jowan Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goeie zondag morgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen. Raam lekker open, heerlijk weer. Uurtje minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Afgesproken met mijn wandelgroep. Spannend. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen frummers. Lekker uitgeslapen hier en dan is het zomaar acht uur als je opstaat Eerst maar een bakje uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen @Yvonne Ja, lekker bakje koffie heerlijk. Goed idee. Zogenaamd uitslapen werd ons makkelijk gemaakt ja haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen @rosa45 Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Moghu allemaal, Gyps. als het buiten er bij jou net zo zonnig uit ziet als bij mij, dan kun je heerlijk wandelen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen @bolletje Het is hier lekker hoor, dus dat komt wel goed. Lekker even naar buiten, de natuur in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 21 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Rosa Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hier geen zon, maar ook heerlijk weer om er even lekker uit te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen Wat is het toch lekker wakker worden zonder gelijk in paniek te zijn , over te geven en tussen de lege blikken een volle te hoeven zoeken. Koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 3 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Goedemorgen Wat is het toch lekker wakker worden zonder gelijk in paniek te zijn , over te geven en tussen de lege blikken een volle te hoeven zoeken. Koffie!!! Haha! Dat klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen echt uitgeslapen hier vanmiddag komen mijn kleinkinderen en dochter en schoonzoon Dagpact: jowan Rosa Zbb Lars nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Lekker @Lars Veel plezier vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Dank je wel jij ook met je wandelclub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Zo even met de hondjes er op uit. Zitten nog te dubben of het Holterberg wordt of Posbank. Ach, bos is bos... Nu niet te lang dubben, 't is nu nog lekker rustig overal. Koffie smaakt me niet vanmorgen.. heeft niets met jou te maken, Yvonne. Arm en hand doen vervelend. Beetje misselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen Raad es wie er wakker is nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Mijnheer schildpad? Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Yep, fris en fruitige Fleur fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Alive and kicking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Meneer schildpad...ikke nog ni zo fleurig en fris op den ochtend. Hoi lieve lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen meneer schildpad wakker @fleurtje ? @Kohtje tekenen lukt mij niet meer. Ik tril veel te veel en erger mij enorm dus dat ga ik naast me neer leggen. Wel wil ik proberen om te schilderen. Ik denk dat ik met een kwast meer houvast heb. Welke verf raad je aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden