Spud Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik heb liggen bibberen als een rietje, veel onzin uitgekraamd en Jan Klaasen was trompetter gezongen (tjonge hoe verzin ik het, ik ken betere nummers) maar het viel wel mee. Al laat ik toch liever gewoon een piercing zetten als ik mag kiezen, moest die tuc- dokter toch wel heel erg hard om lachen (gelukkig was ie toen al klaar) Nu heb ik de griep, maar dat zal er wel bij horen. Wel super blij dat mijn vriendinnetje erbij was want anders was ik er zeker weten tussenuit genaaid.
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 Sjonge bolletje, weer pech dus. Hoop dat je morgen niet bont en blauw bent. Sinterklaas weer het land uit. Dochter is blij met wat hij had gebracht. Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Even zin maken om de kerstspullen weer van zolder te halen
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 20 minuten geleden zei NickyLJ80: Sinterklaas weer het land uit... Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Zo Nicky... dat klinkt of je er lekker de vaart in hebt.. alles lekker vlug achter elkaar. Voor je het weet sta je op deze manier zomaar tien jaar droog.... NickyLJ80 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Wij gaan zaterdag nog sinterklaas vieren...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ja huppatee en dóór inderdaad. Wordt mijn allereerste droge kerst dit jaar
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 Dat kan niet Lika, Sint is al onderweg naar Spanje. Of ga je op vakantie
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Probeer daar dan maar extra van te genieten Nicky. Als je het goed blijft doen vier je maar één allereerste droge kerst.
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Herstel is ook in sintstemming zie ik
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Naar Spanje of niet, hier komt ie nog.....( hoop ik!) Sowhat reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik geniet er inderdaad van Koh, alhoewel ik mezelf soms wel wat mal vind door zo blij te zijn met mijn eerste keer zus en mijn eerste keer zo Nou Lika, dat wordt nog spannend dan. Vol verwachting enzo dus!
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 O maar dat is zó voorbij.. ik ben het laatste jaar steeds blij met de negende keer zus en de negende keer zo... Niks mals aan hoor..
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Die Lika.. die Sint.. Eigenlijk is ie overbodig maar soms heb je'm nodig.. Lika reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 Trek me er ook lekker niks van aan. Ik vond mezelf eigenlijk ook veel 'maller' toen ik nog 2 flessen rosé dronk per dag. En nu richting mijn voorverwarmde bed. Boekje aan en daarna slapen
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 welterusten boekje aan?? smart reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik heb een chocoladeletter gekregen en een fotolijstje waar meer foto's in kunnen en de parkieten hebben een knabbelstaaf gekregen
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik wacht nog even jij welterusten Herstel
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Boekje aan.....Boekje aan...@Nicky wat bedoel je nou?
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Van mij ook niet @Bor. Ik houd er ook niet van.
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 december 2017 E-reader mensen, niks geks hoor Leuk Lars, dat Sint ook aan de parkieten heeft gedacht. Hier is Sint de poezen vergeten. Alhoewel ik er net wel eentje aantrof met de nieuwe eenhoornknuffel op bed bij mijn dochter, was schattig. Truste! Lika reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 1 minuut geleden zei Bor: Kerst hoeft van mij ook niet. Zojuist zei Bor: Oud- en nieuw ook niet. Voor mij ook niet Bor
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Waarom nit @Bor? Je zoon komt vast wel thuis met die dagen
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 @Jannigje als je in de buurt woont mag je vast hier wel een dag komen met kerst Jannigje reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik wil in die arrenslee! Veel leuker! Legpuzzel maken in de arrenslee.
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Ik heb heel erg trek nu. Maakt niet uit kan niet meer halen maar man man
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Geplaatst 5 december 2017 Zojuist zei Bor: Nou nee hoor. Waarom niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden