Waldemar Geplaatst 16 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Op 13-5-2018 om 22:08 zei Grimes: Waldemar! How are you? Grimes! Nice to hear from you. Met mij gaat het goed, en ga me steeds beter voelen. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2018 Jij rolt er goed doorheen he? Echt bewondering voor hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 en nu heb ik op mijn beurt bewondering voor jou Grimes. Het lukt me op dit moment niet meer. Voelt als terug bij af, en moet mezelf weer herpakken, want het gaat niet langer op de manier zoals afgelopen weken. Raak erdoor in een steeds diepere put Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Jammer Waldemar laat je niet ontmoedigen. Veeg je knietjes af zet je kroontje recht en ga er weer voor . Blijf hier komen en schrijven. We helpen je . Zelf doen , niet alleen. Morgen is de eerste dag van de rest van je leven . Take a deep breath and start Again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 8 minuten geleden zei Francoise: Jammer Waldemar laat je niet ontmoedigen. Veeg je knietjes af zet je kroontje recht en ga er weer voor . Blijf hier komen en schrijven. We helpen je . Zelf doen , niet alleen. Morgen is de eerste dag van de rest van je leven . Take a deep breath and start Again dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Hi Waldemar, ik kan niet slapen en ben je lijntje gaan lezen. Je was super bezig en dat kun je weer! Uit die put en kijk morgenochtend naar de zonnestralen! Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Dank jullie wel voor de positieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goeiemorgen Waldemar, ik hoop dat je vandaag je positieve draai weer weet te vinden. Het leven is leuker zonder drank zoals je weet, neem je vandaag die eerste niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Ah lieve Waldemar, wat ontzettend balen dat het momenteel niet gaat zoals je wilt. Het is soms vallen en weer opstaan. We willen het graag in een keer allemaal goed doen, en als het dan weer mis gaat.. ik hoop dat je de kracht vind om je zelf weer te herpakken! Dat zou fantastisch zijn, want blijven doordrinken levert uiteindelijk helemaal niks op.. Kom op Waldemar, je kan het! :-) Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen, Dank jullie allemaal voor de lieve woorden, voel me een stuk minder alleenVandaag begint voor mij de tweede ‘droge’ dag. Afgelopen weken weer afgegleden naar ‘black out’ eergisteren, blijkbaar van de trap gevallen, blauw. Kan me zo een enorme sukkel vinden. Maar goed.....inderdaad knietjes afvegen en kroontje recht, prachtig Francoise Grimes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Daar ga je weer! Succes Waldemar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Mooi gezegd Francoise. Ik weet hoe fijn het is om niet meer te drinken, het proberen moet maar eens voorbij zijn. Geen herhaling meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hallo, Waarom drinken wij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Of hebben we gedronken? Het liefst zou ik jullie allemaal zien en ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hoi, volgens mij kan ik een heleboel winnen door na te gaan wie ik ben. Wat wil ik, wat niet, waar sta ik voor, wat is mijn karakter? Ik ben 47 en heb mezelf aardig voor de gek gehouden. Ontdekken wie ik ben en wat ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 51 minuten geleden zei Francoise: Hey Waldemar , vaak komen we als we stoppen tegen, wat we wilden verdoven. Vaak is het iets in jezelf wat je afwijst . Wat er niet mag zijn . Maar dat stuk maakt jou jou en wil gehoord en gezien worden . Jezelf accepteren is een heel belangrijke stap. Heb je nu gedronken? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Het is op lieve Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 ...hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Dat is fijn om te lezenwil ik wel, maar op dit moment lust ik allesik wil niet zo vaak mijn knietjes afvegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) Op 21-7-2018 om 23:31 zei Roosje01: Hi Waldemar, ik kan niet slapen en ben je lijntje gaan lezen. Je was super bezig en dat kun je weer! Uit die put en kijk morgenochtend naar de zonnestralen! 21 augustus 2018 bewerkt door Waldemar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 5 minuten geleden zei Francoise: Morgen een nieuwe dag , desnoods met vieze knieën kan jou het schelen . maakt me niet uit, dank je Francoisemooie naam baajzeweej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 13 uur geleden zei Waldemar: Hoi, volgens mij kan ik een heleboel winnen door na te gaan wie ik ben. Wat wil ik, wat niet, waar sta ik voor, wat is mijn karakter? Ik ben 47 en heb mezelf aardig voor de gek gehouden. Ontdekken wie ik ben en wat ik wil. Je kunt zeggen en denken wat je wilt van het 12-stappen programma, maar er zit wél lijn in. Ik heb zelf, wat bovenstaande betreft, enorm veel profijt (tot op heden, nu ruim tien jaar lang) van het doen van de stappen 4 en 5. Wel in samenwerking met een goede sponsor, één die je het hemd van het lijf vraagt, je aanspoort om door te zetten en niet gauw 'tevreden' is... Stap vier zette me aan tot kritisch zelfonderzoek: Wij maakten grondig en onbevreesd een morele inventaris van onszelf op. Stap vijf maakte het echt en liet me bij mezelf nagaan of ik mezelf niet spaarde: Wij bekenden tegenover God (lees: zonder ver- en be-oordeling), onszelf en iemand anders (de sponsor) de ware aard van onze tekortkomingen. Zonder dit programma was ik blijven hangen in "mezelf aardig voor de gek houden". Het heeft me geleerd dat ik obstakels in m'n leven niet als vijanden moet zien die ik per se moet oplossen op een manier die me behaagt, maar als wegwijzers die me op andere -misschien minder prettige- manieren wijzen... kruidenthee67 en Waldemar reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 2 uur geleden zei Francoise: Goedemorgen Waldemar, kom je mee op het dagpact . Ik heb een jaar lang hier op het forum lopen klojen met terugvallen en uitglijders . Dus niets menselijks is ons vreemd. Niet opgeven . Het overkomt de beste . Goedemorgen Francoise, Ja graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden