Lars Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen. Nog een week en dan naar Parijs Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen Lars en Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Ik had eigenlijk een ochtendje niks doen gepland maar dat gaat hem niet worden vandaag denk ik. Veel te veel energie. Jullie nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Hier zo naar dagbesteding en vanmiddag helpen sintertroep opruimen en huis in kerstsfeer brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Woensdag is mijn oppasdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen, hard aan het werk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Oppassen is ook leuk en Lika hard aan het werk dat moet ook gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Zit nog te twijfelen of ik ook in mijn kamer wat aan kerst ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Gezellig SoWhat Het is lekker weer vandaag dus wil vanmiddag eigenlijk even naar buiten. Kijken of ik mijn dochter kan weg rukken van haar speelgoed. Ik schuif de kerstversiersels nog even vooruit. Geloof dat dinsdag weer wordt gestaakt in het onderwijs. Dat betekent mijn training afzeggen en een mooi moment om de kerstsfeer in huis te brengen. Lika, werk ze! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Ja Lars dat is ook leuk, kindje uit school halen, samen eten en daar koken zodat men daar na het werk s'avonds meteen kan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Vandaag hier ook een drukke dag, dus lekker vroeg aan de slag. Uhm.... dat rijmt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Mijn dochter begint na de kerstvakantie weer met werken 3 dagen in de week. Mijn ex past een dag op en haar schoonmoeder en ze hebben een oppas voor een dag. Komen allemaal in hun huis zodat de kinderen thuis kunnen blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen Yvonne nog in rijm modus? Snel een bakje koffie pakken en dan kan de dag beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Ja Lars, blijkbaar nog steeds. En dan hebben we het hier thuis nog niet eens gevierd ... dat doen we pas over tien dagen door omstandigheden Overigens is Sinterklaas vandaag pas jarig... hij viert zijn jaardag altijd hier in Nederland, dus je zou hem nog tegen kunnen komen En nú aan de slag hier.. Fijne dag mensen, maak hem fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 29 minuten geleden zei Lars: Zit nog te twijfelen of ik ook in mijn kamer wat aan kerst ga doen Je zelfgezaagde kerstboom toch? Of geef je die cadeau aan iemand? Wel Leuk, klein kerstboompje met onbreekbaar spul erin en wat lekkers voor de parkieten. Gaan ze er misschien wel in zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Vandaag Niet Lars Kohtje 6 december 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen nogmaals. Gisteravond nog een ontstoppingsveer gehaald en een eerste poging gedaan maar was het na een tijdje prutsen spuugzat. Nu zit ik me op te laden om nogmaals een poging te doen. De overburen (installatiebedrijf) nog niet gezien, die zijn vanochtend waarschijnlijk rechtstreeks naar hun klanten toe. Daarom ook dat ik nu eerst zelf nog een poging ga doen. Ik zit dit te typen tijdens m'n eerste kop koffie van vandaag en om nog maar niet te hoeven beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goedemorgen allemaal. Het ís zacht buiten. Grappig dat juist naar zo'n warm land gaan me het klimaat hier weer nog meer doet waarderen. Vandaag een dagje op stap. Zorgdagje buitenshuis. Twee dagen in de maand. Het kan. Ik kan het. Ik vind t fijn. Aankleden maar. En op naar bus en trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Oh arme koh. Wat herken ik dat. Succes man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Soda helpt misschien ook nog Koh? Er zijn leukere klusjes om te doen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Goeie morgen Iedereen goed geslapen na de drukke Sintdag gisteren? Gisteren gelachen omdat ik twee botjes mooi ingepakt had voor mijn diertjes. De kamer lag vol met allemaal kleine stukjes papier en toen ze het uitgepakt hadden vonden ze er niets meer aan. Straks weer heerlijk naar de dagbesteding. Woensdag en donderdag zijn voor mij de fijnste dagen. Gisteren nog gekeken voor het andere werk hier vlakbij. Ga daar binnenkort naar toe en kijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden