Gast Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Hey Senna, wat naar . Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Dankjulliewel, dit wordt vechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Lieve Senna wat naar voor je, maar ook dit gaat weer voorbij! En dan vind je je kracht weer terug en ga je door. Sterkte Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Jammer Senna. Ik weet niet of je al hulp hebt ingeschakeld? Maar in je eentje 'vechten'? Zelluf doen, niet alleen. Sterkte. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 sterkte Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 23 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Huisarts ingeschakeld, kan komende week pas terecht ivm enorme drukte. Verder ook twee personen ingelicht van mijn familie, wat een begin is x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Sterkte dit weekend dan, Senna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Goed gedaan Senna. 'Wat een begin is'...schrijf je..van niet meer in je eentje 'vechten'? Ik hoop dat je dat voor nu wat lucht geeft? Sterkte he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden