Antoinnette Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Ha Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goedemorgen Suikertje. Lika ook. (de enige twee waarvan ik zeker weet dat ze nu ingelogd zijn) Hondje weer wat opgeknapt, Suikertje? Hier vannacht weer wat hommeles... 2x d'r uit. Eén keer rondje hondje gelopen want hoge nood, zo rond een uur of drie en één keer met bakje onder kotsend hondje, zo tegen vijven... en dan is het ineens weer kwart over zes, gaat de wekker... Maar goed, nu kop koffie en zo maar wat stofzuigen. Word ik wel wakker van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Gaat met mijn hondje gelukkig iets beter Kohtje, jij veel sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goedemorgen frummers, Wel heeeeel laat hier, gek, tot een jaar of twee geleden werd ik gewoon uit mezelf om half zes wakker... en nu.... Maar goed, het is inmiddels hartstikke licht. En koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goedemorgen allemaal, dank voor de koffie Yvonne Hier achterlijk vroeg op, omdat de loodgieter zou komen, om een lekkende pijp de repareren in een inbouwkast Belt hij om 8.00 dat het toch maar niet doorgaat Grrrr, vroeg opgestaan, kast leeg gehaald Niet leuk dit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Bah @Rapilos! Driewerf bah.... Ha Yvon. Dank voor de koffie. @Kohtje, kom je hier even zuigen ook? Ik ben weg.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goedemorgen rapilos, vervelend dat hij afzegt. Nu zit je dus nog met een lekkage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 En die lekkende pijp dan, rapilos? Gaat die nu vanzelf weer dicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Ja suiker, de pijp lekt pek Heel langzaam welliswaar, maar onderhand ligt mijn kastplank vol met gestolde pek Enfin, hij komt nu over twee weken Niets aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 2 weken?!, dat kan toch niet. Kan je niet iemand anders bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Zie antwoord hierboven Koh Het lekt overgens al jaren, nadat ze een nieuwe pijp geinstaleerd hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Gestold pek? Klinkt meer als een slechte afsluiting van een dakdoorvoer. Als je met pek tenminste bitumen bedoeld die ze op daken gebruiken.. Loodgieters hebben maar raar werk... pijpen die open zijn dichtmaken en pijpen die dicht zitten open maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Maar het lastige is natuurlijk vooral dat je vroeg opstaat en je hele kast leegruimt voor niets.. Niet netjes om zo op het laatste moment af te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Ja, Koh, het zal ook wel met het dak te maken hebben Ze moeten ook op het dak zijn om het te repareren (Ik woon op de bovenste verdieping) Gewoon niet goed gedaan op de een of andere manier toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. vandaagdrinkiknietafspraak Lars Kohtje Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. vandaagdrinkiknietafspraak Lars Kohtje Bobje Francoise 7 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Krijg nou het heen en weer.... verstopping in de keukenafvoer opgelost. Letterlijk. Met 'Oma's tips' van het internet. Was het zóóó zat, ook dat wachten op die ontstoppingsveer dat ik nog één keer al die 'oma-middeltjes' tegelijk heb uitgeprobeerd. Alle ontluchtingskanalen afgeplakt met ducttape (dus toch geen handen tekort, Haddock..), en ploppen met de plopper... en verdammt noch mal!!! 't begon te lopen. Water gekookt, afwasmiddel in de afvoerputjes, koffiedik er bij, soda opgelost in heet water en dat door de afvoer gegooid.. eerst nog wat geborrel (wederom niet alcholgerelateerd) en na een paar keer herhalen loopt alles nu weer als een spreekwoordelijk zonnetje door... Nu een kwestie van bijhouden door af en toe wat van dat 'oma-mengsel' door de gootsteen te kieperen. Ik wacht nog heel even af, dan kan ik m'n broer afbellen. Nou ja, hij is welkom voor een kop koffie, maar we hoeven niet meer aan 'de klus', als het goed blijft gaan. Ik ben best wel behoorlijk blij nu.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 't Bleek allemaal een storm in een glas water, maar ik zat er mooi mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Nee Adri. Zal het nooit meer doen. We hebben niet eens een frituurpan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Goeiendag allemaal. Beetje laat hier, maar vanochtend op bed gelegen. Ik zit er een tikkie doorheen. Ik ben beroerd van de tramadol, die ik dus moet afbouwen. Die ook nog niet eens echt helpt tegen de pijn. En die pijn vreet energie. Daarbij vonden onderburen het weer nodig gisteravond en de hele nacht tekeer te gaan. Het feit dat ik nu domweg wat dagen moet uitzitten, er niet uitkan en afspraken moest verzetten of afzeggen maakt me flink depri. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. En heb het qua triggers moeilijk. Iemand een advies? Ik weet dat ik de dagen met tramadol kan aftellen, dat is heus wel te overzien, maar ik word er al met al gewoon wat moedeloos van. Sorry voor mn gesomber. Ik ben in voor elk advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Vet is beter hoor Koh, anders mag je je vrouw wel zeggen dat ze haar verband niet meer door de plee mag spoelen. En een prullenbak kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 sorry herstel geen opbeurends te zeggen. Blijk dat ik dat nooit genomen heb, want de afbouw en niet meteen kunnen stoppen als je weet dat het niet werkt lijkt me super zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 4 uur geleden zei Bor: 4 uur geleden zei Francoise: Goedemorgen allemaal. vandaagdrinkiknietafspraak Lars Kohtje Bobje Francoise Bor Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden