Spring naar bijdragen

Zondag 11 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

ik ben van de volley Bol en Lars

en dat staat als vast agendapunt op mijn zondagen. Al jaren.  Kijken doe ik zelden naar sport, of Oranje moet ergens volleyen dus, en ik ga wekelijks oolk op de tribune mijn dochter en haar team aanmoedigen.  Ik ben een laatbloeier; denk wel eens, had ik daar mn beroep maar van kunnen maken. Kan echt gezond sjaloers zijn als ik zo'n Sven zie oogsten en weet hoe hard hij daar ook voor traint en disciplines moet hebben die ik helaas nooit echt ontwikkeld heb. Dus het klopt zoals het bij gaat en ging. That's life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei lady jane:

oh ja Bol; ik noem het saunaaien.
Gauw reserveren voor dinsdag weer.

Fijne dag frummers.

Zo klinkt het als iets lekkers.... saunsaaien..... las ik even in de snelheid. :D Ik kom daar nooit, mij te druk. Ik ga liever naar het bos met slecht weer, dan is er bijna niemand. Ook wil ik niet bloot zijn waar anderen bij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Gypsy dat ligt er aan wie er is. Als Brad Pitt toevallig ook daar moet zijn, dan val ik per ongeluk en helpt mij natuurlijk en als dan ook nog eens Sean Connery  erbij komt omdat ik m'n tong gebroken heb, moet hij me natuurlijk van top tot teen verbinden. Neu dat vind ik niet zo erg hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe dan ook, eenzaam of niet....

Hardlopen in t bos móet gewoon alleen, ik weet t nu zeker! Geen felle shirtjes voor je die hijgend in de weg lopen, noch uitwijken voor idioten die de tijd dat ik amper 10 km afleg meer dan 30 doen. 

Gewoon stil op je gedempte voetstappen en af en toe een schreeuw van een vogel na. Geen route, vlaggetjes of juichende supporters, maar gewoon dát paadje in, omdat je daar zin in hebt, of dát heuveltje op omdat dat mooi is. 

En.... in mijn tempo en op mijn manier! Overgeven. Niet bedwingen. Dat is wat dat hollen voor mij is. 

Ik ben weer blij en tevreden. Dank voor de lieve opmerkingen gisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van de reepjes met hazelnoot; ga aan mijn tweede beginnen. Maar dat mag... na een heerlijke wandeling.

Sport kijken.. Niks voor mij. Zo Dicte in de herhaling kijken en de kachel zien brandende te houden.

Sta je wel op de kilodraad Reacher? ;)

Dag, fijne dag nog 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is die chocolade? Ik doe een moord voor chocola. Bijna dan. Maar vandaag de allerlekkerste carrotcake gegeten. 1stukje en dan verder niet meer snoepen. Ook niet overmatig gegeten. Gewoon. Niet te, maar gewoon. Zoals ook andere mensen dat kunnen soms. En stukje chocola mag morgen weer. En dan niet dat gat ermee trachten te dichten. Gewoon een stukje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Droog naar bed,

Voor me gevoel lijkt het hier niet op te schieten.

Toch zijn er soms Van die dingetjes die helder worden

Er lijken hele kleine puzzel stukjes op zijn plek te vallen

Zal dit dan zijn wat ze met "herstel"noemen?

Niet alleen droog staan,maar ook echt aan jezelf werken.

Jezelf vergeven,innerlijke rust vinden,jezelf afvragen wie je nu eigenlijk echt ben? Voor mij allemaal moeilijke materie,

IK ga tevreden naar bed voor vandaag

Weltrusten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...