Kannietmeer Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Lieve allemaal, omdat het nu 2 over 12 is ( haha) ben ik maar zo vrij een nieuwe huiskamer te maken. Ik denk dat ik morgen niet in de gelegenheid ben om te schrijven omdat mijn dochter haar verjaardag viert en ik niet thuis zal zijn. Ben nu behoorlijk moe van vandaag, maar heb wel alles voorbereid. De bank staat en zijn we heel blij mee. Mijn foto's zal ik tot miniatuurtjes moeten maken denk ik voor een acceptatie van deze website. moet ik even bekijken of dat lukt, maar nu effuh niet meer hoor. Ik heb super veel gedaan vandaag ben trots op mijzelf. De bank was een hels karwei, 4 hoog, zonder lift en loodzware bank die eigenlijk niet door de deur paste. Bloed zweet en tranen kan ik je vertellen. Ik heb een super brownie gemaakt daarna en ook een fritatta met kikkererwten en chorizo ( aanrader!). Die moeten dus morgen mee op reis, en mijn lichaam kreunt en steunt nu al bij het idee ,want vandaag was al een uitdaging. Maar.... ik heb het mooi allemaal gedaan en ben niet gillend gek geworden. Dus ik zeg: TOP! Fijne dag allemaal ! Houd vol. Het gaat echt goed komen met ons allemaal. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goeie morgen allemaal, Goh. K.N.M. ik heb altijd al gedacht dat je sterk bent maar nu weet ik het zeker. Ik wens jou en manlief een hele fijne dag toe. Hoop dat je kunt genieten. Even kijken........ wat moet ik schrijven..... o ja hoe hebben jullie geslapen? Ik heb goed geslapen, alleen vroeg wakker. Dan kom ik niet meer in slaap omdat ik dan lig te denken aan alles wat ik wil doen. Krijg er dan zo'n zin in. Tja dan ben ik klaar wakker. Hebben jullie iets leuks voor het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goedemorgen Gefeliciteerd met je dochter Liz Hier ook goed geslapen maar ook te vroeg wakker vind ik. Maar ik lag er ook vroeg in. De laatste tijd hoef ik maar te denken aan mijn bed. Het liefst ga ik dan meteen naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Goedemorgen, Mijn nacht was redelijk. In etappes wel 6 uur geslapen. Vriendlief moet studeren dus neem ik de meiden maar weer mee naar de dierentuin straks. Ik las bij gisteren dat een paar mensen het erg moeilijk hebben. @Bernice @Difficult@Jordi @MyBattle heel veel sterkte! Bedenk je goed: je wordt niet gek! Het hoort erbij helaas. Extreme onrust heb ik ook gehad, erge paniek, hartkloppingen. Ik vergeet het wel eens, maar dat is echt stukken minder nu. Nog niet weg, maar het wordt steeds minder. @Kannietmeer Krachtpatser! Klinkt als een hele klus! En als een mooie bank! Heel veel plezier ermee. En gefeliciteerd met je jarige dochter. Kleine meiden worden groot! @bolletje Goed dat je altijd zin hebt om de dag te beginnen. Dat is lekker opstaan. @Senna33 Klinkt alsof de ad goed werk doet! Goede keuze dus. En @Cyclad58 Hoe ging jouw nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Hi @Jeshen, gaat idd erg moeizaam, alle klachten herken je van de detox. Ik zit bijna 5 weken op 0 maar word echt nog niet minder . Lijkt wel of er een Wals over me heen is gereden. Herken je dat?? Met jou gaat het aardig van wat ik begrijp, klopt dat? Ik hoop het zo voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 9 uur geleden zei Kannietmeer: Lieve allemaal, omdat het nu 2 over 12 is ( haha) ben ik maar zo vrij een nieuwe huiskamer te maken. Ik denk dat ik morgen niet in de gelegenheid ben om te schrijven omdat mijn dochter haar verjaardag viert en ik niet thuis zal