Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb liggen bibberen als een rietje, veel onzin uitgekraamd en Jan Klaasen was trompetter gezongen (tjonge hoe verzin ik het, ik ken betere nummers) maar het viel wel mee. Al laat ik toch liever gewoon een piercing zetten als ik mag kiezen,  moest die tuc- dokter toch wel heel erg hard om lachen (gelukkig was ie toen al klaar) :D

Nu heb ik de griep, maar dat zal er wel bij horen. Wel super blij dat mijn vriendinnetje erbij was want anders was ik er zeker weten tussenuit genaaid. ;)

Geplaatst

Sjonge bolletje, weer pech dus. Hoop dat je morgen niet bont en blauw bent. 

Sinterklaas weer het land uit. Dochter is blij met wat hij had gebracht. Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Even zin maken om de kerstspullen weer van zolder te halen:(

Geplaatst
20 minuten geleden zei NickyLJ80:

Sinterklaas weer het land uit...  Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan.

Zo Nicky... dat klinkt of je er lekker de vaart in hebt.. alles lekker vlug achter elkaar. Voor je het weet sta je op deze manier zomaar tien jaar droog....:)

Geplaatst

Ik geniet er inderdaad van Koh, alhoewel ik mezelf soms wel wat mal vind door zo blij te zijn met mijn eerste keer zus en mijn eerste keer zo:)

Nou Lika, dat wordt nog spannend dan. Vol verwachting enzo dus!

Geplaatst

Trek me er ook lekker niks van aan. Ik vond mezelf eigenlijk ook veel 'maller' toen ik nog 2 flessen rosé dronk per dag.

En nu richting mijn voorverwarmde bed. Boekje aan en daarna slapen

Geplaatst

E-reader mensen, niks geks hoor:D

Leuk Lars, dat Sint ook aan de parkieten heeft gedacht. Hier is Sint de poezen vergeten. Alhoewel ik er net wel eentje aantrof met de nieuwe eenhoornknuffel op bed bij mijn dochter, was schattig.

Truste!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...