MarQ Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Mogguuhhh......(zware ochtendstem) weinig nieuws onder de zon ,gaat wel lekker en daarom even draadje openen en dagpact starten ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goedemorgen MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goedemorgen wat vroeg voor de zondag Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Jazeker vroeg. Vandaag een drukke maar gezellige dag. Broers met aanhang, mijn oude vadertje en zoon op visite om de dag voor Kerst te vieren. Jannigje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Gezellig Sowhat Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Hier hebben wij vanavond een ja een wat? Feestje? Of een kerstviering is beter woord. Samen met familie en dan is er een buffet. Baal zo dat ik niet veel doen kan. Beide dochters komen en dan ga ik mee. Morgen bij oudste en anders blijven ze heen en weer rijden Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Klinkt ook allemaal goed Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Spirit, gaat alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Hoop dat ze een slechte verbinding heeft. Meestal geen goed nieuws als Spirit een paar dagen niet komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ik ga toch nog maar een tukkie doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 @Suikertje hoe gaat het met jou? Je bent zo stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goedemorgen allemaal Ben hartstikke verkouden wakker geworden. Tranen lopen over mijn wangen. Lekker dat ik niets hoef de komende dagen. Vanavond gourmetten met eigen gezin en meer staat er niet op de planning. Kan dus lekker in joggingbroek blijven zitten. @Lars hoe is het met je elleboog? Doet het nog erg zeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) Ja, mis @Suikertjeook. Kohtje op pad. @Lars: ga je dus slapen bij je dochter? Gezellig. 24 december 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goeie morgen lieve mensen. Een hele fijne dag Sowhat. Knuffel je ouwe vadertje maar stevig. Lars, een beetje geslapen vannacht? Sugartje voor jou een hele grote knuffel. Nicky vervelend zo vlak voor de kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ha Bolletje. Ik ga zo een bloemkoolbrood bakken. Heb een leuk kookboek. Over kool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Vindt het niet erg, liever nu dan wanneer ik moet werken. Hebben toch geen plannen met kerst. Dus heerlijk kalm aan en top2000 aan morgen. Ik vermaak me wel. Bloemkoolbrood? Dat lijkt me nou helemaal niks haha. Koolhydraatarm kookboek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ha die Lika, Het schijnt dat koolsoorten heeeeeel gezond zijn, zeker de wintermaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Oeps onderstreept....dat heeft geen betekenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Of ja...van harte een goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 goeiemorgen frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ik 'moet' nog wat werk doen vandaag...niet veel, maar ik wil het af hebben...en hier rondhangen is heerlijk uitstellend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 3 uur geleden zei Lars: Dagpact: MarQ Lars Francoise Goedemorgen. Dag 1 van alcoholvrije kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden