bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Dat doen ze hier met bloem of met kranten opgelost in lijm papier-maché. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Papier-maché is super! Ik heb een paar maanden geleden voor dochter een spaarpot gemaakt uit papier-maché. Wel heuuul lang aan gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Ik ga ne keer naar de bakker Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Goedemorgen frummers, Heb me gigantisch verslapen.... Dus snel een bakje neerzetten hier en dan weer snel weg.. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Goedemorgen, even snel Zo, werken Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen mensen. Zo naar mijn oude moedertje en vadertje. Maar eerst nog even wat meer ontwaken. 13 januari 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Lars, ik las je op de draad van gisteren. Ik heb altijd veel steun aan je. En ik laaf me aan je moed en doorzetting. Al die weerstand die je hebt overwonnen. Daar zit ik nog middenin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Goeiemorgen. Redenen genoeg om wat te drinken gisteravond, ik snotter bijvoorbeeld een beetje. Als ik wel had gedronken had ik het zware hoofd uiteraard aan een virus toegeschreven. Blij dat ik niet gedronken heb gisteravond! Fijn dat het niet meer hoeft! Ook al twijfel ik af en toe nog wel een beetje en klinkt nooit soms wel erg definitief. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Nooit klinkt inderdaad erg definitief. Die stap is voor velen te groot, maar daar is wat op gevonden: kleinere stappen! Alleen voor vandaag drink ik niet. Dat kan ik behappen en dat lukt al een aantal dagen..... Dat voelt zó goed dat de kans erg groot is dat ik dat morgen weer wil. Dag voor dag. Gaandeweg ontwikkel je een nieuw leven met een nieuwe inhoud waarin je je kunt afvragen of alcohol nog wel een plaats in dat leven moet kunnen hebben. Zeker als je de nadelen ervan weet: als je er één neemt is dat te weinig en heel veel nooit genoeg. kruidenthee67 en Nada reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Goedermorgen, bar slecht geslapen, maar ik begin vol goede moed aan de dag Lika, fleurtje en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) Ook vanuit hier goedemorgen. Waterkoud maar verder ok. Maak er maar even een rustig dagje van. Zwembad lonkt. Laat maar lekker even lonken.. 13 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) Dagpact: Lars Amethist Vandaag dag 30, wat voelt dat aan de ene kant lekker en toch gewoon. Lekker, omdat ik toch maar weer zover gekomen ben. Maar ook gewoon, omdat het goed te doen was om zover te komen. Heb tot nu toe minder trekmomenten gehad dan in de eerdere stopper ode van 6 jaar geleden. Maar aan de andere kant... toen waren mijn 2 terugvallen steeds na 3 maanden. Fijne zaterdag iedereen! 13 januari 2018 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Geweldig Sugar, dat is toch de manier om er weer bovenop te komen. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Dagpact : Lars Amethist ⚘ Francoise Goedemiddag . Wat ben je lekker druk Fleurtje . Ik heb een Belgische vriend en die is juist heel rustig. Raar dat je dan denkt dat de doorsnee Belgen ook zo zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Hoi,gelukkig gaat het iets beter, Zo meteen even deur uit, even shoppen met een vriendin, soms kan het leven mooi zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Ja maar hier niet, ik ben weer eens met de fiets gevallen en deze keer erg hard. #$%^*(% ik kon niet meer opstaan maar gelukkig hebben mensen me geholpen. Nu een fikse schaafwond aan m'n been en flink blauw en opgezet. Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Bolletje bolletje bolletje toch doe eens voorzichtig. Moet jij niet eens verder laten kijken waarom je steeds valt en kreeg je ook niet een scootmobiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Ja Lars maar die scootmobiel . kon hier niet door de deur. Daar komen ze binnenkort weer voor hier. Het probleem is dat ik niet meer goed afstanden kan inschatten. Of ik knal tegen de stoeprand of ik ben er nog te ver vandaan. Dat was net ook weer het geval. Ja en dan heb ik geen kracht meer om m'n benen op slot te houden. De vaart was te hard en ik viel tegen een huis met m'n hoofd en op m'n knie. Ja en het ergste was nog dat ik gisteren een nieuwe jas had gekocht. Gelukkig is die niet zo beschadigd. Nou ik ga ff zitten mensen. Voordeel van het vallen, nou mag het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Ik vind ook dat je vaak valt @bolletje . Afstanden niet inschatten ?! Waar komt dat dan door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 @bolletje toch . Dat is niet leuk om te lezen en nog minder om t voor te hebben. Kan je de fiets niet even laten voor wat ie is of heb je hem echt nodig? Misschien een fietshelm overwegen dan? Ik moet er niet aan denken dat jou iets ergs overkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Suikertje back in tha house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 En nu ff gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2018 Wat lief dat bloemetje bij mijn naam in het dagpact @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden