Kohtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 56 minuten geleden zei Sheila: ik heb een goeie dag... zijn reactie was...... deed een goed ding dacht ik. hier zie ik denk ik een 'leesfoutje' van je... mijn reactie was niet maar .. (helemaal ergens aan het begin...) Ok. Ik stop dan nu ook maar. 't Zit me behoorlijk hoog, maar allez... niet fijn voor het forum. Excuses aan iedereen voor de 'verwarring' en onrust. Ook bedankt voor het meehelpen zoeken naar 'het hoe en wat'. Klaar. Sheila, handje schudden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Lars, geef me je peno!! Dat ik er op mep voor ik de boel afbreek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ko, bij gebrek.aan die van lars....geef me je peno!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ik moet er vandoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Sorry lui, ik had de 'kilokiller' gedaan, was hier even gaan lezen en verbaasde me en moest ook wel een beetje grinniken... ben toen de erwtensoep gaan opzetten en zie nu pas dat er om koffie werd gevraagd.. Afijn, verse koffie.Om eerlijk te zijn: Kees heeft ook wel eens de neiging om, als ik op een manier reageer die hij niet leuk vindt, te vragen of ik een slecht humeur heb... Dan antwoord ik eigenlijk altijd dat ik een prima humeur heb... en ja, dan wil hij nog wel eens doordrammen... met als gevolg dat mijn humeur dan inderdaad inkakt..... daar deed één en ander mij aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 En ik zie nu dat ik alweer anderhalve pagina achterliep.. Kan er niks aan doen, maar schoot hier heel hard in de lach... En nu wil Kees weer weten waaróm hardop zit te lachen.... 'nergens om schat, zomaar een opmerking....' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Waarom nu weer meppen op mijn peno? Ding hoeft niet verder stuk. Maar goed zal de leeftijd wel zijn en ik zal me er bij neer moeten leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Misschien zijn er wel medicijnen voor? Je bent laatst bij de huisarts geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 uur geleden zei jopie: Jaaaaaaaahhhhhh kickuhhhhh Zo laat ik mensen die de bus nog in willen terwijl de deur al dicht Is even smeken. Met gevouwen handjes. Soms zelfs op de knieen. Goed voor mezelf zorgen heet dat. Thuis niets te zeggen zo kom ik daar aan mijn trekken... Ach... tis allemaal.zo relatief. En menselijk. Grijns. wij zijn miss punten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Uroloog maar moet eerst nog een onderzoek. Pilletjes ben ik beetje angstig voor dit probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Ko, bij gebrek.aan die van lars....geef me je peno!!! Sssht Lars, ze is focust zich nu op Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Kan ook bijwerking zijn van een van de medicijnen die je al gebruikt. Ik heb iets dergelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Mag je wel peno zeggen van de moderators? Straks hele forum een ban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ja dat kan ook natuurlijk en we worden er niet jonger op Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ja ze zeggen dat die slecht voor hart kunnen zijn, die pilletjes. Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, maar er zijn nog vele wegen te bewandelen voor je dit hoeft te accepteren. It ain't over untill the fat lady sings! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Heeel veel mannen hebben er last van vanaf hun vijftigste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Heb jij problemen met je gewrichten @Bob? Omdat je met een stok loopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Soms kan ik het allemaal niet helemaal meer volgens hier... Wilde al schrijven dat Kees ook pilletjes heeft gekregen voor zijn jeweetwel Lars, en dat dat heel goed helpt, maar realiseerde me dat dat pilletjes zijn om beter te kunnen plassen. Dat is misschien weer een ander jeweetwel-probleem dat het jouwe? En dan zie ik Reacher vragen of Bob problemen met zijn gewrichten heeft.... dan snap ik er helemaal niets meer van... tot ik het woord stok zie en opeens me weer het meppen herinner... Pfffff, ik ga snert eten lui. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ja, heupgewricht links vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Tsja Yvonne, we stuiteren hier als kleine kleuters misschien wel in het rond. Nu maar even niet te veel koffie meer geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Beide @Yvonne Maar moet eerst onderzoek maar afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Ook eten hier wij eten stampot boerenkool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 Pijnlijk Bob! Yvonne in de war maken: check! Ik heb net het konijnenhok tochtvrij en winterklaar gemaakt. Nu nog een aantal sinterklaasgedichten maken voor mijn collega's... Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 hoi pipeloi allemaal! brrr... Ja koud he en vroeg donker... 's avonds ut haardje aan, das wel fijn buiten erg wennen, alsof ik (bikkel) minder goed tegen de kou kan ik denk dat echte vrieskou beter voor me is, en swart iis verder weinig te melden, gewoon zijn gangetje meer een teken van leven en een blik in de huiskamer werpen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2017 Rapport Share Geplaatst 20 november 2017 enneh... ik miste jullie een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden