Spring naar bijdragen

Vrijdag, 12 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik heb hier altijd veel steun gekregen en nog steeds. Dat waardeer ik erg. Buiten het forum heb ik een maatje die mij altijd enorm gesteund heeft en ook nog steeds doet. Ik wil zelf ook proberen om te ondersteunen maar dat lukt nog niet zo goed. Hoe graag ik ook zou willen het kost mij mijn nachtrust en ik maak me dan veel zorgen over iemand. Vind dat vervelend want nu lijkt het of ik alleen maar kom halen en niets brengen. Maar ik moet ook om mezelf denken. Vind het een lastig dilemma. Vandaag niet naar dagbesteding even een dag rust. Straks een gesprek met moeder overste. 

Dagpact:

jowan

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve lieve Lars. Alleen al het je druk maken over dat je nu nog niets terug kan doen siert je kerel.  En je komt niet alleen halen, je deelt. Dat we je kunnen helpen geeft mij al een fijn gevoel.

Tuurlijk zijn er ook mensen waarbij ik het gevoel heb dat die alleen profiteren en anderen uitzuigen, maar daar hoor jij beslist niet bij. Je bent echt een lieverd.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb totaal geen probleem met wat je deelt lars. Alleen moest t om een specifiek gaan die niet op t forum komt is t goed hem of haar tzelfde te zeggen wat je hier op t forum schrijft. Als t om mensen op t forum gaat ben ik helemaal mee met wat bol en vonneke schrijven.

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei fleurtje:

Over wat droomde je vonneke?

Dat Kees weer in een pittig manische periode zat... 
Ik heb van de ergste periodes wel eens gedacht dat het geen 
nachtmerrie was maar de hel.... 
Gelukkig was dit gewoon een nachtmerrie :) 
En gelukkig zijn dat soort periodes echt verleden tijd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...