jowan Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goedemorgen allen. Ochtendwandeling is het geworden. Mooi. Lekker. Brinta, koffie, deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goedemorgen jowan en Jopie. Vandaag vrijdag zwemdag met kleindochter. Ik heb er zin in! (Had met een kater niet gekund..) Sowhat en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Maar eerst koffie idd, niet in de deuropening, maar met Frozen op tv en op de bank, samen met een dekentje. De dag begint goed. Tv mag heel even aan. Tot ik echt wakker ben, haha! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Jaloers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goedemorgen. Ik heb hier altijd veel steun gekregen en nog steeds. Dat waardeer ik erg. Buiten het forum heb ik een maatje die mij altijd enorm gesteund heeft en ook nog steeds doet. Ik wil zelf ook proberen om te ondersteunen maar dat lukt nog niet zo goed. Hoe graag ik ook zou willen het kost mij mijn nachtrust en ik maak me dan veel zorgen over iemand. Vind dat vervelend want nu lijkt het of ik alleen maar kom halen en niets brengen. Maar ik moet ook om mezelf denken. Vind het een lastig dilemma. Vandaag niet naar dagbesteding even een dag rust. Straks een gesprek met moeder overste. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ach lieve lieve Lars. Alleen al het je druk maken over dat je nu nog niets terug kan doen siert je kerel. En je komt niet alleen halen, je deelt. Dat we je kunnen helpen geeft mij al een fijn gevoel. Tuurlijk zijn er ook mensen waarbij ik het gevoel heb dat die alleen profiteren en anderen uitzuigen, maar daar hoor jij beslist niet bij. Je bent echt een lieverd. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goedemorgen frummers. Wat een nachtmerrie.... Gelukkig moest de hond kotsen en werd ik wakker... Bakje eerst maar dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Oh, en Lars, ik sluit me helemaal bij Bolletje aan, je steunt overigens vaak wel degelijk andere frummers hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goedemorgen! Over wat droomde je vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Bedoel je iemand specifiek lars? Want anders is haar of hem gewoon vertellen wat je hier nu schrijft vast voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Waarom mag ik van jou hier nooit iets delen wat me dwars zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Van mij? Dan lees je wat ik schrijf helemaal fout. Bovendien vraag ik me af wanneer ik dan zo vaak gezegd zou hebben dat je hier niets mag delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ja dat weet ik ook niet Sorry las het denk ik verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 (bewerkt) Ik heb totaal geen probleem met wat je deelt lars. Alleen moest t om een specifiek gaan die niet op t forum komt is t goed hem of haar tzelfde te zeggen wat je hier op t forum schrijft. Als t om mensen op t forum gaat ben ik helemaal mee met wat bol en vonneke schrijven. 12 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Nou als ik dat doe mag je dqt best zeggen hoor. Ik ben niet altijd de aardigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ja nu snap ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Zojuist zei fleurtje: Nou als ik dat doe mag je dqt best zeggen hoor. Ik ben niet altijd de aardigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik ga den afwas doen..er staat hier een vispan te stinken..bleuuuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 13 minuten geleden zei fleurtje: Over wat droomde je vonneke? Dat Kees weer in een pittig manische periode zat... Ik heb van de ergste periodes wel eens gedacht dat het geen nachtmerrie was maar de hel.... Gelukkig was dit gewoon een nachtmerrie En gelukkig zijn dat soort periodes echt verleden tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Maar ik hoop dat de vis wél lekker was Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik ga kijken of er iemand is die koffie met mij wil drinken. Fijne dag bellefleurtje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Jij ook een goedemorgen Kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Kees mag zich gelukkig prijzen met jou vonneke en ieder ander ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden