Spring naar bijdragen

Vrijdag 8/12/2017


MarQ

Aanbevolen berichten

Nou hè, dochter slaapt gelukkig. Ze is helemaal overstuur geweest. Bijna ontroostbaar. Komt er ook ineens "ik wil niet dat ik besta" uit. Dat deed mij zelfs zeer van binnen:(. Ze zat echt even niet lekker in haar velletje. Lijkt zo groot maar is eigenlijk nog zo'n hummeltje dan. Uiteindelijk wel kalm kunnen krijgen, snuffend op mijn schouder. Normaal is nu dus hét moment om een fles wijn open te trekken. En deze keer doe ik gewoon even bijkomen met een colaatje light. En snuffel ik straks nog even heel zachtjes en nuchter !! aan haar fris gewassen haartjes. Betere keuze lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super knap van jou Renate!

Mijn 2e droge dag weer, alleen gaat het mij niet lukken dat is wel duidelijk. Heb toestemming om begin volgend jaar naar Zuid Afrika te gaan voor de behandeling. Kijk er naar uit ondanks het lange vliegen etc en het lang van huis zijn. Maar het is nodig, ik regel alles ook al voor mijn afwezig zijn straks en nu sta ik een keer op de eerste plek. Als ik dat niet doe dan ben ik er niet eens meer over een jaar, schat ik zo in. Ja je hebt drinkenden en drinkende verdrinkenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks aan te merken op die Bosche bollen hoor, maar onze Brabantse bakker was beter.In het groter maken en gevulder, hij geeft sinds zijn afscheid wel meer ruimte om ook van een bosche te genieten. Lijkt qua zicht nog steeds klein, maar ik moet toegeven dat ik daarna ook wel vol zit.

Nu mis ik alleen nog de appelflappen, halve stoeptegel groot en halve appels in dat was eigenlijk meer ons Brabants visite kaartje. Dat heeft geen enkele bakker kunnen overtreffen. De stukjes appel zijn behoorlijk te zoeken in de appelflap van tegenwoordig. Mijn ding. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Smaragd:

Super knap van jou Renate!

Mijn 2e droge dag weer, alleen gaat het mij niet lukken dat is wel duidelijk. Heb toestemming om begin volgend jaar naar Zuid Afrika te gaan voor de behandeling. Kijk er naar uit ondanks het lange vliegen etc en het lang van huis zijn. Maar het is nodig, ik regel alles ook al voor mijn afwezig zijn straks en nu sta ik een keer op de eerste plek. Als ik dat niet doe dan ben ik er niet eens meer over een jaar, schat ik zo in. Ja je hebt drinkenden en drinkende verdrinkenden.

Ja maar je wil dat toch niet gebruiken als vrijbrief om nu voorlopig nog te drinken toch? Ik denk dan, oefening baard kunst en van te voren geoefend meer kunnen genieten van Afrika. De rede is misschien niet leuk dat je op reis gaat, maar ik denk tsjonge wat een mooie reis in het verschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Spud:

Niks aan te merken op die Bosche bollen hoor, maar onze Brabantse bakker was beter.In het groter maken en gevulder

Nu mis ik alleen nog de appelflappen, halve stoeptegel groot en halve appels in

Past dat wel allemaal in een septic tank Spud? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud ik tikte niet voor niets vandaag mijn 2e droge dag:) Denk trouwens ook niet dat ik voor de cultuur, natuur dat naar dat land ga hoor. Het zal keihard werken zijn. Mensen om mij heen....ow wat heerlijk zo een lange vakantie, ze weten het doel, ik denk ah laat maar haha pff. Lief dat je reageerde. Ik duik mijn bed in, heb ook een vaste baan, relatie et. Maar dit moet gewoon. Trusten!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...