Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 4 minuten geleden zei Quinn: Dan kunnen we een mooi gesprek beginnen over Trump en de (veel te?) grote invloed van de VS op de wereld, maar ach, het is weekend. Nee, nee je begrijpt het verkeerd, ik weet er dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig van. Ik weet meer van kikkerstaarten. Lika en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Het stille verdriet is van mijn familielid, een van de personen van wie ik het meeste hou in de hele wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Maar ook mooi dat er berouw is van de andere partijen, en verdriet is sowieso beter dan onverschilligheid. Vinnik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 3 minuten geleden zei Francoise: Jee Reacher dat is zwaar . Ik voel vanaf hier met je mee . Lief Francoike Gaat goed met jou op niet drinken gebied? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 knuffelt @Reacher Dat is heftig, sterkte vanmiddag, stil verdriet van een ander is soms moeilijker dan je eigen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Wat lief Quinn! Ik moet hier echt vaker komen. Doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Nah, je bent zelluf lief. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 (bewerkt) Dat is ook waar. Jij krijgt Brinta bij de high tea Alle framboosjes zijn voor @Jannigje 15 april 2018 bewerkt door Reacher Logische zinopvolging :-% Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Sterkte met het eten binnen houden vanavond, misschien kun je Brinta meesmokkelen? En een bezoekje brengen aan een dokter misschien, binnenkort? Tot later allen, veel sterkte ook @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 4 minuten geleden zei Reacher: Sterkte met het eten binnen houden vanavond, misschien kun je Brinta meesmokkelen? En een bezoekje brengen aan een dokter misschien, binnenkort? Tot later allen, veel sterkte ook @Lars Ga m'n best doen. Succes vanmiddag. En hoop ook wat plezier. Terug naar de familie maar weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 (bewerkt) Wat een heerlijke dag! Ik hoop dat de rest ook zo geniet. Na twee weken thuis start ik morgen weer bij mijn nieuwe/vorige job! Happy flow absurd vroeg opstaan dat wel. Maar zelfstandig en tegen begin middag thuis. Precies wat mijn dochtertje en ik nodig hebben 15 april 2018 bewerkt door Senna33 Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 (bewerkt) Ik dacht , waarom voel ik nu behoefte om een grote knuffie te geven, maar.....ik weet het al. REACHER JOEHOE 15 april 2018 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 1 bolletje mokka en 1 bolletje hazelnootijs. Precies goed was het....mhmmmm smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 1 uur geleden zei Gypsy: Ik ben een vrouw lichamelijk gezien maar ik voel me eigenlijk geen van beide als ik eerlijk ben Gyps. is dat omdat je jezelf niet mooi genoeg vind? Ben je ooit verliefd geweest? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 7 minuten geleden zei bolletje: Gyps. is dat omdat je jezelf niet mooi genoeg vind? Ben je ooit verliefd geweest? Ja maar geen actie durven te ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Was je bang voor een afwijzing dan? Wat is er allemaal wel goed aan je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik ben slecht in contact maken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Oké Gyps. dat is het nare van autisme het moeilijk of niet contact maken met mensen terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt. Het gevolg is vaak eenzaamheid. Dan helpt drank even om dat niet te voelen. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 30 minuten geleden zei bolletje: Oké Gyps. dat is het nare van autisme het moeilijk of niet contact maken met mensen terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt. Het gevolg is vaak eenzaamheid. Dan helpt drank even om dat niet te voelen. Precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik zal niet meer vragen Gyps. want ik weet dat antwoorden hierop erg moeilijk voor je is. Toch heel knap van je dat je niet afhaakt. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Blijkbaar komen de ouders van vriendin een paar dagen hier logeren, omdat zij een paar dagen weg is. Was me even ontschoten. Dat wordt nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 4 uur geleden zei Bor: @kunsie. En om eerlijk te zijn.. Het feit dat ik dit ene drankje hier noem maakt misschien al hoe ik mijzelf verwonder. Een ' normaal' mens zou dat ene drankje al lang vergeten zijn. Ik niet. Snap niet zo goed wat je hiermee bedoeld Bor...verwonderd het je dat je dat drankje hier noemt of dat je het bij één drankje kon laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 5 minuten geleden zei Quinn: Blijkbaar komen de ouders van vriendin een paar dagen hier logeren, omdat zij een paar dagen weg is. Was me even ontschoten. Dat wordt nog wat. Ooh? Prettige reden of minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik had een fijne dag tot nu , vriendin die in januari niet op mijn feestje kon zijn was er voor de koffie, lekker hier thuis uitgebreid geluncht en daarna nog heel fijn bijgepraat. Niet alleen koetjes kalfjes ook pittig. Dat vind ik fijn. Beiden een pittige tijd achter de rug om totaal verschillende redenen, maar fijn dat je dan in totale ontspanning naar elkaar kunt luisteren Enzo.. Nu staat een ovenschoteltje in de oven , mijn " huiswerk" w.b. de psych morgen afgemaakt. ( vreselijk confronterend, maar het is nodig voor mij). En nu een rustige avond verder. So far so good, en dat blijft goed. Ik merk dat ik stappen zet op allerlei gebied, niet bepaald simpel, wel uiteindelijk mooi. Ook al doen sommige stappen gigapijn , als jullie me snappen heb een goede avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Lente, is jouw dag een beetje goed verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden