Spring naar bijdragen

Donderdag 16 November


MarQ

Aanbevolen berichten

@Bobje, niet nodig.blijf de humor en relativering doen hoor.  Zoals gezegd...ik reageerde te emo. Zie hierboven. Zegt meer van mij dan van jou. Ik besef dat ik precies in een berespannende tijd zat en nog zit, net gelukkig eerste positief nieuws, nog wel ff verder spannend, maar de enorme zware druk is eraf. 

Aanvaard je mijn virtuele blommetjes :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote knuffel terug. @Bobje

En nu mijn maaltje voorbereiden. Eet smakelijk allen. Nu of later. 

Ik ga straks maar es lekker haken en heb mezelf beloofd morgen serieus te werken aan een schets voor mijn cursus creatieve therapie die ik ooit eerder beroepsgerelateerd begon toen ik voor enkele maanden in rolstoel en voor een tijdje in een verpleeghuis zat en veel te weinig had te doen. Ik mocht de cursus nu  herstarten , en das nu gewoon voor mijn eigen plezier en ontwikkeling ( ik ben vanwege de mankementjes 100% afgekeurd) . Inmiddels weer halverwege en morgen even een positieve slinger aan de dag geven. Zo, en voor nu.

ieder een fijne avond. Nu heb ik wel genoeg op de dagdraad ge- oliebold. :blush:

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei lady jane:

Dat stukje erna kwam van mij, en was uitermate serieus bedoeld,
Heb bijzonder nare ervaringen met mammografie.
Toen ik dus las over thermografie, leek me dat een prachtig alternatief.
Jammer dat er werd ingevuld dat het als grappig of kwetsend bedoeld was.
Het sloot wel aan op het spotprentje erboven, vandaar dat ik die geciteerd had.
Maar, frummers die mij al jaren hier lezen mogen wel
begrijpen dat ik hier nooit iemand mee heb willen kwetsen of bespotten.
 

Lieve lady jane, er is geen haar op mijn hoofd dat ooit nog maar zou denken dat je iemand opzettelijk zou willen kwetsen of bespotten. Ik hoef gisteren zelfs niet te lezen om dat te weten. 

Dat een andere oudgediende als @Bor dat in twijfel durft trekken maakt me lastig.

Maar t is zoals ze zegt. T ligt aan haar, niet aan jou. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah.... er wordt gekust! Doe ik mee. 

Welterusten allemaal. Was lange dienst, althans....hij duurde lang. Morgen om 13 uur weer beginnen. Niet mijn favoriete combinaties maar.....daarna wel weer lang weekend vrij...... 

.. weekendje trailen op de posbank....

Maar nu eerst: thee en daarna slapen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Adri:

Jannigje, ik zal je Duits niet gaan verbeteren, want dan krijg ik gedonder met al die taalnihilisten hier, maar wat zat er in dat laatste glas?

Ik was  en ben me bewust van de fouten Adri, ik heb ze maar gelaten. Voor mij een hele prestatie. Maar om jouw taalgevoel niet verder te frustreren: zie hier

Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu gehen.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehen. 

Reinhard hoorde ik in de auto op weg naar huis in de auto, dus die zat nog in mijn hoofd.

Het antwoord op je vraag: jasmijnthee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...