Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 13-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen knoepertjes,

Ikhu heu ...........durf het bijna niet te zeggen maar ik was gisteren moe dus ben om  20.45 naar bed gegaan. Wat gerust en rond 23.00 in slaap gevallen tot heu..........6.50:blush: Schandalig hé? Zal het wel nodig hebben.:D

Hoe is het  met jullie gegaan vannacht? Zag dat Jesh. een betere nacht had gehad, mooi. En de rest?

Ik moet dadelijk naar het ziekenhuis voor m'n pols. Doet nog steeds knap pijn dus maar even na laten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

@bolletje Succes in het ziekenhuis. En euhm ik lag er gisteren voor 21 uur in. Half uurtje tv gekeken en wakker om 8:00, het kan nog erger dus :lol: Volgende week om deze tijd is het klaar met de pret. Dan moet ik belachelijk vroeg opstaan, ik had mezelf voorgenomen om alvast te oefenen maar ik denk ach, ik ben gewoon eens lief voor mezelf. Verder vandaag dag 1 met verdubbelde dosis ad, nu 20 Mg. 

Succes allemaal 

senna x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje en @Senna33, Wat fijn!

Bij mij lukt het inslapen al weken niet meer, op een enkele nacht na. Echt waardeloos. Ik word erg best wat gedeprimeerd van eerlijk gezegd. 

Gelukkig was de vakantie erg ontspannend, maar dat zorgde niet echt voor betere slaap. Ik moet me er maar bij neerleggen dat dat probleem nog wel even voortduurt. Van de andere ontwenningsverschijnselen heb ik nagenoeg geen hinder meer, dat gaat goed. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Vandaag sla ik het hardlopen maar eens over, @Jeshen
Ik heb de afgelopen week al 3 keer hardgelopen, wellicht morgen weer. 

O wauw!!

Over inslapen: heb je al eens geprobeerd het alfabet in fruit, groenten of dieren op te zeggen? Dan dwaalt je gedachte af en kun je niet (onbewust) piekeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Jeshen:

O wauw!!

Over inslapen: heb je al eens geprobeerd het alfabet in fruit, groenten of dieren op te zeggen? Dan dwaalt je gedachte af en kun je niet (onbewust) piekeren. 

Schakelen tussen koalabeertjes en handpeertjes? Wie weet, het valt te proberen. 

Het is niet eens zo dat ik al piekerend in bed stap. De slaap wil gewoon heel slecht komen. Heeft volgens mij alles met vertrouwen te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen knoepertjes,

Ikhu heu ...........durf het bijna niet te zeggen maar ik was gisteren moe dus ben om  20.45 naar bed gegaan. Wat gerust en rond 23.00 in slaap gevallen tot heu..........6.50:blush: Schandalig hé? Zal het wel nodig hebben.:D

Hoe is het  met jullie gegaan vannacht? Zag dat Jesh. een betere nacht had gehad, mooi. En de rest?

Ik moet dadelijk naar het ziekenhuis voor m'n pols. Doet nog steeds knap pijn dus maar even na laten kijken.

Hoe is het gegaan in het ziekenhuis, @bolletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Cyclad58:

Schakelen tussen koalabeertjes en handpeertjes? Wie weet, het valt te proberen. 

Het is niet eens zo dat ik al piekerend in bed stap. De slaap wil gewoon heel slecht komen. Heeft volgens mij alles met vertrouwen te maken. 

Klopt! Ik heb ook niet echt het idee dat ik pieker, maar toch ben je wel wat meer aan het wachten op de slaap. Door die abc'tjes sta je er minder bij stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei bolletje:

Cyclad ik moet heel gauw een M.R.I scan laten maken van de arts. Hij dacht aan een gescheurde pees. Overbelasting. Balen want dan moet ik geopereerd worden, en dat zit helemaal niet in mijn planning. Moet nog veel te veel doen.:angry:

He gadver @bolletje, dat is inderdaad niet de bedoeling. Misschien valt het mee en anders moet het maar. Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei bolletje:

Ja Dis en Cyclad, ik hoop het ook. Ik heb hier m'n diertjes dat zijn m'n kinderen en ik kan dus niet in het ziekenhuis liggen. Die operatie daar zie ik niet tegenop maar wel dat ik m'n diertjes ergens anders moet brengen. Maar ja we kijken wel.:D

@bolletje, ze houden je in het ziekenhuis echt niet langer dan nodig is, wellicht mag je dezelfde dag al naar huis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jeshen:

Klopt! Ik heb ook niet echt het idee dat ik pieker, maar toch ben je wel wat meer aan het wachten op de slaap. Door die abc'tjes sta je er minder bij stil.

Je zegt het precies goed, @Jeshen

Wij wachten op de slaap. Dat moeten we eigenlijk gewoon niet doen, want ook dat werkt averechts. Maar ja, tussen weten en doen zit wel een verschil. 

Ik zal dat ABC'tje in gedachten houden, maar hopelijk is het niet nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje en @Senna33 Hier ook een echte slaper. Of de kwaliteit van de uren geweldig is weet ik niet, maar ik lig er toch echt bijna altijd wel tussen de 8 en 10 uur in. En eigenlijk moet ik mijzelf er altijd uitduwen, anders blijf ik me uren lang omdraaien, want echt wakker worden vol energie zoals voorheen heb ik nog niet. Maar ik ben wel bijna altijd behoorlijk goed gehumeurd. Ben het zonnetje in huis al zeg ik het zelf :sun::D:sun:.

@Cyclad58Wat een bizarre irritante klacht is niet inslapen toch.... Echt een killer. Maar de manier waarop je er over schrijft lijkt wat minder wanhopig dan voorheen en dat geeft me hoop dat je er toch een manier voor hebt gevonden om er mee om te gaan. Het zal echt weer beter worden. Lig je nu gewoon een lange tijd stil om te rusten? Hoe breng je de nacht door als je niet slaapt? Wel in bed?

@JeshenDat werken gaat voor jou ook echt wel lekker he? Heeft het invloed op je slapen denk je?

@DisHoe is het met jou Gerard? Ik merk dat je een enorm positief ingesteld mens bent en zie dat je je er enorm goed doorheen slaat ondanks de ontwenning. Slaap jij wel gewoon snachts?

@Difficult@Bernice@MyBattle@Jordi Jullie hebben het momenteel meestal pittig... Hoe gaat het met jullie vandaag? Iemand nog een dikke knuffel nodig want ik heb er een paar onder mijn oksels verstopt. Even mijn armen openen en dan je er zo een dikke knuffel uittoveren.  Ik hoop dat we jullie mogen bijstaan totdat de ellende wijkt voor herstel.

 

Vandaag krijg ik een nieuwe bank. Ik ben er zenuwachtig van ( jaja, dat is echt de benzo-manier om (niet) te genieten van een nieuwe bank). Ik heb nog nooit een nieuwe bank gehad en........ verhip....

ik heb wel ooit een nieuwe bank gehad en ik zit iedereen al weken te vertellen dat het de eerste keer is dat ik een nieuwe bank koop:face-icon-small-shocked::blush:.  Benzo brain.... ik ben me toch een partij vergeetachtig zeg! Nou ja... ik heb in ieder geval nog nooit zo'n gave bank gehad en ik ben alleen nu al een beetje nerveus en bang om hem te verknoeien. Hij is op de zit gedeelten zilver grijs velours, en de onderkant en rug delen zijn wit leer en dus op zich mogelijk wat besmettelijk en ik ben nou eenmaal vrij makkelijk en ben bang dat mijn vriend zijn sigaret op de bank laat vallen ofzo....

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Dis:

Hoi allemaal,

Ergens op dit forum is ooit een naam genoemd van een nederlandse shrink, Noorman of zoiets. Weet iemand de juiste naam of het youtube filmpje?

Zijn naam is Jim van Os, de enige die ik ken die weet dat het nodig is heel langzaam af te bouwen.

Welk fimpje je bedoeld weet ik niet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Cyclad ik moet heel gauw een M.R.I scan laten maken van de arts. Hij dacht aan een gescheurde pees. Overbelasting. Balen want dan moet ik geopereerd worden, en dat zit helemaal niet in mijn planning. Moet nog veel te veel doen.:angry:

nou ja zeg! Die pols die laat je ook maar niet met rust zeg! Dus niet alleen een gebroken pols maar nu ook overbelast? Wat is dat nu weer?  Weten ze dat wel zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kannietmeer:

 

@Cyclad58Wat een bizarre irritante klacht is niet inslapen toch.... Echt een killer. Maar de manier waarop je er over schrijft lijkt wat minder wanhopig dan voorheen en dat geeft me hoop dat je er toch een manier voor hebt gevonden om er mee om te gaan. Het zal echt weer beter worden. Lig je nu gewoon een lange tijd stil om te rusten? Hoe breng je de nacht door als je niet slaapt? Wel in bed?

Ha Liz @Kannietmeer,

Ik weet wel wat er fout gaat bij me, maar ik kan het slecht omzetten. Ik ben te gefocust op het slapen en dat werkt averechts. 
En ja, ik blijf wel liggen of ik verhuis naar de logeerkamer. De laatste nachten krijg ik wel wat slaap, maar niet voldoende. En verder is het een kwestie van uitliggen. 

Veel plezier met je nieuwe bank! Plaats maar een foto! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

 

@Difficult@Bernice@MyBattle@Jordi Jullie hebben het momenteel meestal pittig... Hoe gaat het met jullie vandaag? Iemand nog een dikke knuffel nodig want ik heb er een paar onder mijn oksels verstopt. Even mijn armen openen en dan je er zo een dikke knuffel uittoveren.  Ik hoop dat we jullie mogen bijstaan totdat de ellende wijkt voor herstel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve schatten

Hoe gaat het bij jullie? 

Hier helaas niet meer goed. 

Ik ben terug naar de 6mg gegaan. 

Ik hield het niet meer vol op vijf mg ondanks dat ik het zo rustig aan deed. 

 

Ik heb enorm last van hartoverslagen en versnelde hartslag. Minimaal 70x per dag. Doodeng. Soms het gevoel erin te blijven hangen. 

 

Dinsdag naar de dokter voor een doorverwijzing naar de cardioloog. 

Ben er echt zo uitgeput van. Wat vreet dit veel energie al die angst en paniek 

Zoveel zorgen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...