zijn. Ben nu behoorlijk moe van vandaag, maar heb wel alles voorbereid. De bank staat en zijn we heel blij mee. Mijn foto's zal ik tot miniatuurtjes moeten maken denk ik voor een acceptatie van deze website. moet ik even bekijken of dat lukt, maar nu effuh niet meer hoor. Ik heb super veel gedaan vandaag ben trots op mijzelf. De bank was een hels karwei, 4 hoog, zonder lift en loodzware bank die eigenlijk niet door de deur paste. Bloed zweet en tranen kan ik je vertellen. Ik heb een super brownie gemaakt daarna en ook een fritatta met kikkererwten en chorizo ( aanrader!). Die moeten dus morgen mee op reis, en mijn lichaam kreunt en steunt nu al bij het idee ,want vandaag was al een uitdaging. Maar.... ik heb het mooi allemaal gedaan en ben niet gillend gek geworden. Dus ik zeg: TOP! Fijne dag allemaal ! Houd vol. Het gaat echt goed komen met ons allemaal. Goeiemorgen, het zonnetje is letterlijk en figuurlijk wakker, gefeliciteerd met de jarige dochter, en nu fff effies uitrusten, je bent wel een bikkel hoor, fijne dag, lieve gr guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Van harte gefeliciteerd met je dochter, Liz @Kannietmeer Wat heb ik een bewondering voor jou en de manier waarop jij je door alles heen slaat. Echt heel knap! Wat slapen betreft lift ik met @Jeshenmee, al bij al wel zo`n 6 uur gehaald, al kwam ik weer erg slecht in slaap, pas na zo`n anderhalf uur. Als ik dan vervolgens in slaap val lukt het wel om, met wat korte onderbrekingen van minder dan 5 minuten, door te slapen. Het moet dus wel goedkomen. Net ons tuinterras zomerklaar gemaakt. De tegels waren groen van de aanslag, met wat water en azijn en een drukspuit is het meeste wel weg. Morgen nog een keer herhalen. De zon wil er door, dus ik ga denk ik toch even hardlopen. Daarna is het voor vandaag wel gedaan met de activiteiten denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Overleven overleven overleven Bedankt Jeshen voor je vraag! Gister slechte dag en vandaag iets beter. Altijd blij als er weer een dag voorbij is. Succes iedereen die het moeilijk heeft, ik sluit me bij jullie aan. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 okay scatties, Ben weer thuis. Half dood. Maar alles gelukt en tevreden. Kan geen pap meer zeggen en dus houd ik het kort. Bedank allemaal voor de felicitaties. Ik heb werkelijk zo'n fantastische dochter.... ik ben nog steeds even verliefd op haar als de dag dat ze geboren werd. Ze blijft me verbazen en ik blijf steeds nieuwe mooie dingen aan haar ontdekken en geniet van haar volwassen worden en te zien wat een prachtig mens ze wordt, een prachtige vrouw. Daarnaast slecht nieuws. De oudste broer van mijn vader ligt op sterven. Ik heb geen bijzondere band met mijn oom, maar toch blijft het heftig en vooral voor mijn vader. Zijn tweede broer is ook ziek en is nog niet stervende, maar het komt toch allemaal wel een beetje rauw aan. Ik weet dus zeker dat ik binnenkort een begrafenis heb en dat mijn vader mijn steun nodig zal hebben. Wel bijzonder om te merken dat ik zo sterk ben dat ik die ruimte ook voor hem en mijn moeder heb om hun ook te steunen, in ieder geval emotioneel. En ook om weer te merken hoeveel ik van ze hou en dat ik er graag voor ze wil zijn. @DisBen jij al wat stabieler? 