Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dank je wel hartje!  Ik heb deze chocolade hazen wel vaker gezien. Ik vind dat ze heel rare gezichten trekken. Maar ze staan op het punt om verslonden te worden, dus ik zou ook raar kijken.

Ja die dagen zitten erbij Liefje. Niet leuk, maar soms gewoon nodig dat zelfmedelijden :rose:

Geplaatst

dank je wel Spirit en Bor. Ja misschien ben ik wel een beetje alleen, hoewel ik gewoon een familie heb maar heb echt geen behoefte om nu in de voetbalkantine te zitten of aan de kant gaan staan te roepen. Misschien ben ik gewoon ontevreden of misschien weet ik gewoon even niet wat ik voel en dat prachtige weer doet me ook niets. Die chocolade doet in elk geval wel wat 

Geplaatst

Fijn Spirit, hoeveel kleinkinderen heb jij en hoe oud zijn ze? Wel leuk dat je zoon dat zo op het onverwacht vraagt. Mijn ouders wonen ver weg en eigenlijk hebben de kinderen er de laatste jaren weinig aan gehad. Ik mis dat enorm en al een hele tijd het niet even snel kunnen binnenspringen. Och ik moet niet terug kijken maar vooruit. 

Geplaatst

Och Bor dan zijn we gewoon allebei "lekker" alleen thuis op het forum terwijl buiten de zon schijnt en ik me ziek eet aan Lars zijn paashazen... was ik vroeger zo sociaal of had dat gewoon met de drank te maken? 

Geplaatst

Goed zo Spirit, wat leuk zeg, zijn echt nog 2 kleintjes dan. Anderhalf is wel al een leuke leeftijd hé. Fijn dat je je al wat beter begint te voelen. 

Geplaatst
7 uur geleden zei zeilbootbewoner:

Heb een fikse kater

Heb met me dronken kop een woede aanval gehad en me spullen gesloopt :blush:

Alcohol verandert je brein en de functies daarvan, het maakt je iemand die je niet wil zijn.

Geplaatst
19 minuten geleden zei jowan:

Alcohol verandert je brein en de functies daarvan, het maakt je iemand die je niet wil zijn.

Lijkt me algemeen bekend. Heb nog niemand hier gezien die zegt: goh, wat maakt alcohol mij toch een beter mens!

Geplaatst
6 uur geleden zei Senna33:

Kun je zoiets ook leren zonder een cursus te doen? Want hier ben ik nog niet echt uit. Kost het veel tijd en energie om dat onder de knie te krijgen ?

Minfulness is redelijk 'gestructureerd' in Nederland. Het wordt typisch in een reeks van 8 delen aangeboden.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Sandro:

Lijkt me algemeen bekend. Heb nog niemand hier gezien die zegt: goh, wat maakt alcohol mij toch een beter mens!

Terwijl de meesten dat tóch ergens lijken te denken.. waarom anders die terugvallen die de meesten hier wel kennen?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kohtje:

8 Delen? :o Schriftelijk dan?

Haha, nee naar mijn menig en ervaring kun je dat niet schriftelijk leren. Ik bedoelde dagdelen, vaker in de avonduren of dagdelen in het weekeinde.
Vaak krijg je wel een soort mapje waar je eea nog eens kunt nalezen om de oefeningen ook thuis nog te kunnen doen. Maar dat heeft te weinig inhoud om het daarvan te kunnen leren, denk ik.

Geplaatst

O, zo bedoel je.. Nou, je staat er van te kijken wat voor schriftelijke opleidingen en cursussen er worden aangeboden..
Haha... ben 'er in getrapt' ooit met gitaarspelen. Dat werkt in elk geval voor mij niet. Tucht en een harde 'meestershand' heb ik nodig.. ;)

Geplaatst
43 minuten geleden zei Sandro:

De tweede meldt zich. Met alcohol is het leven toch echt hanteerbaarder, in elk geval doet het de rest minder zwaar wegen.

Geplaatst

Ja bepaalde situaties waren makkelijker met alcohol op altans dat willen we graag denken. Romantiseren noemde Kohtje het. Ik ben Lars en 60 jaar en ten gevolge van mijn zuipen zit in in een tehuis. Kijkt er iemand gezellig mee als ik ga douchen en heb ik nog meer praktische hulp. Ik ben 1 van de velen documentaire van de week gezien? Tussen de 40 en 65 jaar. Tijd geleden was er ook zo iets in buitenland ook gezien? Wat Adri zegt tot je de eindrekening gepresenteerd krijgt. Jij u jullie hebben een keuze.... 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...