Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 maart 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Succes harald. Alleen vandaag moet kunnen, toch? En als de dag je 'te lang' duurt kun je die nog 'opknippen' in dagdelen en zelfs uren, kwartieren en minuten..
Zolang je het eerste glas voor je uit blijft schuiven kom je er niet aan toe.. maar niet steeds voouruit kijken naar dat eerste glas, gewoon wat anders gaan doen..
er ligt daar vooruit nog een skala aan mogelijkheden náást dat eerste glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk moet je schoondochter nog wat bijkomen maar als moeder zijn de wil je toch je kinderen bij je hebben je zoon is er toch ook? Verbaas me er steeds over dat hun dagen zonder de kinderen willen. Dit weekend is kleindochter aan logeren voor 1 nachtje bij mijn jongste dus tante. Mijn oudste vind dat al moeilijk. Maar ook dat is niet goed is alleen maar goed dat ze een keertje uit logeren gaan. Maar een paar dagen zal mijn oudste niet kunnen. Maar niet iedereen is het zelfde natuurlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook wel fijn om te zien @Bor weet niet hoe jij dat ervaart. Mijn dochters zijn bij hun moeder nooit tekort gekomen aan aandacht en liefde. Bij mij wel zeker in de tijd dat mijn ex avond diensten draaide en ik er voor ze had moeten zijn. Ik vond de drank belangrijker regelmatig stuurde ik ze naar de cafetaria om avond eten te halen. Vonden ze ook niet echt erg maar toch. Ik zie nu gelukkig dat ze zo voor hun kinderen gaan. Ook mijn schoonzoon draait nergens zijn hand voor om. Ze zijn er samen voor hun kinderen en dat geeft mij een goed gevoel dat ze gelukkig niet zo als mij zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve medefrummers daar ben ik weer . Bedankt allemaal voor de steun . Heel fijn en ja ik doe het mezelf aan . Heb van de week ook al menigmaal gedacht wat ik nu eigenlijk wil bewijzen haha en dat op mijn leeftijd.  Mijn 2e leven is gewoon nog maar pas begonnen.  Na mijn diagnose/ burn-out/ ADB.  Want ik ben zoals misschien meerderen hier geboren met 2 levens en mijn 2e leven is begonnen toen ik besefte dat het er maar 1 was.

Het gekras is nu voor bij . Ik mag 17 april nog 4 uurtjes terug . Het is een roze lotus bloem met lichtgroene bladeren in mijn zij met daar boven de tekst :

"Look past limitation " 

"See the gift " 

En ja het deed pijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker nummertje voor op de vroege zaterdag avond dacht ik! Wat een energie maar wat een tekst ook.

"Sometimes the world is dark and I just can't see
With these, demons surround all around to bring me down to negativity
But I believe, yes I believe, I said I believe
I'll stand on my own two feet
Won't be brought down on one knee
Fight with all of my might and get these demons to flee"

"Strip away the layers and reveal your soul
Got to give yourself up and then you become whole

You're a slave to yourself and you don't even know
You want to live the fast life but your brain moves slow
If you're trying to stay high then you're bound to stay low"

 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei jowan:

NIVEA

@jowan Ik ben het vaak niet met @Bor eens en andersom is dat ook zo. Maar dit vind ik nu een lullige opmerking van jou. We hadden het over de kinderen dat ik er vaak niet voor ze ben geweest en blij ben dat mijn dochter dat nu wel voor haar kinderen is. Bor haar reactie was of is lief bedoeld en dat waardeer ik. Ik worstel zelf nog enorm met schuldgevoelens ook al helpt dat niet en kan ik het niet terug draaien. Ik heb hard gewerkt om het contact weer goed te krijgen. Maar mijn kinderen ook en ik besef heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat ik blij mag zijn met mijn meiden. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kleinkinderen te genieten en zo ver als het gaat ben ik ook betrokken en heb oprechte interesse in hun opgroeien. Ik heb een apart boekje waar ik dingen in schrijf. Als ik hoor dat mijn kleinzoon naar het consultatie buro moet dan schrijf ik dat op zodat ik kan vragen hoe het was. Als ik hoor dat mijn jongste een gesprek heeft over vervolg werk dan schrijf ik dat op en vraag haar hoe het was. Ik ben heel bewust bezig om de relatie goed te houden en zoveel mogelijk te genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Ook al zou Bor invullen ze heeft wel gelijk ik WAS er lang niet altijd voor ze maar probeer er nu wel voor ze te zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Lars:

@jowan Ik ben het vaak niet met @Bor eens en andersom is dat ook zo. Maar dit vind ik nu een lullige opmerking van jou. We hadden het over de kinderen dat ik er vaak niet voor ze ben geweest en blij ben dat mijn dochter dat nu wel voor haar kinderen is. Bor haar reactie was of is lief bedoeld en dat waardeer ik. Ik worstel zelf nog enorm met schuldgevoelens ook al helpt dat niet en kan ik het niet terug draaien. Ik heb hard gewerkt om het contact weer goed te krijgen. Maar mijn kinderen ook en ik besef heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat ik blij mag zijn met mijn meiden. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kleinkinderen te genieten en zo ver als het gaat ben ik ook betrokken en heb oprechte interesse in hun opgroeien. Ik heb een apart boekje waar ik dingen in schrijf. Als ik hoor dat mijn kleinzoon naar het consultatie buro moet dan schrijf ik dat op zodat ik kan vragen hoe het was. Als ik hoor dat mijn jongste een gesprek heeft over vervolg werk dan schrijf ik dat op en vraag haar hoe het was. Ik ben heel bewust bezig om de relatie goed te houden en zoveel mogelijk te genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Ook al zou Bor invullen ze heeft wel gelijk ik WAS er lang niet altijd voor ze maar probeer er nu wel voor ze te zijn 

Hoho, hier gaat iets mis.  Ik reageerde niet inhoudelijk op wat jij in jullie berichten schreef, daar blijf ik helemaal buiten.
Soory als jij dat anders kunt opvatten, niet zo bedoeld.
Ik gaf alleen Bor een welgemeend advies om teksten van een ander ongemoeid te laten. 

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...