Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Trek me er ook lekker niks van aan. Ik vond mezelf eigenlijk ook veel 'maller' toen ik nog 2 flessen rosé dronk per dag.

En nu richting mijn voorverwarmde bed. Boekje aan en daarna slapen

Geplaatst

E-reader mensen, niks geks hoor:D

Leuk Lars, dat Sint ook aan de parkieten heeft gedacht. Hier is Sint de poezen vergeten. Alhoewel ik er net wel eentje aantrof met de nieuwe eenhoornknuffel op bed bij mijn dochter, was schattig.

Truste!

Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei Lars:

Ik heb heel erg trek nu. Maakt niet uit kan niet meer halen maar man man 

Nee nee , die. Trek gaat weer over, lars.  Echt samen vechten.? Ik heb ook last  van trigger. Maar we gaaaaan toch?

bewerkt door Herstel
Geplaatst

Komen en laten gaan herstel kan er toch niets mee nu het trekt wel weer weg. Ik meld me droog af. Ga nog even ontspannen en dan slapen welterusten

Geplaatst

De sint komt maar pas vannacht toch?

T is te hopen dat we morgen chocolade ventjes krijgen op t werk :D Ikke heeel braaf!

Toen mijn ouders uit elkaar gingen vierden we kerst ook niet echt meer. Sinds papa overleden is maak ik er een punt van toch iets met broer, zus, moeder en kids te eten rond kerst. Kerstboom, lichtjes, hapjes, etc. Belangrijk voor de kids en onszelf. Ik heb altijd fijne herinneringen aan kerst gehad.

Geplaatst
2 minuten geleden zei fleurtje:

De sint komt maar pas vannacht toch?

T is te hopen dat we morgen chocolade ventjes krijgen op t werk :D Ikke heeel braaf!

Toen mijn ouders uit elkaar gingen vierden we kerst ook niet echt meer. Sinds papa overleden is maak ik er een punt van toch iets met broer, zus, moeder en kids te eten rond kerst. Kerstboom, lichtjes, hapjes, etc. Belangrijk voor de kids en onszelf. Ik heb altijd fijne herinneringen aan kerst gehad.

Dat is in Belgie toch dat de sint in de nacht van 5 op 6 december komt 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...