11 uur geleden zei Jordi: Hi @Jeshen, gaat idd erg moeizaam, alle klachten herken je van de detox. Ik zit bijna 5 weken op 0 maar word echt nog niet minder . Lijkt wel of er een Wals over me heen is gereden. Herken je dat?? Met jou gaat het aardig van wat ik begrijp, klopt dat? Ik hoop het zo voor je. Lieve Jordi, Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar na een detox, wat je kan zien als een rapid taper, spreken we soms van een semi cold turkey omdat het eigenlijk net zo zwaar voor je lichaam is. De 5 weken zijn mogelijk echt pas de start van je ontwenning. Houd er rekening mee dat je dit nog maanden kan voelen. Niet specifiek hoe je je vandaag voelt, maar de ontwenning kan zich op vele manieren nog maanden laten zien. Probeer dus alvast heel geduldig met jezelf te zijn, zodat je niet teleurgesteld zult zijn. Slaap je wel? 9 uur geleden zei Cyclad58: Wat slapen betreft lift ik met @Jeshenmee, al bij al wel zo`n 6 uur gehaald, al kwam ik weer erg slecht in slaap, pas na zo`n anderhalf uur. Als ik dan vervolgens in slaap val lukt het wel om, met wat korte onderbrekingen van minder dan 5 minuten, door te slapen. Het moet dus wel goed komen. Hoopvol hoor Ad. Je wave begint te minderen lijkt. Doe rustig aan en push jezelf niet te veel he. Blijf in de rust in jezelf. Dat zal je slaap ten goede komen. Ook met werk niet te hard willen. Geef jezelf die ruimte. En lekker dat je wel even in de tuin bezig kon en wat productiefs kon doen. Geeft ook wel weer wat voldoening altijd. En Jes dus ook lekker bezig! Fijn om zulke berichten te lezen. We herstellen en slapen weer en doen weer meer dingen dan voorheen. Top! @GUUS@bolletje Ik heb weinig getild hoor aan de banken, maar nog steeds was het wel een intensieve klus. De bank paste eigenlijk niet door alle deuren en de bezorger zijn dragers waren niet komen opdagen. Dus die ronselde zo twee buren bij elkaar, twee Antilianen? dacht ik? Ze spraken geen Nederlands met elkaar in ieder geval en hebben gezweet , gesjouwd, geroepen, geklaagd en uiteindelijk beiden wel 50 euro van ons gekregen. Daar waren ze wel blij mee. Mijn vriendin lachte toen ik het haar vertelde en zei: ja dat krijg je als een bank zo groot als Artis koopt. Maar uitpakken en opruimen en neerzetten en andere oude bank en meubels verplaatsen wel zelf gedaan. Niet zo gek dat ik nu leeggelopen ben. @Difficult Heel veel sterkte lieverd. Ik ben heel benieuwd hoe jouw ct verloopt. Ik ben iemand aan het helpen die nu op 10 mg zit en nu al van gekkigheid niet weet waar die het zoeken moet. Wat zijn jouw ergste ontwenningsverschijnselen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 @Senna33 Hoe ben jij nou ineens wel van de benzo afgekomen? Hoe is dat in zijn werk gegaan? Je bent aan een AD begonnen en tegelijk afgebouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Dat hoop ik ook later over mijn meiden te zeggen @Kannietmeer! Geweldig! Zo'n naderend sterftegeval is niet fijn. Maar op zo'n moment kun je je vader wel steunen. Dat voelt ook wel fijn misschien... Schrale troost. @Cyclad58 Dat is al beter dan de afgelopen tijd. Houd vertrouwen! @Jordi Ik ben na 4 weken gebruik, ct gestopt. Nu 4 maanden geleden. Het is nog niet weg, wel minder. Het kan dus even duren! Maar het komt goed. Houd moed, zoek afleiding, maar doe het ook rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 9 uur geleden zei Difficult: Overleven overleven overleven Bedankt Jeshen voor je vraag! Gister slechte dag en vandaag iets beter. Altijd blij als er weer een dag voorbij is. Succes iedereen die het moeilijk heeft, ik sluit me bij jullie aan. X Houd vol @Difficult! Het wordt beter uiteindelijk! Dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden