Spring naar bijdragen

Zaterdag, 7 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Kijk es aan..ik sta ineens op de volgende pagina :D

Bedankt voor de fijne verjaardagswensen!! :heart:

Jaar van de geit? Echt? Damn...laat ik nu in t echt een rat (I know!) zijn :(. Ach ja..een rat in een geitepak telt voor de helft toch??

Ik ging gisteren naar mijn apotheker om staaltjes dagcrème. Wou eens een ander merk proberen. Vraagt ze me wat voor huid ik heb. Geen idee zeg ik haar, ik doe maar wat. Zegt ze: 'je huid is wat perkamentachtig'. De rest heb ik zelfs niet gehoord.

Perkamentachtig? Halloooo...ben ik gestorven en weet ik t nog niet ofzo? Ik word er dus niet jonger op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik ben blij dat ik toch vanochtend al gewandeld heb, echt rot weer nu! Ook al in de sauna geweest, gedoucht, boven stof gezogen, de was aangezet. Iets zegt mij dat ik iets te actief ben voor de nog vroege zaterdagochtend....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Kohtje:

Goedemorgen.

Dagpact:

jowan

Lars

Kohtje

francoise

Goedemorgen . Vanavond een feest en ik was gister dus aan het "onderhandelen" met mezelf of ik niet toch wat mocht drinken . Maar eigenlijk wil ik het niet dus toch op het dagpact om mezelf dat extra steuntje te geven om het niet te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi test moment Franciose, je kan het! Gewoon niet doen....  Ik weet niet of jij zo'n pil kan slikken ofzo? Er is ook een kruid dat ervoor zorgt dat je ziek wordt als je toch drinkt. Weet even niet meer hoe het heet. Mooi dat je jezelf op het dagpact zet. Succes!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Sheila:

Oh, lekker Herstel! Was hier ook de bedoeling haha. Hoe voel je je?

Was niet de bedoeling, en niet gepland, maar het kon dus. Das lang geleden, heerlijk even. Beetje energie opdoen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Sheila:

Mooi test moment Franciose, je kan het! Gewoon niet doen....  Ik weet niet of jij zo'n pil kan slikken ofzo? Er is ook een kruid dat ervoor zorgt dat je ziek wordt als je toch drinkt. Weet even niet meer hoe het heet. Mooi dat je jezelf op het dagpact zet. Succes!!:rose:

Oeps dat is bepaald geen kruid, maar een zwaar medicijn. 

Refusal of nog sterker Antabuse

en vergis je niet, t kan een goede hulp zijn, maar heeft zeer vergaande consequenties. Niet alleen qua drank, maar ook bonbons, toetjes, gezichtsverzorging, deo, schoonmaakmiddelen etc. Dit gaat alleen onder zware artsenbegeleiding. Maar het is voor sommigen een goede stok achter de deur. Ik heb ooit refusal geslikt, maar ben hartpatient en dan mag het niet . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Herstel:

Oeps dat is bepaald geen kruid, maar een zwaar medicijn. 

Refusal of nog sterker Antabuse

en vergis je niet, t kan een goede hulp zijn, maar heeft zeer vergaande consequenties. Niet alleen qua drank, maar ook bonbons, toetjes, gezichtsverzorging, deo, schoonmaakmiddelen etc. Dit gaat alleen onder zware artsenbegeleiding. Maar het is voor sommigen een goede stok achter de deur. Ik heb ooit refusal geslikt, maar ben hartpatient en dan mag het niet . 

Nee.... ik zei: Er is OOK een kruid. NIET dat pilletje (refusal of wat dan ook) dus, maar echt een kruid.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Sheila:

O ja, dat artikel. Ik heb het een poosje geleden gevraagd, n.a.v.dit artikel, aan mijn apotheker. Geen een van deze kruiden mag naast mijn reguliere medicatie. Misschien fijn als je niet of nauwelijks medicatie gebruikt, anders zou ik toch altijd even overleggen met bijvoorbeeld de apotheker. 

Maar fijn dat je het linkje nog even plaatste, @Sheila.

zoo, en nu echt wat gaan DOEN hier. Ben beetje lui vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...