Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 oktober 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kohtje:

Huh, adam óók jarig vandaag? Nou, dan óók gefeliciteerd natuurlijk.
Nog meer jarigen? Nu zeggen dan. Kan die hele verjaardagskalender niet vinden...:(

Bij bladeren en dan eronder, daar zie je links forums, ernaast kalender en nog wat sub kopjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ja... ik kijk nooit verder dan m'n neus hoog zit..;)
Andrepetje ook jarig. Maar die heeft ons, op één bericht na, nog nooit bezocht..
Wel of niet gefeliciteerd dan?? Ach ja, waarom ook niet, nu ik tóch bezig ben..

Andrepetje, gefeliciteerd met je verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even...

van hetlaatste stuk van de draad van gisteren ( en die van woensdag) snap ik nog steeds geen snars. Vele malen herlezen, op me in laten werken, flink  lopen malen daarover,. ( wat ik toch altijd al heel erg doe, ook al zijn er hier die denken dat ik te weinig overdenk:blush:) Maar nee ik snap het niet. Ligt aan mij, maar ik kom er niet uit. Dus heb me maar wat meer op de vlakte gehouden en blijf dat doen. Is vast beter. 

Vandaag een beetje in huis lopen klussen, paracetamol weer ff opgevoerd, maar dat doet geen snars. Dus toch maar advies van de reva- arts opvolgen. Poosje stoppen met paracetamol en op zijn verzoek advies bij brijder ingewonnen over zuivere cbd- olie op recept. ( wil reva-arts eventueel voorschrijven) Arts daar bij brijder belt me dinsdag terug. Zo ,nu maar even afleiden met een hondenwandelingetje en dan wat haken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het hier wel vaker niet @Herstel Ik laat het maar voor wat het is. Ik lees wat mij aanspreekt, leef graag mee en probeer er niet teveel over na te denken. Sommige mensen denken hier zo anders dan dat ik doe. Ik hoef niet iedereen te begrijpen en niet iedereen hoeft mij te begrijpen. That's life denk ik maar. 

Veel plezier met het wandelingetje,het weer is wat beter. Die olie lijkt me een goede stap voor jou, van al die paracetamol word je ook niet vrolijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...