Spring naar bijdragen

gestopt diezapam


Sarah

Aanbevolen berichten

Wauw  Liz dat is wel een beetje  teveel van het goede   niet normaal zoveel pijnstillers   ik zou 3 keer per dag paracetamol nemen en 1  tramadol Diclofonac kan je veel bijwerkingen van krijgen ,en last van je maag , dus  laat hem proberen niet zoveel  daarvan  te nemen .  Probeer  op hem in te  praten want zoveel  pijnstillers is echt niet goed , de dokters geven maar  , als je  patient  maar  stil is , Lieve Liz  ik hoop dat het hem lukt   niet teveel ervan te nemen

Sterkte   beiden ,

Liefs Wilma x:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Liz , Maar zoveel pijnstillers  niet normaal .Maar  ik hoop zo dat je vriend minder gaat slikken , Arme  man , ook jij  bent een geweldige  vrouw Liz je gaat  echt goed vooruit zo ik verneem . echt toppie. Ga  zo  door ,ik zelf nog steeds  nu op  een halve   Loremazepam. dus dat gaat ook  beter , ja ik heb wel een beetje onwennings verschijnsels  maar niet  zo erg  meer ,kan er  wel  goed mee omgaan. gewoon   doorzetten  ik dan. en nu al 5  dagen geen mepropolol  genomen  , voor  mijn snelle hartslag  gaat ook beter , is nu soms  95 , dat had ik vroeger ook  vaak ,en dan zit ik weer op  90  en dan weer 80. dus ik ben tevreden daarmee 

Lieve Liz  , Veel sterkte  met je herstel  en ook je  vriend , En en hele  fijne  dag ,

Liefs Wilma x:rose::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw Wilma! Wat ben jij goed bezig met je afbouw!! Echt petje af hoor. Geweldig!

Helaas voelde ik me gisteren en vandaag wat minder. Heel gestresst en onrustig. Nare spiertrekkingen in mijn lichaam.  Ik vertel later wel hoe deze dag echt was. Ik wil ff wat klusjes doen om me af te leiden.

x Liefs, Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi  ja dat herken  ik heel  goed ,nog soms last van krampen in mijn nek Spieren ,Mijn Man masseer mijn nek dan ,wat wel een  opluchting  geeft , voelt  echt *. Maar het is al minder  dan voorheen  gelukkig. Vandaag  weer  geen mepropolol ingenomen hartslag  was  90 dus voor mijn  doen goed , ik hoop zo dat het zo blijft . en geen pil daarvoor.  joepieeeee hahhahahah  ach Weet  je Liz  een  beetje  humor  moet je houden  zo belangrijk  in het leven , al   gaat het vaak niet goed  met je , doorgaan ,met je leven  al lukt het niet altijd , maar elke  dag is er een   Liz , ook voor  je vriend  komt er weer een dag dat hij zonder  pijnstiller  zit , en kunnen  jullie  er samen om lachen ,  wat jullie overwonnen  hebben.  en dat   nare gevoel  ja  ken dat   zo goed , Lieve Liz   sterkte   vanavond  ,  

Liefs Wilma  , en kop op he ,,,,x:rose::P hihihihi moet kunnen een lache bekkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Wauw Wilma! Wat ben jij goed bezig met je afbouw!! Echt petje af hoor. Geweldig!

Helaas voelde ik me gisteren en vandaag wat minder. Heel gestresst en onrustig. Nare spiertrekkingen in mijn lichaam.  Ik vertel later wel hoe deze dag echt was. Ik wil ff wat klusjes doen om me af te leiden.

x Liefs, Liz

Zal het aan de dag liggen, Liz? Bij mij vergaat het al niet anders en ook Jeshen heeft een slechte dag. Nou ja, morgen nieuwe kansen.

@Sarah, ik reageer niet zo heel vaak op je, maar ik wil wel even meegeven dat ik je een geweldig sterke en positieve vrouw vind! Jouw gevoel voor humor is zo'n belangrijk wapen, fijn dat je het op jouw manier met ons deelt! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan gewoon nog totaal niet tegen echte stress.

Ook ben ik gevoelig voor mijn vriend zijn stemming en die was gisteren gestrest. Helaas vang ik dat gelijk op en ik wil altijd zo graag helpen, maar meestal wil hij er zelf mee dealen en sluit hij zich juist een beetje af.

En het is natuurlijk ook wachten op een wave. Ik ben gewoon weer stik moe. Zelf mijn gezicht is bleek en pips. Werd heel onrustig wakker met veel zweten en trillingen van binnen. Bleh, zo vervelend. Maar ik moet zeggen dat wanneer ik opsta het gewoon weg gaat, dus ik wil er zeker niet over klagen. Als ik dan ons ontbijtje maak voel ik me meestal behoorlijk prima. Nu wil ik me graag nog blij voelen, dat mis ik echt. Vroeger kon ik zo blij zijn bij het opstaan, enthousiast om de nieuwe dag te beginnen. Dat wil ik echt graag terug.

Ik heb wel wat werk kunnen verrichten. Het nieuwe huis van mijn vriend is aardig toegetakeld door de vorige bewoner. Overal, maar dan ook echt overal zit latex geknoeid op raamkozijnen, lichtknopjes, vloertegels, voegen, kranen ... je kan het zo gek niet bedenken. Het is zo irritant werk om dat er weer af te krijgen dat je dat met mijn energie alleen in stukjes kan doen. Vandaag een raam tussen de hal en keuken in schoongemaakt.  Voor en achter zat nog verftape op het raam, met harde verf erop van de kozijnen en het raam afgekrabd en gelapt. Het huis is nog een project waar je steeds weer nieuwe dingen tegenkomt. Ergens wel fijn dat er zoveel dingen zijn, want als ik wel even wat wil doen is er altijd iets dat ik kan verzinnen dat ook nuttig is. 

10 minuten geleden zei Cyclad58:

@Sarah, ik reageer niet zo heel vaak op je, maar ik wil wel even meegeven dat ik je een geweldig sterke en positieve vrouw vind! Jouw gevoel voor humor is zo'n belangrijk wapen, fijn dat je het op jouw manier met ons deelt

En helemaal met jou eens Ad. Wilma is een lieverd met een positieve sterke instelling :-).

@Sarah Hoe ging het vandaag Wilma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede     morgen Liz  Weet  je afleiding  is ook goed  voor je ,dat je wat werk in het huis van je vriend ,helaas  is hij niet altijd even gezellig  je moet maar denken dat hij nog veel pijn heb ,en zelf mischien het rot vind  dat hij geen goede bui heeft jammer  ,en als je bezig bent Liz denk je niet  aan nare dingen , dat ervaar ik wel als het goed gaat met mij. alleen heb ik steeds zo last van mijn nek spieren zitten strak Mijn man masseer  het  dan en in de avond op  bed  ook  Heel lief van hem ,dan  gaat het weer even goed . de volgende dag zit het verdikkeme   weer vast , grggrgrggr , daar word  ik  naar van  en duizelig , sniffff Maar ik denk dan , als ik maar  van die rot  pillen afkom  ,vandaag  weer geen mepropolol ingenomen   mijn hartslag  was  redelijk 90 , dus  geen 119 of 120 , dus  dat gaat beter  ,ik had ook andere hogebloedruk pillen  gekregen  ,Enalapril ,daarvoor losertan  toen zijn ook de ellende  begonnen, niet leuk kan ik je zeggen,  nu in de ochtend  lig ik wat langer  in bed , hihihiiihihi  ik slaap soms niet   goed ondanks de slaaptablet Loremetazepam. 2 miligram  nu  eerst   4 ,  ben zelf   minder  gaan slikken , maar  moet er  nog  even doorheen,en Weet je Liz   ik heb dat altijd  gehad  ,  veel Humor en lachen werkelijk  waar  , mijn man en ik zijn soms zo gek  als een deur  ,Hij is een Amsterdammer , en hij  zit vol Humor , zelfs onze H Arts  zegt wel eens  ik zou willen  dat al mijn patienten zo zijn  als jullie 2 , lief He ,Vandaag  lekker niet veel doen , Maandag  belt de maag en darm  dokter mij op  voor de uitslag  van de echo van mijn maag , daar heb ik  nog wel last van , gelukkig  gen verstoppingen  meer , door die Mepropolol . daar begon de  ellende Mee,,Lieve liz , kop op he je red het  echt  wel je doet al zoveel  goede dingen Voor je zelf , dat lukt je alleen als je het echt wil en dat wil jij, Sterkte   vandaag , ook met je vriend  dikke knuffel van mij  ,

