kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Of ga je juist sterker staan door 'eerlijk' te zijn? (zonder dat je perse alles hoeft te vertellen) Ik wens je in ieder geval heel veel succes met jouw ADB proces! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Ok. Maar bedenk maar dat er ook veel mensen die geen probleem met alcohol hebben (willen) stoppen met alcohol drinken. Omdat maatschappelijk gezien de overtuiging dat alcohol helemaal niet zo gezond is steeds meer voet aan de grond krijgt. Schaamte is in het geval van niet (willen) drinken echter absoluut niet op z'n plaats.. En uitleggen waarom ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 En weet je? Zelf denk je misschien dat het 'raar' is om geen alcohol te drinken. Maar wat Kohtje ook al schrijft, er zijn er steeds meer. En uitleggen waarom hoeft niet nee. Schaamte? Niet doen, je bent juist hartstikke goed bezig om te stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Denk wel dat het moeilijk te begrijpen is als je niet jarenlang te veel gedronken hebt of je bent de partner van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2018 Goed gedaan Moosje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Wat die verlegenheid betreft, alcohol lijkt je op dat moment inderdaad wat meer zelfvertrouwen te geven. Maar je leert daardoor ook nooit echt met je verlegenheid omgaan. Niet drinken geeft je uiteindelijk ook weer zelfvertrouwen. En dan blijkt misschien dat je veel minder last hebt van je verlegenheid! En bovendien, een beetje verlegen mensen zijn hartstikke sympathiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Goed bezig Moosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Kiek maar uut. 3 dagen is nog maar heeuul kort hè maar het begin is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Hihi je hebt stopeuforie, lekker hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 (bewerkt) Je gaat goed, mooi! Voor zaterdag: Succes! 5 januari 2018 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 (bewerkt) Ik probeer een plaatje te plaatsen, maar dat lukt niet...dan maar de tekst die bij 'pipi' hoort: Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk wel dat ik het kan. Oeps, toch gelukt, met plaatje leuker 5 januari 2018 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Mja ook heel klassiek, gaan snoepen ipv drinken. Ken er nog zo eentje. Ben uiteindelijk geen enkele kilo kwijt maar ben ook niet echt te zwaar. Ach je moet ook niet helemaal perfekt worden hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Super Moosje! Succes in week 2! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Gefeliciteerd Moosje, goed bezig! Op naar de dubbele cijfertjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Je gaat er vast lol in krijgen. En iets anders dan een bitterbal is ook lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Zaterdagavonden zijn zo leuk als je ze zelf maakt... ging dat vroeger met alcohol automatisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Of dat met alcohol automatisch ging? Bij mij wel! Ik ben aan het leren dat het niet altijd even leuk is. Maar dat ik daardoor wel in beweging kom. Ik vind me minder gemakzuchtig nu. En.... het hòeft ook niet altijd 'super top' te zijn. Dat is een standaard die we onszelf hebben opgelegd. Een beetje gezellig of een beetje tevreden naar bed gaan is ook ok. En niet te vergeten.....een volgende ochtend die fit en uitgeslapen beleefd kan worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Minder leuke feestje werden met alcohol 'leuker'...nou ja...hield ik het langer vol Best even wennen om dan nu nuchter, af en toe eerder naar huis te gaan. Gewoon omdat het genoeg is. En omdat het mag, van mezelf. Goed gedaan Moosje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Hoe gaat het Moosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Fijn! Wel jammer dat je nog ziek bent, maar het heerst flink inderdaad. Maar goed uitzieken dan! Met mij gaat alles goed. Hobbel dag voor dag verder. Heb zeker wel mijn lastige momenten, maar het lukt me nog goed om daarom heen te fietsen. Doen we toch goed jij en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goed bezig! Plan maar een leuke activiteit dit weekend om aan te denken ipv bezig te blijven met ik mag geen bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goed idee! GA voor jezelf iets feestelijks maken. Je bent de drie weken tenslotte voor bij. Het wordt alleen maar gemakkelijker.... Op naar de drie maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden