Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Kunnen jullie nu gewoon stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Hoop het niet maar hij kondigde het gisteren al aan, ben ik dan de enige die dat leest?? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Senna33: ***** Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Lars: **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Mijn kleindochter van bijna 2 luistert beter dan jullie. Stop gewoon met elkaar zo te jennen wie er ook begonnen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ben de laatste dagen netjes ABN het posten. Toch heeft een enkeling mij er vandaag weer uit gevist hè gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Lars: Mijn kleindochter van bijna 2 luistert beter dan jullie. Stop gewoon met elkaar zo te jennen wie er ook begonnen is *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goed zo @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 *** Gypsy en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Je bent duidelijk genoeg als je niet gaat in ieder geval Bor Krijgen we nog foto's te zien van de konijntjes Lars? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ze zijn er nog niet zijn trouwens niet mijn konijnen maar van het huis zeg maar alleen ik ga ze verzorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Jaaaaa konijntjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ze zijn er nog niet @NickyLJ80 maar zal een foto maken Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Nee snapte al dat ze gezamenlijk waren, maar daarom niet minder leuk. Een huis zonder dieren voelt voor mij toch niet helemaal "af". Alhoewel jij natuurlijk ook al de vogeltjes hebt. Maar zo'n konijntje vind ik net iets knuffelbaarder dan een parkiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Hier zojuist besloten de BBQ aan te doen. Heb ik even mazzel, hoef niet te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 minuten geleden zei Bor: Nou, ik weet niet waar jij woont maar ik heb de kachel aan. Helemaal in het Zuiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 In een regio waar ze woorden als "voatloak" gebruiken. Daar is het vaak warmer. Maar een bbq is toch ook een soort kachel? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Hier is het 25 graden in de zon en ik heb het al zo heet. Vlakbij Zandvoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 1 minuut geleden zei Sandro: In een regio waar ze woorden als "voatloak" gebruiken. Daar is het vaak warmer. Maar een bbq is toch ook een soort kachel? Votlock is het Lars ik denk een graad of 23, maar het koelt wel vlug af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Francoise wat wil je dan dat ik doe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 O wat is het fijn in de tuin...in de zon...tralala... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Jou zielig vinden en de gehele wereld op je autisme instellen? Doe ik al bijna 30 jaar hoor. Zo werkt het niet geheel nogmaals sorry. Dealen met hoe het is soms, is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 4 minuten geleden zei Senna33: 7 minuten geleden zei Sandro: In een regio waar ze woorden als "voatloak" gebruiken. Daar is het vaak warmer. Maar een bbq is toch ook een soort kachel? Votlock is het Lars ik denk een graad of 23, maar het koelt wel vlug af Je mag me ook gewoon Sandro noemen. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 2 minuten geleden zei Bor: Zoveel verschil in temperatuur dan zeg.. Als ik het weer mag geloven hier woensdag 25-28 graden. Eerst maar zien. Ik woon bijna bij de Duitse grens trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden