Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei Lika:

@Quinn het stukje van vandaag waarin je schreef: . ‘ Ik denk dat ik wel zover ben dat ik de hulp nu aanvaarden kan. ‘ Zo driedubbel totaal anders van toon dan hoe je vorig jaar hier kwam. In mijn beleving dan. Misschien goed om dat stuk in je eigen draad te plakken. Ter ondersteuning voor jezelf?  Je klinkt zo realistisch en vastberaden.

Thanks. Heb zelf het idee dat ik in elk geval eerder aan de bel heb getrokken, voor het echt op een dieptepunt zit.

4 uur geleden zei Bor:

Verdrietig is het. Altijd om iemand zo te zien. 

Welterusten allemaal. 

Ja, dat is het. Hopelijk gaat ze vandaag wat beter.

Geplaatst
7 uur geleden zei Bor:

En toch, toch zit @Senna33 in m'n hoofd. Senna mocht je lezen, ik ken je niet denk ik maar ik gun  je zoveel beter.

Take care vrouw. 

Ik waardeer je bezorgdheid @Bor maar geloof mij nou maar, dit is niet nodig. Waarom er de laatste dagen een rot sfeer hangt zo nu en dan hier, dat is mij ook een raadsel. Komt goed !

Geplaatst
11 uur geleden zei Smaragd:

Goedenavond

Lees altijd mee maar wist ook niet veel toe te voegen. Ik denk/weet wel dat Senna het lastig heeft als ik niet goed in mijn vel zit/zat kon ik ook door wat sarcasme/grapje etc zo uit de tent gelokt worden en ik denk dat dat gebeurde. En een benzo verslaving en alcohol tegelijkertijd dat zal heel zwaar zijn. Ik wens Senna dan ook veel sterkte, heb je eerder gelezen als een zeer betrokken steunend iemand. Gun je alle goeds, hou je koppie boven water.

Dankje @Smaragd Sinds heel kort heb ik het gewonnen van de benzo’s. Alcohol idem. Heb drie dagen terug de beslissing genomen om mijzelf op dagpact te zetten. Klaar ervoor :rose:

Geplaatst (bewerkt)
11 uur geleden zei Gypsy:

Momenteel wandel ik vrij veel en dat zal denk ik wel zo blijven goed om je hoofd leeg te maken. Nu zat ik te denken aan zo een stappenteller of iets dergelijks. Heeft iemand er eentje? Bevalt die? En wat registreert die allemaal?

Ik heb een sporthorloge van Garmin. Registreert stappen, sportactiviteiten, hartslag, slaappatroon en heeft ook GPS. Maar er zijn ook simpelere die alleen je stappen meten. Gewoon ff googelen op stappensteller en je vindt er tig. En ja, hij bevalt prima!

Ps las net dat je geen mobiel hebt. Dan zijn de meeste horloges niet handig. Je hebt er ook die je in je broekzak doet of aan een broeklus hangt. Bv van het merk Silva. 

Mij stimuleert zo'n teller wel tot meer bewegen ;)

bewerkt door Amethist
Geplaatst
3 uur geleden zei Senna33:

Dankje @Smaragd Sinds heel kort heb ik het gewonnen van de benzo’s. Alcohol idem. Heb drie dagen terug de beslissing genomen om mijzelf op dagpact te zetten. Klaar ervoor :rose:

Eind goed ... al goed.

Geplaatst
23 uur geleden zei jopie:

Goedemorgen allen. 

Lekker geslapen, met slaperige kop eerst gelopen met de hondjes maar nu dan: koffie!

Terzijde: stappentellers op horloges doen het ook goed met haken. Een dagje haken levert al snel 15000 stappen op. Heb je ook een duur ding.... :)

:D Nou, ik haak Jopie! Maar helaas leverd mij dat geen extra stappen op! 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...