Kohtje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Succes harald. Alleen vandaag moet kunnen, toch? En als de dag je 'te lang' duurt kun je die nog 'opknippen' in dagdelen en zelfs uren, kwartieren en minuten.. Zolang je het eerste glas voor je uit blijft schuiven kom je er niet aan toe.. maar niet steeds voouruit kijken naar dat eerste glas, gewoon wat anders gaan doen.. er ligt daar vooruit nog een skala aan mogelijkheden náást dat eerste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Toch geen rode hand hè francoise? Dat was maar een grapje... Hoewel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Goedemorgen allen. Succes en sterkte Francoise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 4 uur geleden zei harald: @Francoise Veel succes met je tattoo, wat wordt het? Een mooi meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Mooier dan die van iedereen die dezelfde naam heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Natuurlijk moet je schoondochter nog wat bijkomen maar als moeder zijn de wil je toch je kinderen bij je hebben je zoon is er toch ook? Verbaas me er steeds over dat hun dagen zonder de kinderen willen. Dit weekend is kleindochter aan logeren voor 1 nachtje bij mijn jongste dus tante. Mijn oudste vind dat al moeilijk. Maar ook dat is niet goed is alleen maar goed dat ze een keertje uit logeren gaan. Maar een paar dagen zal mijn oudste niet kunnen. Maar niet iedereen is het zelfde natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Dan mogen ze echt heel blij met spirit zijn. Harald dat is een van onze superwomen hier. zo'n sterke stans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik vind het ook wel fijn om te zien @Bor weet niet hoe jij dat ervaart. Mijn dochters zijn bij hun moeder nooit tekort gekomen aan aandacht en liefde. Bij mij wel zeker in de tijd dat mijn ex avond diensten draaide en ik er voor ze had moeten zijn. Ik vond de drank belangrijker regelmatig stuurde ik ze naar de cafetaria om avond eten te halen. Vonden ze ook niet echt erg maar toch. Ik zie nu gelukkig dat ze zo voor hun kinderen gaan. Ook mijn schoonzoon draait nergens zijn hand voor om. Ze zijn er samen voor hun kinderen en dat geeft mij een goed gevoel dat ze gelukkig niet zo als mij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Hey lieve medefrummers daar ben ik weer . Bedankt allemaal voor de steun . Heel fijn en ja ik doe het mezelf aan . Heb van de week ook al menigmaal gedacht wat ik nu eigenlijk wil bewijzen haha en dat op mijn leeftijd. Mijn 2e leven is gewoon nog maar pas begonnen. Na mijn diagnose/ burn-out/ ADB. Want ik ben zoals misschien meerderen hier geboren met 2 levens en mijn 2e leven is begonnen toen ik besefte dat het er maar 1 was. Het gekras is nu voor bij . Ik mag 17 april nog 4 uurtjes terug . Het is een roze lotus bloem met lichtgroene bladeren in mijn zij met daar boven de tekst : "Look past limitation " "See the gift " En ja het deed pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 (bewerkt) Lekker nummertje voor op de vroege zaterdag avond dacht ik! Wat een energie maar wat een tekst ook. "Sometimes the world is dark and I just can't seeWith these, demons surround all around to bring me down to negativityBut I believe, yes I believe, I said I believeI'll stand on my own two feetWon't be brought down on one kneeFight with all of my might and get these demons to flee" "Strip away the layers and reveal your soulGot to give yourself up and then you become whole You're a slave to yourself and you don't even knowYou want to live the fast life but your brain moves slowIf you're trying to stay high then you're bound to stay low" 17 maart 2018 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Jemig, hoe krijgt hij het gezongen Goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 2 uur geleden zei Bor: Zijn = Was. NIVEA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 23 minuten geleden zei Adri: ******(Het werd hier soms een soort van Arbeidsvitaminen voor Alcoholici) Oke, dát betekent AA dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 23 minuten geleden zei Adri: Sandro, er is een aparte muziekdraad, anders wordt de moderator kwaad. (Het werd hier soms een soort van Arbeidsvitaminen voor Alcoholici) Grote woorden, Bobby! Zou graag weten hoe Mai is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Bedoel je onze Mai Haddy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 11 minuten geleden zei jowan: NIVEA @jowan Ik ben het vaak niet met @Bor eens en andersom is dat ook zo. Maar dit vind ik nu een lullige opmerking van jou. We hadden het over de kinderen dat ik er vaak niet voor ze ben geweest en blij ben dat mijn dochter dat nu wel voor haar kinderen is. Bor haar reactie was of is lief bedoeld en dat waardeer ik. Ik worstel zelf nog enorm met schuldgevoelens ook al helpt dat niet en kan ik het niet terug draaien. Ik heb hard gewerkt om het contact weer goed te krijgen. Maar mijn kinderen ook en ik besef heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat ik blij mag zijn met mijn meiden. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kleinkinderen te genieten en zo ver als het gaat ben ik ook betrokken en heb oprechte interesse in hun opgroeien. Ik heb een apart boekje waar ik dingen in schrijf. Als ik hoor dat mijn kleinzoon naar het consultatie buro moet dan schrijf ik dat op zodat ik kan vragen hoe het was. Als ik hoor dat mijn jongste een gesprek heeft over vervolg werk dan schrijf ik dat op en vraag haar hoe het was. Ik ben heel bewust bezig om de relatie goed te houden en zoveel mogelijk te genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Ook al zou Bor invullen ze heeft wel gelijk ik WAS er lang niet altijd voor ze maar probeer er nu wel voor ze te zijn smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Lieve Lars. Het is voor sommige mensen erg moeilijk haast onmogelijk zich in te leven in wat hun berichtje doet bij anderen. Dat zit er gewoon niet in. Je bent een toppie vader en een fijne opa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 47 minuten geleden zei Adri: (Het werd hier soms een soort van Arbeidsvitaminen voor Alcoholici) En dat is erg waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Lars: @jowan Ik ben het vaak niet met @Bor eens en andersom is dat ook zo. Maar dit vind ik nu een lullige opmerking van jou. We hadden het over de kinderen dat ik er vaak niet voor ze ben geweest en blij ben dat mijn dochter dat nu wel voor haar kinderen is. Bor haar reactie was of is lief bedoeld en dat waardeer ik. Ik worstel zelf nog enorm met schuldgevoelens ook al helpt dat niet en kan ik het niet terug draaien. Ik heb hard gewerkt om het contact weer goed te krijgen. Maar mijn kinderen ook en ik besef heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat ik blij mag zijn met mijn meiden. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kleinkinderen te genieten en zo ver als het gaat ben ik ook betrokken en heb oprechte interesse in hun opgroeien. Ik heb een apart boekje waar ik dingen in schrijf. Als ik hoor dat mijn kleinzoon naar het consultatie buro moet dan schrijf ik dat op zodat ik kan vragen hoe het was. Als ik hoor dat mijn jongste een gesprek heeft over vervolg werk dan schrijf ik dat op en vraag haar hoe het was. Ik ben heel bewust bezig om de relatie goed te houden en zoveel mogelijk te genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Ook al zou Bor invullen ze heeft wel gelijk ik WAS er lang niet altijd voor ze maar probeer er nu wel voor ze te zijn Hoho, hier gaat iets mis. Ik reageerde niet inhoudelijk op wat jij in jullie berichten schreef, daar blijf ik helemaal buiten. Soory als jij dat anders kunt opvatten, niet zo bedoeld. Ik gaf alleen Bor een welgemeend advies om teksten van een ander ongemoeid te laten. 17 maart 2018 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik ga maar eens naar bed. Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 2 uur geleden zei bolletje: Bedoel je onze Mai Haddy? Jazeker, ons Maike, Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Hier ook droog naar bed Welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden