Lars Geplaatst 21 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen. Vandaag gaan we weer verder reizen. We gaan naar Tsjechië ostrava. Hier blijven we 1 nacht. Veel tijd om te reizen dus we zullen er niet veel kunnen doen. Vanavond op tijd naar bed morgen gaan we verder. Op weg naar kerst zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Brrrr. ben net wakker en wat heb ik het koud. Vannacht maar een extra deken hoor. Zelfs Puck en Mojo lagen te klapertanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Wat leuk, Tjechie, nog nooit geweest! Wel koud op de slee inderdaad. Gelukkig heb ik extra plaids mee. Wie wil?? Straks eventjes een bakkie choco warm maken, bij de eerstvolgende stop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Dank je Nancy, ik wil wel. Ik ben zo langzamerhand een koukleum geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Goedemorgen allemaal. We gaan zo ontbijten en dan weer verder. Vandaag naar Polen naar Warschau. Eerst moet ik vandaag douchen. Vrijwilligers gezocht graag. Niet allemaal tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Goedemorgen, Geen probleem je even te helpen Lars. Zing ik gelijk 'vader Jacob' in het Pools voor je. Dat heb ik ooit geleerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Luister maar goed, dan kunnen we allemaal meezingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Tijd voor een lekker ontbijtje. We hebben een forse reis voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Ik zal je wel helpen hoor Lars. Hoop niet dat we dan samen vallen. Yes Polen. Land met mooie gebouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Polen??? Hmmmmm ben benieuwd...druilerige dag vandaag, waar blijft het winterse zonnetje? Zeg wat is er met die olifant aan de hand Bob? Hij loeit zo hard! Wil zeker liever naar India of Afrika... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Wacht maar tot ie volwassen is, dan loeit ie pas echt hard Maar ik heb hem al wat eten gegeven en nu is hij weer lief en rustig. Winterse zon is besteld. Hoop dat ze dat in Polen straks netjes aflleveren als we daar doorheen rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Wabedoelu, Lady Jane? Ik zoek op google translate en lees daar dat "zakopane" Pools is voor "begraven". Wat is er dan begraven? De drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Nou Bob ik vrees dat Lady Jane bedoelt dat je je skies onder moet binden of hoe dat ook heet. Wel heel mooi daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Kan ik trouwens nog ergens instappen? Ik wil ook graag het laatste eindje van het jaar door zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Ja natuurlijk, iedereen kan toch mee? @Lars, een nieuwe reisgenote! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 (bewerkt) O, nu zie ik het! Zakopane is een wintersportplaats in het zuiden van Polen. Maar wij zitten intussen in Warschau en dat een heel eind daarvandaan. @lady jane, je zit helemaal verkeerd! Moeten we een van de rendieren sturen om je te halen? 22 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Daar komt ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Ik was er ooit Bob en weet dat binnenlandse vluchten super goedkoop zijn, dus naast de slee een extra mogelijkheid, en als we dan toch zo snel reizen, dan de zoutmijnen ook maar erbij pakken, en Gdansk, zo'n mooi land Polen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Pfff wat een gedoe om @lady jane weer bij de groep te krijgen maar ze is er weer dus we gaan verder. Lange reis voor de boeg we gaan naar Letland vandaag. Maar de rendieren zijn snel. Vanavond gaan we een kampvuur maken en kerstliedjes zingen. Ook kan er brood gebakken worden en is er warme chocolade melk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Gezellig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Onze bard zorgt voor muziek, als jullie het goed vinden.. smart, Bob en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ik zing ook wel even mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden