Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wabedoelu, Lady Jane? Ik zoek op google translate en lees daar dat "zakopane" Pools is voor "begraven". Wat is er dan begraven? De drank? 

Geplaatst (bewerkt)

O, nu zie ik het! Zakopane is een wintersportplaats in het zuiden van Polen. Maar wij zitten intussen in Warschau en dat een heel eind daarvandaan. @lady jane, je zit helemaal verkeerd! Moeten we een van de rendieren sturen om je te halen?

bewerkt door Bob
Geplaatst

Ik was er ooit Bob en weet dat binnenlandse vluchten super goedkoop zijn,
dus naast de slee een extra mogelijkheid, en als we dan toch zo snel reizen, dan de zoutmijnen ook maar erbij pakken, en Gdansk, zo'n mooi land Polen!

Geplaatst

Pfff wat een gedoe om @lady jane weer bij de groep te krijgen maar ze is er weer dus we gaan verder. Lange reis voor de boeg we gaan naar Letland vandaag. Maar de rendieren zijn snel. Vanavond gaan we een kampvuur maken en kerstliedjes zingen. Ook kan er brood gebakken worden en is er warme chocolade melk

Geplaatst

Er schiet mij alleen maar Boudewijn de Groot en Phil Collins te binnen.... nou ja. Heb natuurlijk jullie natuurlijk al Vader Jacob in het Pools geleerd ;-)

Geplaatst

Nou als jullie het goed vinden dan knijp ik het zakje met lucht wel weer leeg zodat Jasper de tonen zuiver houdt. Moeilijk hoor doedeltjeszak spelen voor zo'n kleine. Als ik over vuur moet lopen kunnen ze me gelijk afvoeren naar het brandwondencentrum, dus ga ik wel staan te klappen voor diegene die het halen.:D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...