Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Soms heftig he, psycholoog. Bij d brijder kom ik bij een psych die soms enorm confronterend kan zijn. Moeilijk, moeilijk, maar vaak Nodig. 

Ik hoop dat de medicatie gaat helpen, Lars

succes Kohtje, geen leuke klus! 

Ieder een mooie avond. Ik zit in mn eentje , maar  heb chocomel, slagroom en kruidnootjes gehaald. Gewoon mijn eigen sintfeestje ervan maken. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.

Even m'n pest zin uiten.   ^^&**(())$###%%^&&%$##  Ben Goddorie weer eens gevallen. Kwam uit de kelder zingend, althans dat probeer ik, maar wel in m'n eentje, omdat ikzelf naar wordt van m'n eigen gekreun.

Til ik ##$%^& m'n poot niet goed op tijdens het trapje lopen, lamstraal ik zo op m'n platte gezicht. Precies op m'n kin. Hup bril weer helemaal scheef, en die heb ik pas geleden toen ik m'n ribben kneusde, recht laten zetten. Ik word dat vallen zo beu, en ben pissig want het hoeft niet als ik maar een klein beetje oplet. ##$%%&:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bolletje, is er iemand die jou kan helpen? Dat vallen zo beu. Helaas snap ik er wat van. Jeeemig. Sterkte wens ik je, maar dat klinkt zo stom. Want daar zit je maar. In elk geval wel een :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Herstel, wat vroeger zo vanzelfsprekend was is dat nu niet meer en daar baal ik van. En het is niet nodig, als ik maar niet zo lomp ben en een beetje oplet. Maar ik ga mezelf verwennen met een lekkere pizza. Alleen al omdat ik vandaag niet gedronken heb, en maar één keer gevallen ben.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ja Herstel, wat vroeger zo vanzelfsprekend was is dat nu niet meer en daar baal ik van. En het is niet nodig, als ik maar niet zo lomp ben en een beetje oplet. Maar ik ga mezelf verwennen met een lekkere pizza. Alleen al omdat ik vandaag niet gedronken heb, en maar één keer gevallen ben.:D

Zo is dat, bolletje. Geniet van de pizza. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb liggen bibberen als een rietje, veel onzin uitgekraamd en Jan Klaasen was trompetter gezongen (tjonge hoe verzin ik het, ik ken betere nummers) maar het viel wel mee. Al laat ik toch liever gewoon een piercing zetten als ik mag kiezen,  moest die tuc- dokter toch wel heel erg hard om lachen (gelukkig was ie toen al klaar) :D

Nu heb ik de griep, maar dat zal er wel bij horen. Wel super blij dat mijn vriendinnetje erbij was want anders was ik er zeker weten tussenuit genaaid. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge bolletje, weer pech dus. Hoop dat je morgen niet bont en blauw bent. 

Sinterklaas weer het land uit. Dochter is blij met wat hij had gebracht. Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Even zin maken om de kerstspullen weer van zolder te halen:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hondje en ikgenieten van een avond van de sint

ik chocola en kruidnootjes en hond wat ZIJ lekker vindt. 

Samen zijn we blij weer thuis te zijn

en genieten wevan het samenzijn

we gaan samen een nuchter leven doen

nou, dat scheelt ook best wel veel poen.

dank jullie wel voor jullie klemensie

want ik ben dus soms geen makkelijk mensie

sint fluiterde in te blijven komen

dat helpt me voor mijn mooie dromen

dromen die waarheid gaan zijn

want herstel blijft verder af van wijn

dank jullie wel lieve forumgenoten

wat daar op rijmt  is mede- ahb genoten. 

Dank voor jullie lieve steun toch steeds

blij dat ik vanavond hier weer ben geweest

fijn dat ik gewoon mag zijn wie ik ben

daardoor voel ik me nu heel erg zennnn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei NickyLJ80:

Sinterklaas weer het land uit...  Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan.

Zo Nicky... dat klinkt of je er lekker de vaart in hebt.. alles lekker vlug achter elkaar. Voor je het weet sta je op deze manier zomaar tien jaar droog....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...