Spring naar bijdragen

Maandag, 9 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Sheila:

Goedemorgen!

@bolletje Heel veel sterkte :rose:

Fijne dag iedereen.

foto van Lessons Taught By Life.

Das heel erg waar. 

ATV'tje vandaag. Lekker verder logeerkamer renoveren. Kast eruit, rest vh behang eraf, plafonnetje verven...

vroeger hoorde daar ook bier bij, bij het klussen, moet ik weer ff een trigger negeren straks.

Niet dat dat samengaat klussen en bier, ik word daar heel slordig en onhandig van. Mn zwager heeft zn badkamer verbouwd en na een flink beschonken diner toen wij er waren besloot hij om nog ff de voegen in de douche te doen. Die zijn zo vreselijk bezopen hobbelig geworden het lijkt echt nergens op. Elke keer als ik dat zie weet ik niet of ik lachen moet if huilen en heb ik een plaatsvervangende kater :D

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keb mn koffie voor vandaag al op (sterk verminderd al sinds een aantal maanden) maar een bakkie thee altijd! Wel groene he, of als het zwart moet zijn dan alleen earl grey. ;) ben een beetje lastig

Wat heb je voor klus te doen?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim Hier is het opknapwerk en dat is nogal veel. Maar goed, komt wel goed

@Lars Daar zit al een patroon vrees ik. maar even laten testen. Wel de bodem vervangen? Zo ja, dan zijn het waarschijnlijk de vogels zelf.

@Suikertje Ik hoop dat het toch een mooie dag wordt... succes met de GGZ

@toine Rustig aan..... succes ermee!

@Yvonne Ik neem nog een bakkie koffie van je. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol veel sterkte vandaag. Suikertje je hebt nu eenmaal de wat betere en mindere dagen hoort erbij. Hou je vast aan de betere dagen en weet dat die weer komen

Mijn vogels zijn er weer uit straks overleggen of ik getest kan worden of dat er wat anders aan de hand is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge. 

Sterkte vandaag Bolletje.

ik was gister naar mijn hoogbejaarde moeder in t verpleeghuis. IN het midden v h land. Flnk end rijden hiervandaan. Nu echt zo triest. Ach.

ik heb daarmee even zelf mn kruid verschoten. Gister supervroeg op bed, nu nog flink koorts. Hondje ontbeten en uit geweest. Vrouwtje weer ff dr mandje in. Ik kan niet zo veel meer, dus ff pas op de plaats.tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...