Spring naar bijdragen

Vrijdag 8/12/2017


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

ben weer boven water en helaas een paar uitglijders gehad afgelopen tijd door bepaalde stressvolle situaties maar wel aan de bel getrokken want loop ook nog in een GGZ traject en icm de Jellinek maar de duimschroeven aangedraaid , tijd van het jaar helpt mij ook niet echt moet ik bekennen want de somberheid steekt de kop weer op en moet best aan de bak om in een depressie te belanden want ben daar ook bekend mee en voor wie hier die dit leest  dat herkent weet wel wat dat is.

Happy Friday !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Hondje hier heeft lekker doorgeslapen vannacht. Ik dus ook.
Alleen z'n ontbijtje smaakt hem niet erg.. paar hapjes. Kan z'n bakje niet laten staan want er is nóg een kapertje op de kust
die wél de hele dag door wil eten. Dus af en toe bak even voorhouden. In de loop van de ochtend komt het dan wel op, zegt de ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Nou en of ik weet MarQ wat een winterdip. is. Gelukkig werd ik dan bang van drank. Gebruik nu een day-ledlamp  10.000. Dit helpt veel mensen die last hebben van een winterdip, om de winter door te komen. En anders is er ook nog medicatie waar je weer mee kan stoppen in het voorjaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Eerste werkuurtjes zitten er alweer op
Maar wat een weer zeg !
Guur,regen,wind,hagel
Gelukkig de tuut gepakt vanochtend
Was ik nog te laat op mijn werk, want mistte de afslag, en moest toen weer helemaal omrijden in de drukte
Pffff, ben ook zo'n fantastische rijder he :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al jaren lenzen en wel een bril voor 'achter de hand' en in veel landen moet je die in de auto verplicht bij je hebben.
Maar die bril is uit het jaar nul, de sterkte is nog wel steeds goed. Toch wil ik wel eens voor een nieuwe bril gaan. Heb wél
een hele rits leesbrilletjes, ook niet allemaal even fraai. Als ik m'n lenzen niet in heb kan ik overigens nog heel goed
zonder leesbril lezen en priegelen. In tegenstelling tot m'n drie broers en ene zus die allemaal brilloos door het leven gaan maar
nu de één na de ander aan de leesbril gaan...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Heerlijk door de sneeuw gefietst om eindelijk mijn bus op te halen. Dat heerlijk vooral toen ik eenmaal fietste natuurlijk, niet daarvoor. 

Auto weer bij me, rib uit mijn lijf (maar ik heb genoeg ribben) en straks weer werken. 

Hardlopen, zwemmen, werken en slapen.  Een eenvoudig en voor mij lekker ritme. De afwisseling en uitdaging zit m in die ene week vrij per maand. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar eens de camper kerstmisklaar maken. Best spannend omdat ik nog nooit in de winter met de camper op pad ben geweest. Alle tanks en de koelkast
zijn schoon, de gasvoorraad is op peil (jopie..;)) nu alleen nog een 12-volt stopcontactje aanleggen. En een kratje mee met een 'lekker-dingetjes-voorraad'.
Het mini kerstboompje zit al in de bagage, er hangen al twee snoertjes met kleine ledlampjes (warm licht), stukje vloerbedekking over het nepparket.
Ik zie er wel naar uit om rond de feestdagen lekker met de honden langs de Normandische en Bretonse kust te wandelen. Hoop alleen op niet te veel regen..
We vertrekken de vrijdag voor kerst en zijn niet lang weg. Net voor oud en nieuw willen we weer thuis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...