Spring naar bijdragen

Donderdag 7 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Suikertje. Lika ook. (de enige twee waarvan ik zeker weet dat ze nu ingelogd zijn)
Hondje weer wat opgeknapt, Suikertje? Hier vannacht weer wat hommeles... 2x d'r uit. Eén keer rondje hondje gelopen want hoge nood, zo rond een uur of
drie en één keer met bakje onder kotsend hondje, zo tegen vijven... en dan is het ineens weer kwart over zes, gaat de wekker...
Maar goed, nu kop koffie en zo maar wat stofzuigen. Word ik wel wakker van.... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestold pek? Klinkt meer als een slechte afsluiting van een dakdoorvoer. Als je met pek tenminste bitumen bedoeld die ze op daken gebruiken..

Loodgieters hebben maar raar werk... pijpen die open zijn dichtmaken en pijpen die dicht zitten open maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg nou het heen en weer.... verstopping in de keukenafvoer opgelost. Letterlijk. Met 'Oma's tips' van het internet.
Was het zóóó zat, ook dat wachten op die ontstoppingsveer dat ik nog één keer al die 'oma-middeltjes' tegelijk heb uitgeprobeerd.
Alle ontluchtingskanalen afgeplakt met ducttape (dus toch geen handen tekort, Haddock..:)), en ploppen met de plopper... en verdammt noch mal!!!
't begon te lopen. Water gekookt, afwasmiddel in de afvoerputjes, koffiedik er bij, soda opgelost in heet water en dat door de afvoer gegooid..
eerst nog wat geborrel (wederom niet alcholgerelateerd) en na een paar keer herhalen loopt alles nu weer als een spreekwoordelijk zonnetje door...
Nu een kwestie van bijhouden door af en toe wat van dat 'oma-mengsel' ;) door de gootsteen te kieperen.

Ik wacht nog heel even af, dan kan ik m'n broer afbellen. Nou ja, hij is welkom voor een kop koffie, maar we hoeven niet meer aan 'de klus', als
het goed blijft gaan.

Ik ben best wel behoorlijk blij nu.... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiendag allemaal. Beetje laat hier, maar vanochtend op bed gelegen. Ik zit er een tikkie doorheen. Ik ben beroerd van de tramadol, die ik dus moet afbouwen. Die ook nog niet eens echt helpt tegen de pijn. En die pijn vreet energie. Daarbij vonden onderburen het weer nodig gisteravond en de hele nacht tekeer te gaan. Het feit dat ik nu domweg wat dagen moet uitzitten, er niet uitkan en afspraken moest verzetten of afzeggen  maakt me flink depri. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. En heb het qua triggers moeilijk. Iemand een advies? Ik weet dat ik de dagen met tramadol kan aftellen, dat is heus wel te overzien, maar ik word er al met al gewoon wat moedeloos van. 

Sorry voor mn gesomber. Ik ben in voor elk advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...