MarQ Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen ben weer boven water en helaas een paar uitglijders gehad afgelopen tijd door bepaalde stressvolle situaties maar wel aan de bel getrokken want loop ook nog in een GGZ traject en icm de Jellinek maar de duimschroeven aangedraaid , tijd van het jaar helpt mij ook niet echt moet ik bekennen want de somberheid steekt de kop weer op en moet best aan de bak om in een depressie te belanden want ben daar ook bekend mee en voor wie hier die dit leest dat herkent weet wel wat dat is. Happy Friday ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen. Goed dat je aan de bel hebt getrokken MarQ Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen MarQ succes! Goed dat je de draad weer op pakt Lars hoe is het? Maag weer tot rust gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Ja alleen wat misselijk gevoel nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Gelukkig Lars! Ik ga gelijk aan het werk maar, heb ik lekker de middag vrij. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Ik ga straks ook weer naar dagbesteding en dan weekend. Volgende week alleen maandag en dinsdag naar dagbesteding. Werk ze Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen! Dagpact: Lars Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen frummers, Grote natte klatsen natte sneeuw flotsen het raam... brrrrr... Maar binnen is het gelukkig droog en lekker warm. En natuurlijk staat de koffie klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen allemaal. Grote natte klatsen natte sneeuw flotsten m'n gezicht... géén raam. Maar nu wel weer, lekker warm met een koffietje (Yvonne) achter de laptop. DAGPACT - alleen voor vandaag Lars Bobje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen Kohtje en Kruidje... Ik mag er vandoor.. Jasje aan en pluutje mee. Maak er een mooie dag van mensen... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goedemorgen! Hier geen vlokken maar was ook maar voorspeld voor morgen. Lars, ik hoop dat je je snel beter voelt. Ook voor alle eventueel nog zieke diertjes. Ik ga dadelijk naar de winkel. Vrijdag is daarvoor altijd t beste moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 't Hondje hier heeft lekker doorgeslapen vannacht. Ik dus ook. Alleen z'n ontbijtje smaakt hem niet erg.. paar hapjes. Kan z'n bakje niet laten staan want er is nóg een kapertje op de kust die wél de hele dag door wil eten. Dus af en toe bak even voorhouden. In de loop van de ochtend komt het dan wel op, zegt de ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 En de gootsteen doet het nog steeds. Leve de aloude huis- tuin- en keukenmiddeltjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goeie morgen mensen. Nou en of ik weet MarQ wat een winterdip. is. Gelukkig werd ik dan bang van drank. Gebruik nu een day-ledlamp 10.000. Dit helpt veel mensen die last hebben van een winterdip, om de winter door te komen. En anders is er ook nog medicatie waar je weer mee kan stoppen in het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Jij eet vaak peen en uien hè spirit? Met je ogen zal wel niks mis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Een hele goede morgen allemaal, Eerste werkuurtjes zitten er alweer op Maar wat een weer zeg ! Guur,regen,wind,hagel Gelukkig de tuut gepakt vanochtend Was ik nog te laat op mijn werk, want mistte de afslag, en moest toen weer helemaal omrijden in de drukte Pffff, ben ook zo'n fantastische rijder he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Net lekker bakkie koffie op, met zelf gebakken bananen brood Dus weer helemaal happy de peppy Straks even een half uurtje strijken Wordt ik ook helemaal ZEN van zoals jullie weten Lekker muziekje erbij nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Zijn hier een ware plaag. De ene met een nog lelijker bril dan de andere. 2e Bril gratis, hè? Dan krijg je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 @Kohtje , 2e bril gratis..... ben zelf brildrager en ben daar nooit in meegegaan , maar "gewoon" €150,- meer en je hebt een echt klasse bril waar je gewoon een jaar of 5 knap mee kan rondlopen , ipv 2 brillen hebben die het dan net weer niet zijn of zo ..... just my two cents Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Ik heb al jaren lenzen en wel een bril voor 'achter de hand' en in veel landen moet je die in de auto verplicht bij je hebben. Maar die bril is uit het jaar nul, de sterkte is nog wel steeds goed. Toch wil ik wel eens voor een nieuwe bril gaan. Heb wél een hele rits leesbrilletjes, ook niet allemaal even fraai. Als ik m'n lenzen niet in heb kan ik overigens nog heel goed zonder leesbril lezen en priegelen. In tegenstelling tot m'n drie broers en ene zus die allemaal brilloos door het leven gaan maar nu de één na de ander aan de leesbril gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen allen. Heerlijk door de sneeuw gefietst om eindelijk mijn bus op te halen. Dat heerlijk vooral toen ik eenmaal fietste natuurlijk, niet daarvoor. Auto weer bij me, rib uit mijn lijf (maar ik heb genoeg ribben) en straks weer werken. Hardlopen, zwemmen, werken en slapen. Een eenvoudig en voor mij lekker ritme. De afwisseling en uitdaging zit m in die ene week vrij per maand. 8 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Zo maar eens de camper kerstmisklaar maken. Best spannend omdat ik nog nooit in de winter met de camper op pad ben geweest. Alle tanks en de koelkast zijn schoon, de gasvoorraad is op peil (jopie..) nu alleen nog een 12-volt stopcontactje aanleggen. En een kratje mee met een 'lekker-dingetjes-voorraad'. Het mini kerstboompje zit al in de bagage, er hangen al twee snoertjes met kleine ledlampjes (warm licht), stukje vloerbedekking over het nepparket. Ik zie er wel naar uit om rond de feestdagen lekker met de honden langs de Normandische en Bretonse kust te wandelen. Hoop alleen op niet te veel regen.. We vertrekken de vrijdag voor kerst en zijn niet lang weg. Net voor oud en nieuw willen we weer thuis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden