Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Geplaatst 15 april 2021 Ben ik geheel met je eens @Vocatus daarom denk ik ook dat sociaal gezellig drinken in elk geval voor mij niet is weggelegd. Verkeerde redenen en associaties. Vocatus reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 16 april 2021 Rapport Geplaatst 16 april 2021 Veel herkenning in je bericht Pelle. Ook ik ben destijds na een jaar en 7 maanden weer gematigd gaan drinken. (Alhoewel ik 2 keer een uitschieter heb gehad daarna) veel geleerd over mezelf ook. Denk dat t daardoor kan nu. Aan de andere kant voelt drinken nog vaak beladen en ik denk dat dat altijd zo blijft. Het is niet meer onbevangen. Daardoor laat ik t steeds vaker aan me voorbijgaan, nu alweer 3 maanden niks. Stel mezelf dezelfde vragen als jij. (Doe ik hier goed aan of helemaal kappen?) Zolang je maar eerlijk bent to jezelf denk ik. Als het weer de verkeerde kant opgaat weet je genoeg. Misschien dat je het nu wel kan, dat gematigd drinken, de vraag is of je het wilt. Ik volg je graag en hoop dat je weer wat vaker hier bent! Ook ik vond de meeting in Schevening heel bijzonder, staat nog goed in mn geheugen geprent.
Lika Geplaatst 17 april 2021 Rapport Geplaatst 17 april 2021 Dan Pelle. Fijn je te lezen. Ik kan soms wel eens verlangen de laatste tijd... maar heb voor mezelf een lekkere 0,0 ipa gekocht en dat volstaat volkomen merk ik! Ik had behoefte aan ‘ook iets lekkers en speciaals ‘.... Ik weet dat ik het niet kan. 1 leidt tot veel bij mij. Net als chocola en ijs. Maar dat sta ik mezelf af en toe toe. Om iets te mogen denk ik nu. Ik word daar ook niet leuker van, maar doe geen dingen waar ik spijt van heb en verlies mijn heldere hoofd niet. Dat is me veel waard. Bij jou vraag ik me altijd af: wat voegt het voor jou toe? Of is dat gevoel van weer even proberen en dan weten hoe het was, weer genoeg? Ga goed!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden