Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Goedemorgen Amethist, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 En ja, dat doe ik ook nuchter Dagpact: Momentum Lars jowan Rosee Francoise Tessa1987 Amethist Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Dank je wel Antoinette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Gefeliciteerd Amethist wat een jonge blom nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Dank je wel Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 En ik ben er weer vandoor! Leuke drukke dag vandaag Jullie ook allemaal een fijne zaterdag en vergeet het gebak niet he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 En ik ben er weer vandoor! Leuke drukke dag vandaag Jullie ook allemaal een fijne zaterdag en vergeet het gebak niet he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Geniet van deze dag Amethist en de taart smaakt heerlijk hoor 3 februari 2018 bewerkt door Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 (bewerkt) Echo.... Mijn laatste berichtje 2 keer... en nu echt weggggggg! Feestje bouwen! Vind ik 3 februari 2018 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Van harte gefeliciteerd Amathist Prachtige leeftijd ! Dank voor de gebak Erg lekker Ik wens je een hele fijne, en droge dag Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Vanmiddag naar activiteitenmiddag, nog geen idee welke activiteit. Ik ga ook meer voor de gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Goedemorgen. Amethist, gefeliciteerd. 50 Jaar zal wel het nieuwe 30 zijn of zo? Alles moet nieuw tegenwoordig. Hier ook een jarige, m'n vrouw is vandaag 60 geworden. Het nieuwe óók 30.. of zo (??). Nog even geen gebak.. bwuuuhhh... lappenmand nog steeds. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Goedemorgen Kohtje en gefeliciteerd met je vrouw. Duurt wel lang he met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ja. Voel ik me net een beetje beter na de antibioticakuur, komt ineens de koorts weer opzetten en de misselijkheid.. steeds op en af. En zooo ontzettend koud. En zooo ontzettend heet. En zooo'n ontzettende slaap steeds.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Och kohtje toch.... Heb met je te doen. En euh....Weer koorts na ab is niet Ok, dat weet je he? Wel huisarts laten weten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Af en toe wat sneeuw hier, niet genoeg voor sneeuwpop. Weet je al wat je gaat doen vandaag Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ja Kohtje, wel huisarts laten weten. Mijn man eeft veel te stellen gehad met longontsteking.zorg goed voor jezelf. fijne verjaardag en van harte @Amethist! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Goeiemiddag Van te Amethist, mooie leeftijd Koh, oppassen he, longontsteking kan heftig zijn, lang duren...rust..... Fijne dag allemaal Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Goedemiddag! Hm sneeuw...? Ik was eigenlijk al klaar met de winter Nog maar een bakje koffie eerst en straks weer werken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Denk dat de winter nu pas begint smart, over 2 maanden heerlijk weer de lente hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Van het huis activiteieten @Antoinnette? Vanmorgen mee op boodschappen geweest. Vanmiddag gaan we een spelletje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik moet wel naar andere locatie Lars, hier is weekend niks. Gelukkig durf ik dat nu, jaar geleden niet. Welk spelletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Meestal niet te moeilijk hier. Ganzenbord en soms dam ik wel met begeleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Hier veel sjoelen en darten, maar hou niet zo van competitie, dus haak vaak snel af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Sjoelen is wel leuk darten lijkt me hier niet zo handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden