Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 april 2018

Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen allen!

Drukke dag, moet echt even de knop omzetten om te gaan werken. Veel meer zin om te sporten en lekker in de tuin te werken. Maar goed we gaan ervoor.  @Senna33 eerlijk gezegd denk ik: wat is er erg aan dat je 2 wijntjes hebt gedronken op terras? Dan heb je het toch in de hand gehouden? Of is het zo dat het nu weer in je systeem zit en je merkt dat het nu weer moeilijker is?

@Rosee, eigenlijk zie ik het niet als een probleem. Wel had ik mij voorgenomen niéts meer te drinken. Ik was een thuis drinker en dronk zo veel en vlug mogelijk om zo snel mogelijk in de roes te belanden. Vaak met negatieve gevolgen van dien. Ik stond een ruime week droog. De supermarkt is geen verleiding meer voor me, maar de bomvolle terrassen van afgelopen weekend wel. Waarschijnlijk was het in mijn prille stadium misschien nog te vroeg om daarmee geconfronteerd te worden. Ik heb het bescheiden gehouden, en gelukkig niet uit de hand laten lopen. Uit huis op zijn tijd, oké. Maar thuis zitten met een hele fles tot mijn beschikking is een nogo 

bewerkt door Senna33
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je alsnog naar je vrijwilligerswerk gebeld waarom je er vanochtend niet was, spirit? Anders wordt het zo moeilijk om er
de volgende keer weer heen te gaan. Iedereen heeft wel eens zo'n dag dat het niet zo wil vlotten. Bij jou komt het echter wel
vaak terug hè, dat 'zware'...
Ik hoop voor je dat je straks wat aan die therapie gaat hebben. Nog 14 dagen.. lijkt lang, maar is ook al redelijk snel.
Sterkte, 'wijfie"...;). Pak je genietmomentjes.
Dan zet ik Senna wel even op het dagpact..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn zorgen voor morgen Spirit, wat helpt is te proberen om wat meer in het nu te blijven. Inderdaad wat Kohtje zegt zegt, nu eerst even contact opnemen met je vrijwilligerswerk en het uitleggen. Tenminste, dat lijkt mij. Maar uiteraard moet je dat zelf weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Ach, ach... Nu kán Senna niet eens meer drinken. Al zou ze willen.
Borretje wél. Of zet je jezelf nu net op het dagpact terwijl ik dit zit te typen?

Waarom? Ik heb deze afspraak met mijzelf gemaakt, dus waarom zou ik nog willen? Wat een domme opmerking van jou zeg. Verklaar je nader....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Senna33:

Waarom? Ik heb deze afspraak met mijzelf gemaakt, dus waarom zou ik nog willen? Wat een domme opmerking van jou zeg. Verklaar je nader....

Ik denk dat @Kohtje dat schreef omdat je dubbel op het dagpact staat, dus helemaal niks doms, maar een kwinkslag.:D

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lente:

Ik denk dat @Kohtje dat schreef omdat je er dubbel op staat, dus niks doms

Ik ken Kohtje niet zo goed. Dus ik kan dit dubbel opvatten. Maar ik zit er niet mee. Ik ga een lekker potje koken. Lijkt mij verstandiger dan een zak chips. Smakelijk alvast 

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...