Spring naar bijdragen

Woensdag 6 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Gezellig SoWhat:)

Het is lekker weer vandaag dus wil vanmiddag eigenlijk even naar buiten. Kijken of ik mijn dochter kan weg rukken van haar speelgoed.

Ik schuif de kerstversiersels nog even vooruit. Geloof dat dinsdag weer wordt gestaakt in het onderwijs. Dat betekent mijn training afzeggen en een mooi moment om de kerstsfeer in huis te brengen.

Lika, werk ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, blijkbaar nog steeds. En dan hebben we het hier thuis nog niet eens gevierd ... dat doen we pas over tien dagen door omstandigheden :) 
Overigens is Sinterklaas vandaag pas jarig... hij  viert zijn jaardag altijd hier in Nederland, dus je zou hem nog tegen kunnen komen ;) 
En nú aan de slag hier.. 

Fijne dag mensen, maak hem fijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Lars:

Zit nog te twijfelen of ik ook in mijn kamer wat aan kerst ga doen 

Je zelfgezaagde kerstboom toch? Of geef je die cadeau aan iemand?

Wel Leuk, klein kerstboompje met onbreekbaar spul erin en wat lekkers voor de parkieten. Gaan ze er misschien wel in zitten:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen nogmaals.

Gisteravond nog een ontstoppingsveer gehaald en een eerste poging gedaan maar was het na een tijdje prutsen spuugzat.
Nu zit ik me op te laden om nogmaals een poging te doen. De overburen (installatiebedrijf) nog niet gezien, die zijn vanochtend waarschijnlijk
rechtstreeks naar hun klanten toe. Daarom ook dat ik nu eerst zelf nog een poging ga doen. Ik zit dit te typen tijdens m'n eerste
kop koffie van vandaag en om nog maar niet te hoeven beginnen.... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Het ís zacht buiten. Grappig dat juist naar zo'n warm land gaan me het klimaat hier weer nog meer doet waarderen. 

Vandaag een dagje op stap. Zorgdagje buitenshuis. Twee dagen in de maand. Het kan. Ik kan het. Ik vind t fijn.

Aankleden maar. En op naar bus en trein. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen:)

Iedereen goed geslapen na de drukke Sintdag gisteren?

Gisteren gelachen omdat ik twee botjes mooi ingepakt had voor mijn diertjes. De kamer lag vol met allemaal kleine stukjes papier en toen ze het uitgepakt hadden vonden ze er niets meer aan.

Straks weer heerlijk naar de dagbesteding. Woensdag en donderdag zijn voor mij de fijnste dagen.

Gisteren nog gekeken voor het andere werk hier vlakbij. Ga daar binnenkort naar toe en kijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...