Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Wie gaat er weer mee? Arrensleepact 2017 om samen de kerstdagen en oud en nieuw door te komen droog natuurlijk. We gaan op reis en de reis begint 13 december dan gaan we naar Parijs. Daar blijven we tot zaterdag 16 december en samen beslissen we waar we dan verder heen reizen. Nog 8 dagen om je voor te bereiden en in te pakken en natuurlijk jezelf op het pact zetten. Voor de nieuwkomers tja we gaan virtueel op reis. We klieren wat eten onderweg @bolletje kan goed koken. We maken uitstapjes en maken veel lol. Natuurlijk ondersteunen we elkaar ook als iemand het moeilijk heeft. Arrensleepact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Mag ik meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ja natuurlijk iedereen mag mee op reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Ik zorg voor koffie en thee, virtueel oke? ( gaat hetzo? ) werkt het zo of anders?.... Sorry weer te wnel enthousiast. Ik wacht netjes. Excuus. 5 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Dat ligt eraan Herstel. Soms slapen we luxe in een hotel met ontbijt en soms in de kou in een tent. Hebben we ook niet vorig jaar in een iglo geslapen? Gewoon mee gaan en de taken worden vanzelf verdeeld of iemand neemt het op zich. Vorig jaar heb ik nogal met wat dames geslapen. Denk dat we het dit jaar maar wat strenger moeten doen. Dames en heren apart slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Nou Lars, dan wil ik in ieder geval een dagje naast je in de slee. Arrensleepact: Lars Lika Herstel, ga je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Zojuist zei Lika: Arrensleepact Lars Lika Herstel Ik zie het al... Je gaat mee Herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ja, ik wil ook mee! Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik zit me af te vragen of mijn olifantje Jasper ook mee kan. Wat denk jij, Lars? Vorig jaar was hij er ook bij maar intussen is hij natuurlijk wel gegroeid. Kijk maar, hier heb je een recente foto waarop hij tussen de voorpoten van een van zijn tantes staat. Tine, Jannigje en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Natuurlijk mag die mee gezellig benieuwd of hij ons nog kent Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik doe ook graag weer mee. Samen met m'n diertjes. Had Sowhat haar paarden ook niet een keer mee genomen? Dat was gezellig. Een witte hengst van heul veel, is toen nog bij mij op schoot gaan zitten. En nee, ik was poepie nuchter hoor maar dat paard was wel flink in de olie. Later hoorde ik dat de Sint zijn paard overboord had gegooid omdat het dier aan de dunne was. Later dacht de politie dat er een aanvaring was geweest en een boot flink wat olie kwijt was geraakt. Gelukkig heeft onze allerliefste Sowhat het dier gered. Maar ik doe graag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Kruimel wil ook mee. Mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) 5 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Hoe weet jij nou of het z'n tante was Boebelieneke? Voor hetzelfde geld is het z'n vader die hem net van te voren een rotschop verkocht heeft voor e1,-- en het nu weer goed wil maken. Wat een poepie hé als ze zo klein zijn. Weten jullie dat als ze zo klein zijn ze hun slurfje nog niet kunnen gebruiken? Dat is zo'n mooi gezicht. Dat dingetje zwabbert alle kanten op. Eens kijken of ik een filmpje van zoeken. ff wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Het is echt een van z'n tantes hoor. Ik ken zijn familie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Oké bob ja die tantes beschermen die kleine heel goed. Bob en Nada reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Leuk, dat filmpje met die kleine en zijn slurf! Jasper speelt graag in rul zand. Daar kan hij niet genoeg van krijgen. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Mooi. Mooi. Ontroerend. 5 december 2017 bewerkt door Herstel Rommelen met plaatjes. Sorry mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Hoe krijg ik dit weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Je kan je bericht bewerken maar niet helemaal weghalen. Maar waarom zou het weg moeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Je gaat toch niet die leuke plaatjes weghalen, Herstel? Ik vind die slakken van je echt om te knuffelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 1 uur geleden zei Bob: Ja, ik wil ook mee! Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos Heb mezelf er ook tussen gefrummeld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Haha, dank jullie wel, ik wilde een leuk fotootje plaatsen van mijn kleine hondje. Een echt fotootje. Jeempie wat ben ik een klunsje op dat gebied. Hondje gaat ook virtueel mee. Gaaf. En de slakjes blijven thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Mag ik ook mee doen? Heb even een beetje terug gelezen in die van vorig jaar. Vond het een gezellige boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden