Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 Wabedoelu, Lady Jane? Ik zoek op google translate en lees daar dat "zakopane" Pools is voor "begraven". Wat is er dan begraven? De drank?
renate Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 Nou Bob ik vrees dat Lady Jane bedoelt dat je je skies onder moet binden of hoe dat ook heet. Wel heel mooi daar.
renate Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 Kan ik trouwens nog ergens instappen? Ik wil ook graag het laatste eindje van het jaar door zonder drank.
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 Ja natuurlijk, iedereen kan toch mee? @Lars, een nieuwe reisgenote!
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 (bewerkt) O, nu zie ik het! Zakopane is een wintersportplaats in het zuiden van Polen. Maar wij zitten intussen in Warschau en dat een heel eind daarvandaan. @lady jane, je zit helemaal verkeerd! Moeten we een van de rendieren sturen om je te halen? 22 december 2017 bewerkt door Bob
lady jane Geplaatst 22 december 2017 Rapport Geplaatst 22 december 2017 Ik was er ooit Bob en weet dat binnenlandse vluchten super goedkoop zijn, dus naast de slee een extra mogelijkheid, en als we dan toch zo snel reizen, dan de zoutmijnen ook maar erbij pakken, en Gdansk, zo'n mooi land Polen!
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 december 2017 Pfff wat een gedoe om @lady jane weer bij de groep te krijgen maar ze is er weer dus we gaan verder. Lange reis voor de boeg we gaan naar Letland vandaag. Maar de rendieren zijn snel. Vanavond gaan we een kampvuur maken en kerstliedjes zingen. Ook kan er brood gebakken worden en is er warme chocolade melk lady jane reageerde hierop 1
Asterix Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Onze bard zorgt voor muziek, als jullie het goed vinden.. smart, Bob en Reacher reageerden hierop 3
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Ja, en laten we prijsjes uitreiken voor de leukste muziek. Ik heb al twee juryleden bereid gevonden. Reacher reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Mijn olifantje Jasper kan een doedelzak nadoen met zijn slurf. Mag die ook meedoen?
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Tuurlijk Bob. En Bolletje doet ook mee? lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 ... met haar eh..eigenzinnige repetoire
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Er schiet mij alleen maar Boudewijn de Groot en Phil Collins te binnen.... nou ja. Heb natuurlijk jullie natuurlijk al Vader Jacob in het Pools geleerd ;-)
lady jane Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Leuk. Gaan we een vuurloop doen?
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Een vuurloop? Of vuurdoop? Wat is vuurloop?
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 december 2017 Vuurloop? Over vuur lopen? Ben je gek! Straks kan ik ook niet meer lopen lady jane reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 https://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurlopen Het lijkt me wel iets om alleen onder deskundige begeleiding te doen.
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 december 2017 Ik pas als je het niet erg vind. Ga op zoek naar de koffie
bolletje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Nou als jullie het goed vinden dan knijp ik het zakje met lucht wel weer leeg zodat Jasper de tonen zuiver houdt. Moeilijk hoor doedeltjeszak spelen voor zo'n kleine. Als ik over vuur moet lopen kunnen ze me gelijk afvoeren naar het brandwondencentrum, dus ga ik wel staan te klappen voor diegene die het halen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden