Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Balen @Kohtje Ja @Suikertje dat doen ze he die psychologen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Soms heftig he, psycholoog. Bij d brijder kom ik bij een psych die soms enorm confronterend kan zijn. Moeilijk, moeilijk, maar vaak Nodig. Ik hoop dat de medicatie gaat helpen, Lars succes Kohtje, geen leuke klus! Ieder een mooie avond. Ik zit in mn eentje , maar heb chocomel, slagroom en kruidnootjes gehaald. Gewoon mijn eigen sintfeestje ervan maken. 5 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Nee, nog niet. Heb ik niet. Maar ga straks nog even naar de Gamma, twee op voorraad, zag ik net.. Bedankt voor de tip... zo voor de hand liggend, maar niet aan gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik lees elders over het arresleepact. Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Goeie avond kanjers. Even m'n pest zin uiten. ^^&**(())$###%%^&&%$## Ben Goddorie weer eens gevallen. Kwam uit de kelder zingend, althans dat probeer ik, maar wel in m'n eentje, omdat ikzelf naar wordt van m'n eigen gekreun. Til ik ##$%^& m'n poot niet goed op tijdens het trapje lopen, lamstraal ik zo op m'n platte gezicht. Precies op m'n kin. Hup bril weer helemaal scheef, en die heb ik pas geleden toen ik m'n ribben kneusde, recht laten zetten. Ik word dat vallen zo beu, en ben pissig want het hoeft niet als ik maar een klein beetje oplet. ##$%%& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ach Bolletje, is er iemand die jou kan helpen? Dat vallen zo beu. Helaas snap ik er wat van. Jeeemig. Sterkte wens ik je, maar dat klinkt zo stom. Want daar zit je maar. In elk geval wel een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ja Herstel, wat vroeger zo vanzelfsprekend was is dat nu niet meer en daar baal ik van. En het is niet nodig, als ik maar niet zo lomp ben en een beetje oplet. Maar ik ga mezelf verwennen met een lekkere pizza. Alleen al omdat ik vandaag niet gedronken heb, en maar één keer gevallen ben. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Och Bolletje toch... Op naar de koffie en sinterklaasviering hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Bol, Bol toch... Nou, maar lekker van je pizza genieten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Vandaag weer heerlijk een kilometertje of 10 gewandeld Kan daar erg van genieten Groot bananenbrood gebakken net Benieuwd hoe die smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 1 uur geleden zei bolletje: Ja Herstel, wat vroeger zo vanzelfsprekend was is dat nu niet meer en daar baal ik van. En het is niet nodig, als ik maar niet zo lomp ben en een beetje oplet. Maar ik ga mezelf verwennen met een lekkere pizza. Alleen al omdat ik vandaag niet gedronken heb, en maar één keer gevallen ben. Zo is dat, bolletje. Geniet van de pizza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Moh lieve bollie toch . Beter uitkijken hoor.... ik wil jou hier nog lang en vooral in zijn geheel weten zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik heb liggen bibberen als een rietje, veel onzin uitgekraamd en Jan Klaasen was trompetter gezongen (tjonge hoe verzin ik het, ik ken betere nummers) maar het viel wel mee. Al laat ik toch liever gewoon een piercing zetten als ik mag kiezen, moest die tuc- dokter toch wel heel erg hard om lachen (gelukkig was ie toen al klaar) Nu heb ik de griep, maar dat zal er wel bij horen. Wel super blij dat mijn vriendinnetje erbij was want anders was ik er zeker weten tussenuit genaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Sjonge bolletje, weer pech dus. Hoop dat je morgen niet bont en blauw bent. Sinterklaas weer het land uit. Dochter is blij met wat hij had gebracht. Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Even zin maken om de kerstspullen weer van zolder te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Hondje en ikgenieten van een avond van de sint ik chocola en kruidnootjes en hond wat ZIJ lekker vindt. Samen zijn we blij weer thuis te zijn en genieten wevan het samenzijn we gaan samen een nuchter leven doen nou, dat scheelt ook best wel veel poen. dank jullie wel voor jullie klemensie want ik ben dus soms geen makkelijk mensie sint fluiterde in te blijven komen dat helpt me voor mijn mooie dromen dromen die waarheid gaan zijn want herstel blijft verder af van wijn dank jullie wel lieve forumgenoten wat daar op rijmt is mede- ahb genoten. Dank voor jullie lieve steun toch steeds blij dat ik vanavond hier weer ben geweest fijn dat ik gewoon mag zijn wie ik ben daardoor voel ik me nu heel erg zennnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 20 minuten geleden zei NickyLJ80: Sinterklaas weer het land uit... Nu op naar de kerstdagen. En dan klaar. Oud en nieuw doe ik niet aan. Zo Nicky... dat klinkt of je er lekker de vaart in hebt.. alles lekker vlug achter elkaar. Voor je het weet sta je op deze manier zomaar tien jaar droog.... NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Wij gaan zaterdag nog sinterklaas vieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ja huppatee en dóór inderdaad. Wordt mijn allereerste droge kerst dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Dat kan niet Lika, Sint is al onderweg naar Spanje. Of ga je op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Probeer daar dan maar extra van te genieten Nicky. Als je het goed blijft doen vier je maar één allereerste droge kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Herstel is ook in sintstemming zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Naar Spanje of niet, hier komt ie nog.....( hoop ik!) Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik geniet er inderdaad van Koh, alhoewel ik mezelf soms wel wat mal vind door zo blij te zijn met mijn eerste keer zus en mijn eerste keer zo Nou Lika, dat wordt nog spannend dan. Vol verwachting enzo dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 O maar dat is zó voorbij.. ik ben het laatste jaar steeds blij met de negende keer zus en de negende keer zo... Niks mals aan hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Die Lika.. die Sint.. Eigenlijk is ie overbodig maar soms heb je'm nodig.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden