jowan Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Veel sterkte vandaag Bollie! Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen! @bolletje Heel veel sterkte Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen. Snel boterhammetjes voor de kinderen maken nu. Maar wil heel graag nog even slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Sheila: Goedemorgen! @bolletje Heel veel sterkte Fijne dag iedereen. Das heel erg waar. ATV'tje vandaag. Lekker verder logeerkamer renoveren. Kast eruit, rest vh behang eraf, plafonnetje verven... vroeger hoorde daar ook bier bij, bij het klussen, moet ik weer ff een trigger negeren straks. Niet dat dat samengaat klussen en bier, ik word daar heel slordig en onhandig van. Mn zwager heeft zn badkamer verbouwd en na een flink beschonken diner toen wij er waren besloot hij om nog ff de voegen in de douche te doen. Die zijn zo vreselijk bezopen hobbelig geworden het lijkt echt nergens op. Elke keer als ik dat zie weet ik niet of ik lachen moet if huilen en heb ik een plaatsvervangende kater 9 oktober 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goed bezig Jim! Hier moet ook nog wat gebeuren, dus als je energie over hebt.... Hier geen bier in huis, dus dan krijg je thee of koffie van me... ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) Keb mn koffie voor vandaag al op (sterk verminderd al sinds een aantal maanden) maar een bakkie thee altijd! Wel groene he, of als het zwart moet zijn dan alleen earl grey. ben een beetje lastig Wat heb je voor klus te doen? 9 oktober 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Groene thee heb ik altijd in huis, met ginseng, met citroen of gewoon zo... you name it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Gewoon zo met een koekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Een koekje.... ok... #gaatboodschappendoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Ooow doe nou geen moeite!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Als jij bij mij gaat schilderen kan je zoveel koekjes krijgen als je wilt! (geen zin meer om te schilderen... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen. Vannacht weer meer benauwd dan de nacht ervoor en toen waren de vogels er niet nu wel. Baal er enorm van Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Tempting.... maar ja dan krijg ik het hier niet af en dan is mevrouw Jim teleurgesteld... Schilderen is toch leuk? Dat betekent dat het bijna klaar is, schilderen is het licht ah eind vd tunnel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen. Ik zou de vogels eerst van je kamer halen Lars en je maar even laten testen. Niet geweldig wakker geworden, straks bezoek van GGZ bij me. Misschien heeft het met afbouw van de medicatie te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen frummers, Koffie en thee en een nieuwe week. Maar eerst een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen, Begint beetje licht te worden eindelijk. Mega drukke dag hier en heb er zin an... Dus aan de slag, fijne dag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 @bumperjim Hier is het opknapwerk en dat is nogal veel. Maar goed, komt wel goed @Lars Daar zit al een patroon vrees ik. maar even laten testen. Wel de bodem vervangen? Zo ja, dan zijn het waarschijnlijk de vogels zelf. @Suikertje Ik hoop dat het toch een mooie dag wordt... succes met de GGZ @toine Rustig aan..... succes ermee! @Yvonne Ik neem nog een bakkie koffie van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Toine doe je toch een beetje rustig? Dadelijk naar de crematie van mijn broer. Houd voor ogen dat ik vanmiddag weer thuis ben is dat gedeelte voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Dank je wel Sheila, ik wens jou ook een mooie dag toe. Bolletje, veel sterkte gewenst vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Bol veel sterkte vandaag. Suikertje je hebt nu eenmaal de wat betere en mindere dagen hoort erbij. Hou je vast aan de betere dagen en weet dat die weer komen Mijn vogels zijn er weer uit straks overleggen of ik getest kan worden of dat er wat anders aan de hand is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Heel veel sterkte Bol, ik zal aan je denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Goedemorge. Sterkte vandaag Bolletje. ik was gister naar mijn hoogbejaarde moeder in t verpleeghuis. IN het midden v h land. Flnk end rijden hiervandaan. Nu echt zo triest. Ach. ik heb daarmee even zelf mn kruid verschoten. Gister supervroeg op bed, nu nog flink koorts. Hondje ontbeten en uit geweest. Vrouwtje weer ff dr mandje in. Ik kan niet zo veel meer, dus ff pas op de plaats.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2017 Toinemans lekker werken. Suiker, ik hoop dat je je stilaan beter gaat voelen... Lars, wat een domper weer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden