Sarah Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik ben een vrouw van 75 jaar , en slikte vaak Diezapam 5.ml heb veel meegemaakt slecht slapen , nu ben ik ineens gestopt ermee ,ik slikte soms 2 per dag wilde niet meer, heb 2 keer een allergie reactie gehad toen ik er eentje nam en ging eten , bloeddruk 220 onderdruk 220 , hart slag 124, was erg van slag , nu voel ik mij al ruim 6 weken niet lekker ,duizelig geen gevoel soms in mijn keel spieren in mijn nek staan strak kan soms niet goed eten, en voel mij vaak een gevoel van onwezig zijn , ,ik praat er met mijn man over die helpt mij zoveel hij kan .nu heb ik ook sinds een paar weken last van mijn maag darmen ,alles doet pijn in mijn buik voel mij zo naar vaak , ik slik nu voor de nacht 2 miligram lorametazepam .soms val ik bijna niet in slaap omdat ik mij gewoon niet lekker voel de hele dag , , Wat kan ik doen ?? ik ben het echt zo zat mij zo rot te voelen ,lieve groeten Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Dag Sarah, Welkom op het forum! Goed dat je je hebt aangemeld. Echter heb je je voorgesteld bij AlcoholDeBaas terwijl je vraag over benzodiazepinen gaat. Ik heb je bericht daarom verplaatst nart net benzodebaasforum. Met vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Op 20-11-2017 om 20:59 zei Sarah: Ik ben een vrouw van 75 jaar , en slikte vaak Diezapam 5.ml heb veel meegemaakt slecht slapen , nu ben ik ineens gestopt ermee ,ik slikte soms 2 per dag wilde niet meer, heb 2 keer een allergie reactie gehad toen ik er eentje nam en ging eten , bloeddruk 220 onderdruk 220 , hart slag 124, was erg van slag , nu voel ik mij al ruim 6 weken niet lekker ,duizelig geen gevoel soms in mijn keel spieren in mijn nek staan strak kan soms niet goed eten, en voel mij vaak een gevoel van onwezig zijn , ,ik praat er met mijn man over die helpt mij zoveel hij kan .nu heb ik ook sinds een paar weken last van mijn maag darmen ,alles doet pijn in mijn buik voel mij zo naar vaak , ik slik nu voor de nacht 2 miligram lorametazepam .soms val ik bijna niet in slaap omdat ik mij gewoon niet lekker voel de hele dag , , Wat kan ik doen ?? ik ben het echt zo zat mij zo rot te voelen ,lieve groeten Sarah Dag @Sarah, hartelijk welkom hier! Joh, ik schrik wel wat van jouw verhaal. Ik hoop dat jouw onderdruk 120 is en geen 220 zoals je schrijft. Je hebt last van onttrekkingsverschijnselen van het stoppen met de Diazepam. Daarnaast heb je Lorametazepam, wat ook een benzo is. Daarmee help je het `genezingsproces van de benzo´s niet. Misschien met je arts overleggen of je de Lorametazepam kan vervangen in een ander slaapmiddel, wat niet tot de benzo´s behoort? Eén ding lijkt mij zeker, je bent niet ziek, je lichaam ontwent van de Diazepam en dat geeft veel klachten. Sterkte! Sarah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzodizzy Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Sarah ik zou toch de vragen neerleggen bij je huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 24 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Dank je wel voor je antwoord ,ja ik slikte jaren lang Diezapam .ik heb 3 kinderen verloren, enige dochter en 2 zoons 7 jaar geleden plotseling mijn dochter overleden , 42 jaar oud , ik had haar de vorige avond nog een uur aan de telefoon, ,zij woonde in breda Met Haar vriend , had een bloedprop bij haar hersensstam ,ik heb haar niet meer kunnen spreken , was vreselijk. mijn oudste zoon , Maar 36 geworden darm kanker ,en een kindje 10 uur geleefd , ik heb nog een zoon van 48 Jaar , gelukkig gaat het met hem heel goed ,en heeft een lieve vrouw , toen ben ik aan de diezapam gekomen. wat ik af en toe wel doe is , sinds 3 dagen nu is het vrijdag 24 November , mijn nekspieren zijn hard en dan word ik nerveus ,want het trekt naar mijn keel , mijn man masseer mijn nek , steeds in de avond uren ,, wat ik wel fijn vind en het helpt wat , dan neem ik een kwart van en halve miligram lorametazepam ,en word er wat rustig van , vandaag gaat het iets beter en voel niet die kramp meer zo erg , maar ik wil echt niet meer die diezapam gebruiken ,ik ben gelijk gestopt ermee ,ik slikte soms 2 per dag 5 miligram ,en soms een per dag , dus tja alles moet uit je lichaam , verdwijnen , ik ben door de schok ook diabeet geworden ,type 2 slikt metformine , en ook kreeg ik een paar weken geleden een snelle hartslag 124 , de dokter heeft een hartfilmpje gemaakt maar die was goed , en ik kreeg een beta blokker mopropolol 50 miligram ,nu is mijn hartslag beter , al met al kreeg ik een luie darm en mijn darm was wat opgezwollen , heb nu zakjes vezels gekregen voor de stoelgang , ik kreeg gewoon alles tegelijk , moet een pols operaie ondergaan 13 december maar heeft die even afgezegd ,ik wil nu even afwachten hoe het met mijn darmgestel gaat , en dat gaat maar door , ik zeg wel eens tegen mijn man ,word jij nu niet moe van mij , lieverd zegd hij dan ik vind het vreselijk voor jou ,had ik het maar , die lieverd gelukkig vang hij mij goed op en kan ik praten met hem over alles , wat ik voel , lieve lezers ik sta overal voor open , als jullie een uitweg weten voor mijn gevoel van ongemak . Liefs Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 november 2017 Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Wat een verhaal, @Sarah Je hebt echt hele veel voor je kiezen gekregen. Fijn dat je echtgenoot je zo goed steunt, dat is een zegen. Ik vind het overigens erg dapper dat je wilt afbouwen, veel mensen van jouw leeftijd beginnen daar niet meer aan. Ik hoop van harte dat je er in slaagt, als wij je kunnen steunen zullen we dat zeker doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Dank je Wel Cyclad58 , wat ik wle nog heb in de middag erg onrustig ,en mijn nekspieren verkrampen , voel mij dan echt Kl,,, Mijn man masseer mijn nek ,en voelt wel daarna wat beter , maar dat onrustige gevoel ,wil ik zo graag kwijt , loop er nu 2 maanden mee ,wel steeds elke keer wat minder . ik ben ook diabeet geworden door een scock toen mijn dochter plotseling overleed , moest toen aan de metformine sinds 2010. en afgelopen jaar 2 keer een zware allergie reactie gehad , i kan je zeggen is vreselijk wat een naar gevoel ,ik heb nu ook een epi pen bij mij als ik weer zo'n allergie aanval krijgt ,ik mag geen garnale en peneciline hebben en daar vergissen de dokters zich wel eens in , ik moet dan zeggen hallo ik mag dat niet ,, oo ja sorry , pffffff , Maar goed dat ik zelf oplet . alleen vind ik het vaak ook rot dat ik niet ver van huis kan ,ik word dan nog onrustig ,en vind het voor mijn man ook zo rot ,, hij doet werkelijk alles voor mij en begrijp mij en helpt mij zo veel hij kan, maar dat onrustige gevoel blijft nog hangen , lieve Cyclad 58 bedankt , een beetje onrustige sarah Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 (bewerkt) Tja Sarah ik weet niet hoe ik op jouw berichtjes moet reageren. Ben je in therapie geweest voor het verlies van je kinderen, heb je dit verwerkt? Gerouwd? 27 november 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 27 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Nee eigenlijk nooit , mijn exman was Een man die lossen handen had . ik ben nu hertrouwd met een schat van een man , en daar kan ik alles aankwijt kan goed met hem praten , god zij dank . Lieve Bollotje bedankt voor je bericht , Fijne dag , Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Sarah als je alles kwijt kunt aan je man, hoefde je geen kalmeringstabletten te slikken. Ik denk dat als jij dit inderdaad allemaal mee gemaakt hebt je als de donder naar je h.arts moet gaan een verwijzing moet vragen voor een psychiater of psycholoog en moet gaan verwerken. Wil je nog een tijdje redelijk kunnen leven. Alles kwijt kunnen is niet hetzelfde als verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Bolletje heeft wel een punt. Beter de zaken aanpakken waarvoor je de benzo nodig had. Verwerken en leren omgaan met wat er is gebeurd kan altijd nog. EMDR is een hele effectieve behandeling om trauma te verwerken. Dat is je echt gegund Sarah! Wel ongelooflijk fijn voor je dat je nu een betrouwbare lieve man hebt die je door dik en dun steunt. Dat is een geschenk voor het leven dat we allemaal wel kunnen gebruiken. De benzo die je gebruikte moet inderdaad uit je lichaam verdwijnen en dat duurt een tijdje. Daarnaast beschadigen deze medicijnen de balans in je hersenen, en daarmee de werking. Dit zorgt ervoor de als je stopt, de balans weer opnieuw gevonden moet worden door hersenen die daar op dat moment nog geen tools voor hebben helaas. Dit heeft weer tijd nodig en kan even duren. Ik hoop dat je lichaam dat snel oppakt. Ben benieuwd hoe dat voor je zal gaan omdat je al 75 jaar bent. Hoop dat je het ons laat weten want ik leer graag zoveel mogelijk over dit proces. Dikke knuffel voor jou. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 27 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Beste bolletje ,ik ben jaren geleden toen ik nog niet met mijn nieuwe man , nu 12 jaar ben, naar een psycholoog geweest , bij het Riag en werkelijk Waar ,ik kwam binnen die man sprak slecht Nederlands , een duitse man . oke ik binnen en zegt hij nou vertel het maar ,ik probeerde zo goed mogenlijk het uit te leggen zeg die man , tja moeilijk hoor je heb wel veel meegemaakt , ik weet niet of ik jou wel kan helpen , en gelukkig spreek ik best redelijk duits ,en zei wat kan u dan voor mij doen , tja niet veel was zijn antwoord , ik ben opgestapt en huilde buiten die deur van die spycholoog , en dacht is dat het , en thuis gekomen moest ik een diezapam nemen, dat was mijn ontmoeting met zo'n man , dat is denkeiijk 20 jaar geleden, ik nam toen niet elke dag 2 Diezapam in soms 1 , als ik het even moeilijk had na ik een halve ,een paar uur erna in , en nu neem ik 2 miligram loramezapam voor de nacht in ,omdat ik veel pijn heb door een ongeval ,mijn voet kwam in een gat terecht en heb nu dystrofie pijn 24 uur per dus je begrijp dag en nacht pijn , kreeg tramadol ben ik mee gestopt omdat ik er misselijk van werd en wilde niet meer die troep slikken ,neem 2 paracetamols in , vind dat meer dan genoeg , vandaar als ik zoveel pijn heb werd ik daar erg nerveus van , blokkade heeft niet geholpen Helaas , maar ik slikte al diezapam voor ik mijn man leerde kennen . nu in 2005 , en zijn nu 9 jaar getrouwd en goed zij dank erg gelukkig samen , alleen dat onrustige gevoel is naar , is al minder dat ik had ,mijn man masseer mijn nek sinds een week ,is verkramp , en dat helpt wel wat , waar dat vandaan komt , weet ik niet , Beste bolletje bedankt voor je repaly zo ook Kannietmeer ik wens jullie ook veel sterkte waar jullie mee zitten , ik heb ook nooit gerookt of gedronken , daarvan teveel om mij heen gezien ,, ik hoop elke dag dat ik een goede dag zal hebben , lieve groeten Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Tjonge Sarah, wat kan die hulpverlening te kort schieten hè. Echt belachelijk. En je bent dus al zo lang de Diazepam aan het gebruiken. ... Waarom wil je er eigenlijk mee stoppen? Merk je dat het je ziek maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 27 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Ik merkte dat ik toen een tijd geleden een diezapam in had genomen , en daarna ging eten , ik een zware allergie reactie kreeg , was niet leuk kan ik je zeggen , ik dacht hoe kom ik aan die allergie reacatie ,ik had geen vreemde voedsel gegeten , toen ik na weken weer een diezapam ingenomen had , weer het zelfde gedoe , werd beroerd na toen ik ging eten na het innemen van een Diezapam . vandaar , dat ik wilde stoppen en heb dat ook gedaan, nu heb ik last van verstopping van mijn darmen , heb nu vezels gekregen , om mijn darmen leeg te krijgen , en voel mij erg opgelaten ,omdat mij dikkedarm verstopt is , dus even afwachten Kannnietmeer , Maar die Diezapam slik ik echt niet meer , krijg er 60 in de maand , ik geef ze binnen kort terug bij de appotheek,, vandaar ik die diezapam na jaren gebruikt te hebben , te stoppen ik slik ze nu ongeveer 3 weken niet meer , en sinds die tijd ,een rot gevoel , een fijne avond en dank je wel voor je antwoord ,, lieve Groeten ,Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 (bewerkt) Darmen lijken een belangrijke rol te spelen bij zowel antidepressiva als benzo's. Op de een of andere manier worden die aangetast. Een groot deel van je hormonen wordt geproduceerd in je darmen en die spelen weer en rol bij de veel processen in je hersenen en bij de aansturing van je lichaam. Er zijn drie tips die ik je kan geven voor je darmen: Drink extra ( lijkt een open deur, maar ik vind dat nog best moeilijk) Slik, voor het herstel van je darmen en de aanmaak van gezonde nieuwe receptoren in je hoofd, Probiotica Lactobacillus Ramnosus. Dit is de meest onderzochte probiotica streng en bewezen helpend bij de heling van de receptoren die beschadigd zijn door de Diazepam Slik Slippery Elm, in het Nederlands gewoon Rode of gladde Iep genaamd.De schors van deze boom heeft een verzachtende en helende werking op de darmen en zorgt ervoor dat je ontlasting de juiste zachtheid krijgt. Het neemt te veel aan vocht op en vormt een soort slijmlaagje. Dit slijm zorgt ervoor dat de ontlasting makkelijker uit je lichaam komt en tegelijk zorgt het voor bescherming in je darmen. Ook al in je maag trouwens. Ik gebruik het nu al maanden en ben er erg blij mee. 27 november 2017 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Beste Sarah, Nogmaals ga naar de H. arts en vraag om een verwijzing. Verder is het denk ik heel goed voor je, te proberen je te richten op de positieve dingen. We hebben een draadje (daar waar je berichtjes kan plaatsen) waar je iedere dag 5 positieve dingen op moet schrijven. Erg goed voor jou!!!!!!!!! Nu verzuip je in al je ellende en er komt hoe langer hoe meer bij. Klagen is goed maar niet als je erin verzuipt. Heb je ook hobby's? Wat doe je zo heel de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Dank je wel voor je raad bolletje , Mijn man kon gisteravond ,2 kleine spuitjes halen bij de apotheek een clysma , heeft vanmorgen iets geholpen , mijn dikke darm was wat opgezet en bijna 5 dagen niet naar de wc kunnen gaan had er veel last van , afgelopen Week bij mijn H arts geweest die heeft mij onderzocht en zei dat ik een spastiche darm heb vandaar die slechte stoelgang , kreeg 20 zakjes vezels die deden niets werd er moedeloos van , gisteravond had ik een opgezette aan de rechte kant van mijn darm en boven buik , de avond dokter gaf daarom 2 kleine clysma's en vanmorgen wat op de Wc kunnen Gaan Zitten , ,mijn man is vanmorgen langs onze H arts gegaan en uitgelegd wat ik gisteravond heb gekregen , en zal mij straks opbellen ,en vragen hoe de stoelgang is , momenteel , nog niet wat het moet zijn , dus even afwachten wat de dokter doet of zeg, en tja van die diezapam wil ik niets meer van hebben na al die jaren Was ik het zat ik heb al teveel pillen moeten slikken , ik begrijp als je ouder word krijg je vaak wat last van ouderdoms gebreken , Maar zoals ik de laatse tijd mij voel was niet leuk opgejaagd , dat is wel iets minder geworden , ik zei tegen mijn man lieverd ik voel mij iets beter dan gisteren , en dat hoop ik dat het zo zal blijven gaan , als die darm problemen ook opgelost worden , ik weet niet of het door die pillen komt , ook ben ik gestopt al 2 weken met elke dag 4 a 6 paracetamols , nu soms 2 per dag vind het welletjes nu , Gelukkig krijg ik veel steun van mijn man , die Weet ook hoeveel ellende ik heb meegemaakt dat is zo'n fijn gevoel , maar ik moet het zelf doen , en hij steund mij daar erg goed in , kijk in korte tijd 2 zware allergie aanvallen gehad na het slikken van een Diezapam , en toen erna gegeten ,ik kan je zeggen wat een vreselijk gevoel hoge bloeddruk hoge hartslag , nu heb ik daarvoor die hoge hartslag mepropolol gekregen 9 November en het gaat nu beter daarmee , ook slik ik lorsertan en metformine ik ben Type 2 diabeet geworden nadat mijn dochter plotseling kwam te overlijden 2010 , vreselijk was dat , mijn 3 kind , gelukkig nog een lieve zoon over , ,lieve Bolletje bedankt voor je mail een fijne dag wens ik jou , Liefs Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Sterkte, lieve Sarah Op een gegeven moment weet je ook niet meer welke klachten er bij het ontwennen van de diazepam horen en welke niet. Buik- en maagklachten zijn veel gehoord bij het ontwenning van benzo's. Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Lieve Sarah, je bent een dappere vrouw en hebt veel meegemaakt. Ik hoop dat je klachten wat zullen verminderen. Helaas roepen huisartsen al gauw allerlei dingen over je lichaam die mogelijk toch aan de benzo's liggen. Alleen weten zij dat niet, of geloven het gewoon niet. Pas op met Clysma's. Die nemen met de ontlasting ook gelijk je goede bacterien mee die juist zorgt dat je weer gaat. Diazepam stoppen zorgt voor veel mensen voor hartkloppingen en verhoogde bloeddruk. Als je lichaam hersteld van het diazepam gebruik, gaan die dingen zich ook weer herstellen in je lichaam. Je lichaam is natuurlijk niet zo jong meer, dus ik weet niet hoe snel. Zorg maar goed voor jezelf en fijn dat je een man hebt die dat ook doet en liefdevol achter je staat. Dikke kus, Liz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Vannacht wat kunnen slapen Sarah? Wat ga je vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Lieve Kannietmeer ,bedankt voor je lieve Mail . Weet je ik ben altijd een bezige bij geweest en nog wel maar door die pijnen in mijn pols knieén , lukt het soms niet meer wat ik altijd deed , Maar ik probeer het steeds weer . als ik even een rot moment heb Praat ik met Peter Mijn man en die luister dan echt goed na mij , en wij hebben 2 poesen Yentl en tevka waar ik helemaall verliefd op ben , ik ben een echte poesenmoeder hihiiiiihih,kan ook echt geen dierenleed zien,en hebben ook nog een maand een poes van mijn zoon en zijn vrouw hier , zij zijn op vacantie , dus gewoon Wel bezig , beiden hier dan ,Maar echt die Diezapam slik ik echt niet meer . ik neem wel in de namiddag een kwart lorametazepam , en dat helpt wel tegen die krampen in mijn nek , lijkt dan wel of je keel dicht geknepen word , en dan ontspan ik gelukkig weer . en tja je moet verder in het leven , ik ben echt gestopt met tramal etc etc werd ik beroerd van dan maar wat pijn houden want al die pillen helpen ook niet meer ,en je word er beroerd van , ik heb ook tegen mijn dokter gezegt al die troep . dat is het ook zegt hij dan Maar aan uw de keus of u het wil of niet , en hij staat er wel achter ,kunnen goed met onze dokter praten , Maar tja over je jeugd is zo vaak moelijk , zeker als er misbruik daarin was , en dat komt soms wel eens op ook een zusje van mij , die kan het nog niet verwerken , die schat heeft nu een zware burnout en zwaar depresief , ik zou haar zo graag willen helpen , Haar man begrijp haar niet , is teveel met zich zelf bezig , god zij dank Is mijn man anders ,, Lieve Liz een fijne dag ik hoop dat het goed gaat met jou . Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Hé Wilma, Dan heb ik misschien een heel leuk idee voor je. Daar waar jij woont zullen ze vast en zeker een dierenambulance hebben. Waarom ga je dan geen flessenkittens opvangen. Ik heb 15 jaar bij een dierenambulance gewerkt, wel op de ambulance zelf, maar kittens kan je gewoon thuis doen. Het is zo'n dankbaar werk en je bent met zo iets leuks bezig dat de pijn misschien een beetje op de achtergrond komt. Je bent dan echt heel positief bezig. En als ze dan een beetje groter worden, kun j e genieten van het spelen en het feit dat jij ze er doorheen getrokken hebt. Kijk maar eens op internet. en als je het niet vindt help ik je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 29 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Lieve Bolletje , dank je wel voor je E-mail .wij hebben 2 poezen ,, en nu een poes voor een maand hier van mijn zoon die is een maand op vacantie , dus handen vol Maar erg leuk , wij hadden jaren geleden een poes Die kindjes had 6 stukss ik heb uren haar buikje geaaid , toen zij aan het bevallen was , wat was dat mooi . duurde een paar uurtjes bleef al die tijd haar buikeje aaien Vond zij heerlijk , later toen de kindjes er waren kreeg zij een ontsteking aan haar tepel , toen Hebben Peter en ik de kindjes met een flesje geholpen om d e 2 uur een flesje , speciaal voedsel gehaald voor die schatten , zo leuk . was dat de kindjes zijn allemaal naar een ander huisje gegaan met 7 weken , sarah hebben wij toen laten helpen geen kindjes meer , omdat zij en nare ontsteking heeft gekregen. maar nu Lieve bolletje hebben wij onze handen vol aan die 3 poezen kinderen hier . Maar wel en leuk idee van jou ,, ik ben zelf vrijwilligster geweest bij de lozerlaan als er iemand een diertje uit het assiel hadden gehaald ging ik later controlleren of alles goed was bij die mensen , wat je dan vaak aanterft niet normaal hoe mensen met dieren omgaan , vreselijk ik moest dan verslag uit brengen niet altijd even positief , helaas , Maar goed zo is de werkelijkheid , , ik wens je een fijne dag toe en hoop waar jij nog mee zit het ook allemaal goed komt , Lieve Groeten ,, Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 1 december 2017 Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Lieve Wilma, hoe het gaat met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sarah Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Lieve kannnietmeer . vandaag niet duizelig , pffff maar veel last van een verstopping , naar 3 doktoren geweest , was elke dag duizelig , en nu sinds anderhalve week last met mijn stoelgang opgezette buik en last van volgevoel . werd er naar van , de dokter had mij naar SEH gestuurd voor een ct scan zij konden er niet vreemds op zien had wel een hoge bloeddruk en hartslag ,, was doodmoe , ik had al een klysma gehad deed niet veel en een lactose drankje en eindeklijk wat diaree niet veel , zei vertelde mij dat zij een afspraak gingen maken krijg bericht thuis , voor de maagdarm lever dokter kan 4 weken duren , ik kan niet veel eten staat mij erg tegen . zo modder ik maar door , sinds ik mepropollol gebruikt , tegen hoge hartsslag , kan je ook darm klachten van krijgen en duizeligheid , moet inwerken 4 tot 6 weken , Maar ik ehb dinsdag een afspraak bij een dokter mijn dokter is op vacantie , en vraag dan wat ik kan doen met die hartpillen verlager ed dat ik zoveel last van mijn maag en darmen heb , lieve Kannietmeer ik wens je een fijne dag toe , Liefs Wilma x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden