Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen. Vandaag gaan we weer verder reizen. We gaan naar Tsjechië ostrava. Hier blijven we 1 nacht. Veel tijd om te reizen dus we zullen er niet veel kunnen doen. Vanavond op tijd naar bed morgen gaan we verder. Op weg naar kerst zonder alcohol. 

Geplaatst

Brrrr. ben net wakker en wat heb ik het koud. Vannacht maar een extra deken hoor. Zelfs Puck en Mojo lagen te klapertanden.Plaatjes Koud Het Is Berekoud Knuffelende Beren

Geplaatst

Wat leuk, Tjechie, nog nooit geweest! Wel koud op de slee inderdaad. Gelukkig heb ik extra plaids mee. Wie wil??  Straks eventjes een bakkie choco warm maken, bij de eerstvolgende stop.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. We gaan zo ontbijten en dan weer verder. Vandaag naar Polen naar Warschau. Eerst moet ik vandaag douchen. Vrijwilligers gezocht graag. Niet allemaal tegelijk. :lol:

Geplaatst

Polen???  Hmmmmm  ben benieuwd...druilerige dag vandaag, waar blijft het winterse zonnetje? Zeg wat is er met die olifant aan de hand Bob? Hij loeit zo hard! Wil zeker liever naar India of Afrika...

Geplaatst

Wacht maar tot ie volwassen is, dan loeit ie pas echt hard :D

Maar ik heb hem al wat eten gegeven en nu is hij weer lief en rustig.

Winterse zon is besteld. Hoop dat ze dat in Polen straks netjes aflleveren als we daar doorheen rijden.

Geplaatst

Wabedoelu, Lady Jane? Ik zoek op google translate en lees daar dat "zakopane" Pools is voor "begraven". Wat is er dan begraven? De drank? 

Geplaatst (bewerkt)

O, nu zie ik het! Zakopane is een wintersportplaats in het zuiden van Polen. Maar wij zitten intussen in Warschau en dat een heel eind daarvandaan. @lady jane, je zit helemaal verkeerd! Moeten we een van de rendieren sturen om je te halen?

bewerkt door Bob
Geplaatst

Ik was er ooit Bob en weet dat binnenlandse vluchten super goedkoop zijn,
dus naast de slee een extra mogelijkheid, en als we dan toch zo snel reizen, dan de zoutmijnen ook maar erbij pakken, en Gdansk, zo'n mooi land Polen!

Geplaatst

Pfff wat een gedoe om @lady jane weer bij de groep te krijgen maar ze is er weer dus we gaan verder. Lange reis voor de boeg we gaan naar Letland vandaag. Maar de rendieren zijn snel. Vanavond gaan we een kampvuur maken en kerstliedjes zingen. Ook kan er brood gebakken worden en is er warme chocolade melk

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...