Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 jan


fleurtje

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen. 

Redenen genoeg om wat te drinken gisteravond, ik snotter bijvoorbeeld een beetje. 
Als ik wel had gedronken had ik het zware hoofd uiteraard aan een virus toegeschreven. Blij dat ik niet gedronken heb gisteravond! Fijn dat het niet meer hoeft! Ook al twijfel ik af en toe nog wel een beetje en klinkt nooit soms wel erg definitief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit klinkt inderdaad erg definitief. Die stap is voor velen te groot, maar daar is wat op gevonden: kleinere stappen!
Alleen voor vandaag drink ik niet. Dat kan ik behappen en dat lukt al een aantal dagen.....
Dat voelt zó goed dat de kans erg groot is dat ik dat morgen weer wil. Dag voor dag. Gaandeweg ontwikkel je een nieuw leven met een nieuwe inhoud waarin je je kunt afvragen of alcohol nog wel een plaats in dat leven moet kunnen hebben. Zeker als je de nadelen ervan weet: als je er één neemt is dat te weinig en heel veel nooit genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vanuit hier goedemorgen. 

Waterkoud maar verder ok. Maak er maar even een rustig dagje van. Zwembad lonkt. 

Laat maar lekker even lonken..

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars

Amethist

 

Vandaag dag 30, wat voelt dat aan de ene kant lekker en toch gewoon. Lekker, omdat ik toch maar weer zover gekomen ben. Maar ook gewoon, omdat het goed te doen was om zover te komen. Heb tot nu toe minder trekmomenten gehad dan in de eerdere stopper ode van 6 jaar geleden. Maar aan de andere kant... toen waren mijn 2 terugvallen steeds na 3 maanden. 

Fijne zaterdag iedereen! :rose:

 

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact :

Lars

Amethist ⚘

Francoise 

Goedemiddag . Wat ben je lekker druk Fleurtje . Ik heb een Belgische vriend en die is juist heel rustig.  Raar dat je dan denkt dat de doorsnee Belgen ook zo zijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars maar die scootmobiel . kon hier niet door de deur. Daar komen ze binnenkort weer voor hier. Het probleem is dat ik niet meer goed afstanden kan inschatten. Of ik knal tegen de stoeprand of ik ben er nog te ver vandaan. Dat was net ook weer het geval. Ja en dan heb ik geen kracht meer om m'n benen op slot te houden. De vaart was te hard en ik viel tegen een huis met m'n hoofd en op m'n knie. Ja en het ergste was nog dat ik gisteren een nieuwe jas had gekocht.:angry: Gelukkig is die niet zo beschadigd.

Nou ik ga ff zitten mensen.:) Voordeel van het vallen, nou mag het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...