Liefs Wilma :rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Goede Morgen Liz , Afgelopen Week een rot week gehad  ,teveel last van mijn maag  niet normaal, was hondsberoerd ,Ja hoor weer naar de dokter  pfffffffffff word er niet goed van dan weer slik maar  omeprazol dan weer  kan ook een anderen  tablet  geven  die mischien  beter helpt . ik zei nee dank u   ik wil dat er nu eens goed naar mijn maag gekeken word ,dat slikken van al die treop komt mijn keel uit en word nog beroerder , oke  maandag een algehele bloed laten prikken deze  week hoor  ik of er een ontsteking  in mijn ( Maag ) of lichaam zit .kreeg daardoor ook weer een wat te snelle hartslag ,daar wil ik ook dat er naar gekeken  word ,waar het vandaan komt  ,zo gemakkelijk slik maar een mepropolol ik neem  en kwart  van een tablet en dan zakt  de  snelle hartslag weer , Maar   dat is voor volgende  week , ik kan pas  22 januari  naar de maag lever darm  arts, komen . en zo modderen wij maar door , lieve Liz . Mijn man is echt een schat helpt  mij   steeds met mijn nek en schouder masseren  zonder  klagen, En met jouw Vriend alles goed ,?? En met jou Liz , hoe is het nu met jou , ik ben even niet hier geweest  was  gewoon niet  lekker , Sorry daarvoor , ,ik hoop zo dat het beter met jou gaat en dat jij de  wereld  weer een beetje  aankan ,, Lieve Liz ,  kop op he ,, lukt je echt wel , alleen  ja zit  je nu ook met je vriend , ergens  wel goed voor je  om even de gedachten  van jouw probleeem opzij te zetten ,

Liefs Wilmax:rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wilma, Wat naar voor je zeg! En daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor als je je rot voelt en niet wilt schrijven of nooit meer terugkomt is allemaal geen probleem. En ik vind dat je je goed geweerd hebt bij de dokter. Als maar die pillen erin en dan daar weer klachten door. Nee hoor, bedankt dokter! Slik zelf die rommel maar eens dagelijks, kijken we daarna hoe doktermans zich voelt.... zotternij... dat is het! Ik hoop voor je dat ze iets vinden aan je maag waar je wat aan doen kan zodat je je weer beter gaat voelen. Dat gun ik je echt.

Ik ben best wel OK. Mijn energie is nog niet zo goed, maar dat vind ik op het moment nog niet zo erg. Ik doe gewoon rustig aan. Paar klusjes per dag en verder zit ik wat op mijn laptop, speel een spelletje, praat met iemand aan de telefoon, of lekker met mijn vriend even wandelen of boodschap doen. Ik vind dat na een jaar ziek zijn bij mijn ouders allemaal al heerlijk. Zelfs dat ik de wc en badkamer kan schoonmaken, een schoon bed kan opmaken, kan stofzuigen. Simpele dingen, maar ik ben zo blij dat ik het doen kan. Vrijdag komt mijn dochter lekker bij me langs. Ik hoop dat we een fijne tijd zullen hebben samen. Ze blijft jammer genoeg niet slapen. Mijn vriend is dan weg voor twee dagen en 1 nacht dus dat was mooi uitgekomen.

Het stormt lekker hoor vandaag... ik blijf mooi binnen. En ik was te vroeg wakker, dus misschien doe ik nog wel een tukkie vanmiddag.

Dag lieverd. Dikke knuffel en groetjes aan die lieve man van je!

Bloemen Plaatjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Liz wat lief die roos  en geweldig dat je toch lekker kan schoonmaken ,je dingen in huis  doen  ,wandelen met je lief . en ja  ik was het zat   slik dit of  dat maar gewoon  kijken onderzoeken wat de oorzaak is ,ik zei komt dat omdat ik ouder bent  ,en dan  dokters  denken ach zij heeft al een leeftijd dan hoef je niet meer zo te dokteren ahhahhaha , Nee zei de  dokter  dat is niet waar , jajajjajaja   zei ik hihihihihiiihi.Maar goed  deze week uitslag  van algehele bloedonderzoek  benieuwd  zo mijn man ook die was het ook zat , al die troep  neem ik gewoon niet . en je dochter  komt  gezellig . en met je vriend   gaat  het ook weer beter   super ., daarnet  moest ik wel  een kwart  mepropolol slikken   mijn hartslag  was weer  112  dus   dat doe ik wel Geen hele  pil .  als die kwart helpt  ben ik al blij . verder  lekker op de bank languit  Mij Man ook  kijken samen Tv   een  leuk programma of zetten een film op  ook gezellig , koekje erbij hihihihhi , ja wel ook aan je zelf  denken , is inderdaad slecht weer  storm Wij hebben een terras  wonen begane grond in het centrum van Den-Haag  dan zie je de   harde  wind  tegen het plastick slaan. en  waait behoorlijk hard  , leuk  gezicht en gehoor , Lieve Liz .   jij ook  een fijne  middag ,  geniet  ervan

En gr aan je vriend .

Liefs Wilma  en mijn Man  x:rose::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...