Spring naar bijdragen

Maandag 4 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Ik vond in ieder geval dat Kruidenthee er behoorlijk bekaaid vanaf kwam, terwijl ze een inhoudelijk gedicht wenste toen. Ik was daar toen niet toe in staat, dat regelen bracht ook spanning met zich mee, mijn moeder met een Tia op dat moment was ik niet zo in staat om mijn gevoelens te laten gaan en dat opschrijven. Maar ik kan het dus nog wel dus wellicht ga ik de dierendraad met gedichten vullen. Of zomaar eens. Maar niet meer als er een zekere druk achter zit.

Ik kan gewoon niet zo goed omgaan met druk. Mijn manko.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het overspoeld me hier allemaal een beetje. Geeft niet meld me gewoon lekker droog af. Heb genoten van de gedichten al moet er nog 1 komen maar die komt zeker weten wel het is ook nog geen 5 december. Morgen wil ik beginnen met de arresleepact. Heb besloten om jullie eerst allemaal maar mee te nemen naar Parijs en vanuit daar gaan we dan verder.Maar eerst natuurlijk de reis voor bereiden en inpakken enzovoort. Voor de nieuwelingen morgen leg ik het wel verder uit. Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel meegenomen worden naar Parijs, maar daarna verlaat ik de slee weer. Ik voel me niet echt op mijn plaats daar, omdat ik nogal gewoon ben om alles alleen te doen. En kerst mij niet zo zwaar valt als menig ander. Maar bedankt voor de uitnodiging, mag ik onder deze voorwaarden mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig hè Lars. :D

En nu heb je nog de complimenten te voorduren.

Morgen en overmorgen komen de kritieken. Hihihi, maar dit kan je tenminste al in je achterzak steken, echt goed gedaan.

En mensen klagen alleen als ze niet mee hebben gedaan. Zo makkelijk om dan kritiek te geven, niks van aan trekken dus.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lars:

Het overspoeld me hier allemaal een beetje. Geeft niet meld me gewoon lekker droog af. Heb genoten van de gedichten al moet er nog 1 komen maar die komt zeker weten wel het is ook nog geen 5 december. Morgen wil ik beginnen met de arresleepact. Heb besloten om jullie eerst allemaal maar mee te nemen naar Parijs en vanuit daar gaan we dan verder.Maar eerst natuurlijk de reis voor bereiden en inpakken enzovoort. Voor de nieuwelingen morgen leg ik het wel verder uit. Welterusten

O jee,  ben ik de laatste? Morgen is de goedheiligman toch jarig? Staat al klaar hoor, het komt eraan.

:blush:

 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spud:

Of het nu slecht of goed was, dat impulsieve gedichtje naar Herstel kwam uit mijn mijn hart. Met een rijmboek als hulp.

Als ik een lootje trek moet ik van mezelf presteren en dan ben ik gewoon minder leuk.

Dank je wel nog weer daar voor. Dat voelt heel goed. Thanks

 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je er blij mee was Herstel.Ik vond het gewoon leuk om te doen op dat moment.

En verder wil ik geen drama veroorzaken, wie zijn handen brand moet op de blaren zitten. Maar toch ben ik intens bang voor morgen, heel simpel een spiraal laten zetten,  niet voor de pijn maar dat een vreemd iemand zo diep in mij gaat en daar iets steekt en dat ik wederom geen nee zeg. Brengt me terug naar mijn peutertijd, ik dacht altijd dat mijn moeder mij dat misbruik aangepraat had omdat ik er zelf geen herinneringen aan had. Maar hoe meer die spiraal dichterbij komt hoe meer nachtmerries ik heb. Gaat dus geen leuk besluit zijn maar op dit moment het meest wijze. En straf.

En de wetenschap dat onkruiden altijd blijven bestaan en soms heel mooi kunnen zijn. Maar er een hard leven op na houden. Wat dat betreft ben ik ook onkruid.

Ik denk dus dat ik wijs bezig was, om een verwijzing te vragen naar een medisch psycoloog. Jep aan hulp zoeken dus ook gedacht. ;)

Als ik geen afspraak gemaakt had met mijn beste vriendin denk ik, dat ik bijna zeker niet op de afspraak was verschenen. Ik vind dit 3x niks.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...