Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Goeiemorgen allemaal. Hier klokje rond. Nou nou, wel veel maar heeft me goed gedaan. Vanochtend een beetje klungelen en dan straks naar de eerste echte hypnosessie hier een halfuurtje vandaan. Best wel spannend, maar heb er ook zin in. Iedereen een mooie dag op dagbesteding , met vakantieplannen etc etc. Reacher sterkte met werken, ik hoop dat je gauw opknapt. Zo, en nu maar eens ... Hopla, douchen, ontbijten, rondje hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Arme Koh.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 3 uur geleden zei fleurtje: Goedemorgen! Ik kreeg een wereldkaart van dochter voor mijn verjaardag. Daarop kun je aangeven met gekleurd pinnetjes waar je al bent geweest en waar je nog naartoe wil. Ha, mijn moeder kreeg ook ooit zo'n wereldkaart, die hing in haar woonkamer. Niet om aan te geven waar ze zelf was geweest maar om 'bij te houden' waar mijn 'zeeman-broertje' heen ging en was geweest. Ze haalde echter nooit van die pinnetjes weg zodat op het laatst die hele kaart vol pinnetjes zat en ze ook niet meer wist waar haar zoontje zich ophield.. dan vroeg ze het aan mij. Ik had werkelijk geen flauw idee af en toe.. Dat was nog voor de grote opkomst van de moderne social media... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik heb nu trouwens vaak nog geen idee waar hij uithangt. Ben zelf ook niet zo van de social media. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Een hele goede morgen allemaal, Ochtendgym zit er alweer op Pff, viel zwaar vanochtend Ook hier lang geslapen 8.00 pas wakker, ik profiteer er maar van, want straks is het weer afgelopen Vanaf donderdag weer veel werken, ook 2 nieuwe clienten, waarvan èèn best heel complex is, met veel zorg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Pfff Rapi, petje af voor jou hoor, je doet het toch maar allemaal... Nu nog even lekker genieten van je vrije uurtjes.. Hahaha, Koh, ik zou heel snel klaar zijn met de pinnetjes buiten Nederland, en dat hou ik ook maar zo. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Groot gelijk Yvonne. Ik ben zelf nog nooit buiten Europa geweest en dat wil ik graag ook zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hier idem, maar wel enorm samen met mijn man ook genoten van griekenland en italie. Vooral italie waren we ( ben ik nog) gek op. Later ook alleen nog een groepsreis Rome gedaan o.l.v.een geschiedkundige. Ge wel dig. Nu pas voor t eerst weg met hondje geweest zoals bekend naar zeeland. Was anders maar ook prachtig. Ik hoef niet ver weg en vind nu thuis zijn ook gewoon fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Mogge! Ik heb even een vraag he? Hoelang ben je ziek als je toch drinkt ondanks de refusal? Duurt dat uren? Dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ik ben zelf erg weg van Frankrijk en Zweden. Komende zomer willen we naar de Baltische staten. Ben ik nog nooit geweest maar daar liggen wel voor de helft m'n roots.. dus tóch maar eens kijken of ik daar karaktertrekken (goede en foute ) in het openbaar terug kan vinden... Linda053 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Niet dat ik van plan ben om te drinken, no way . Maar huisgenoot dronk gisteravond en zegt dat hij zich een half uur beroerd voelde. Terwijl ik dacht dat dat heel lang duurde dat ziek zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Zojuist zei Linda053: Mogge! Ik heb even een vraag he? Hoelang ben je ziek als je toch drinkt ondanks de refusal? Duurt dat uren? Dagen? Als je er al niet dood aan gaat dan is dat afwachten, Linda.. Ik zou het niet uitproberen, maar dat is een persoonlijke 'mening'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Na al heel snel ( je kan er op wachten) word je dood en doodziek. Ik heb het eenmaal notabene door een nogal grote bonbon gehad. Heeft dagen geduurd voor ik me weer enigszins redelijk voelde. Maar waarom vraag je dit? Ga in hemelsnaam niet experimenteren ofzo hoor. Ik gebruik het overigens al jaren niet meer, maar dit vergeet ik nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 5 minuten geleden zei Kohtje: Ik ben zelf erg weg van Frankrijk en Zweden. Komende zomer willen we naar de Baltische staten. Ben ik nog nooit geweest maar daar liggen wel voor de helft m'n roots.. dus tóch maar eens kijken of ik daar karaktertrekken (goede en foute ) in het openbaar terug kan vinden... Zweden , noorwegen lijkt me ook prachtig. Mooie verhalen over gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 52 minuten geleden zei Herstel: Goeiemorgen allemaal. Hier klokje rond. Nou nou, wel veel maar heeft me goed gedaan. Vanochtend een beetje klungelen en dan straks naar de eerste echte hypnosessie hier een halfuurtje vandaan. Best wel spannend, maar heb er ook zin in. Iedereen een mooie dag op dagbesteding , met vakantieplannen etc etc. Reacher sterkte met werken, ik hoop dat je gauw opknapt. Zo, en nu maar eens ... Hopla, douchen, ontbijten, rondje hondje. Succes met de hypno! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Hihi.... lang leve de uitvinder van het fototoestel.. of leeft die al niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dagpact ook voor mij Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 10 minuten geleden zei Herstel: Na al heel snel ( je kan er op wachten) word je dood en doodziek. Ik heb het eenmaal notabene door een nogal grote bonbon gehad. Heeft dagen geduurd voor ik me weer enigszins redelijk voelde. Maar waarom vraag je dit? Ga in hemelsnaam niet experimenteren ofzo hoor. Ik gebruik het overigens al jaren niet meer, maar dit vergeet ik nooit meer. Nee ik verwonderde me over mijn huisgenoot, zie boven. Ik ben al een poosje nuchter en dat ga ik ook zo houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Reacher Kohtje Bor Linda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Moet die 053 er ook bij, Linda? Of snap je 't zo ook wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 12 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Reacher Kohtje Bor Linda Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 (bewerkt) Linda de antabus zorgt er voor dat de alc. niet afgebroken wordt in de lever, dus het lichaam ziet de alc. als vergift. Je vergiftigd jezelf. Je krijgt het heel warm en koud, bonzende hoofdpijn je hart gaat heel snel tekeer, je gaat braken, je bloeddruk gaat erg omhoog. Alles doet het lichaam om van dat vergift af te komen. Buiten dat je heel erg ziek wordt, is het ook nog eens gevaarlijk. Ik heb het dus vaak mee gemaakt, en slikte ik maar twee keer een kwart per week dus nog niet eens iedere dag een hele. Bij mij duurde die verschijnselen een hele nacht, plus de volgende dag een vreselijke kater en een somber gevoel. Dus niet uitproberen. Of slikken en niet drinken, of niet slikken en drinken, en in de goot belanden. De keuze is niet zo moeilijk, toch? Veel succes meid. Ook voor je huisgenoot. 11 oktober 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Dagpact: jowan Rosa Lars MarQ Reacher Kohtje Bor Linda Francoise Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Zo weer wakker na mijn ochtenddut. Nee, ik ga niet naar een dagbesteding Bolletje, knutselen ed is niks voor mij. Ga morgen wel voor gesprek vrijwilligerswerk, maar daar kom ik later wel op terug. Eerst gesprek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 Ben benieuwd watvoor vrijwilligerswerk, Suikertje. Weet je dat al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden