Momentum Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen forumleden. Dagpact: Momentum. Fijne maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen allemaal! Een nieuwe week, laten we er met z'n alle een mooie week van maken! Dagpact: Momentum. Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum. Tessa1987 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Tessa jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen. Speciaal voor Amethist en ik: hup aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 1 minuut geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: Momentum Tessa jowan Lars Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Gefeliciteerd Bor en sterkte met de migraine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Dank je wel @Lika, super lief van je! Ben helaas nog niet gestopt met piekeren. Ook slecht geslapen. Er komt een bak aan oud zeer en emoties naar boven. Kan er weinig over zeggen. Maar moet wat dingen regelen nu die emotioneel erg zwaar beladen zijn. Moeilijk, maar ik moet het aanpakken Dagpact: Momentum Tessa jowan Lars Francoise Amethist @Bor gefeliciteerd met de verjaardag van je kinderen! En beterschap. Waait het bij jullie ook zo hard trouwens? Fijne maandag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen, Bor sterkte met de migraine en Amethist zet m op. Dagpact: Momentum Tessa Jowan Lars Francoise Amethist Rosee. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Dagpact: Momentum Tessa jowan Lars Francoise Amethist Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen frummers. Het waait pittig hier ook, maar het is tenminste droog, En binnen is het windstil en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Bor gefeliciteerd met de kinderen en ik hoop dat de hoofdpijn nu verdwenen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Pfff, dat is niet niks weer Bor. Eigenlijk kan het zo toch niet langer zou je zeggen. Maar ik denk dat jouw heit daar weer heel anders over denkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact Lia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 @Bor Jeetje wat een verhaal en wat goed dat je bij hem blijft, wat een zekerheid geeft dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik doelde niet op zijn drinkgedrag Boer, maar op het feit dat hij nog 'zelfstandig' woont. Komt ook nog eens bij dat jij niet in dezelfde straat als hij woont, integendeel, het is een aardig eindje fietsen elke keer. Dat je hem niet in de steek laat heel begrijpelijk en ook heel mooi, maar er komt toch een moment dat er een andere oplossing gevonden moet worden... Als jij er aan onderdoor gaat is het sowieso einde oefening en je geeft zelf al aan dat het eigenlijk wel heel heel zwaar is, terecht. Hoop trouwens dat je ondanks dit alles toch nog hebt kunnen genieten van zoonlief die het weekend thuis was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Je vader zou net zo iets als ik moeten wonen Bor. Weet wel dat hij dat niet zou willen maar het zou wel goed zijn voor alle partijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Hoi, hoe gaat het met jou vandaag Lars, beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Jullie ook goedemorgen Antoinnette en Lars.. Ik moet er vandoor, aan de slag. Lars weer helemaal opgeknapt hoop ik? Was het leuk met dochter en kleinkinderen gisteren? Antoinnette er op uit geweest met vriendin, ook goed gegaan? Ik lees het later op de dag wel, móet nu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Nog steeds niet 100 al was ik dat nooit natuurlijk Wel koortsvrij gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Gelukkig Lars, ik kan mijn draai niet vinden vandaag. Ik hijs me vanmiddag maar weer naar buiten, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 geen leuke dingen te doen deze week, moet ik zelf maar iets bedenken. Maar ja, moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden