Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Huh, adam óók jarig vandaag? Nou, dan óók gefeliciteerd natuurlijk. Nog meer jarigen? Nu zeggen dan. Kan die hele verjaardagskalender niet vinden... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Zojuist zei Kohtje: Huh, adam óók jarig vandaag? Nou, dan óók gefeliciteerd natuurlijk. Nog meer jarigen? Nu zeggen dan. Kan die hele verjaardagskalender niet vinden... Bij bladeren en dan eronder, daar zie je links forums, ernaast kalender en nog wat sub kopjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Dank je wel Sheila, nooit geweten dat ik de verjaardagen daar kon zien. Lady Jane, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ah, ja... ik kijk nooit verder dan m'n neus hoog zit.. Andrepetje ook jarig. Maar die heeft ons, op één bericht na, nog nooit bezocht.. Wel of niet gefeliciteerd dan?? Ach ja, waarom ook niet, nu ik tóch bezig ben.. Andrepetje, gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 ik grinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik zie nu ook een knop 'klassement' en schrik als ik daar rondkijk.. Zo leuk ben ik niet. Misschien tijd om afscheid te nemen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 oeps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 hihi... reuzebijzonder, Mai. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Nou, mooi is dat Koh! eerst al je AA wetten er hier doordrukken dan vermelden dat je niet meer bij die club hoort en nu ons ook nog gaan verlaten met je mooie eende-praatjes Grmbll... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik lief je Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik kan dan wel afscheid nemen, doen er wel meer hier. Maar net als wel meer hier kan ik dan vervolgens met grote waarschijnlijkheid tóch niet wegblijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Géén afscheid dus, maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Yes!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Nou, wat ben jij plots saai geworden Bor Of gewoon dankbaar en nederig? Geen knuppels vandaag? Ik zit te *, ik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 voordat ik moet uitleggen dat het "grappend" bedoeld is allemaal en dan is de lol er alweer af Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 bytsje dwars yné harses lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 komt door de wind en anders wel door de maan of door jowan of god Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 "draadvullendevervuiling" En ut is geen eens donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Voor onze Jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Een hele goede morgen allemaal, Zit de hele morgen al te lummelen jane; Van harte gefeliciteerd en een heerlijke relaxte dag toegewenst Ook adam, gefeliciteerd vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Toch nog even... van hetlaatste stuk van de draad van gisteren ( en die van woensdag) snap ik nog steeds geen snars. Vele malen herlezen, op me in laten werken, flink lopen malen daarover,. ( wat ik toch altijd al heel erg doe, ook al zijn er hier die denken dat ik te weinig overdenk) Maar nee ik snap het niet. Ligt aan mij, maar ik kom er niet uit. Dus heb me maar wat meer op de vlakte gehouden en blijf dat doen. Is vast beter. Vandaag een beetje in huis lopen klussen, paracetamol weer ff opgevoerd, maar dat doet geen snars. Dus toch maar advies van de reva- arts opvolgen. Poosje stoppen met paracetamol en op zijn verzoek advies bij brijder ingewonnen over zuivere cbd- olie op recept. ( wil reva-arts eventueel voorschrijven) Arts daar bij brijder belt me dinsdag terug. Zo ,nu maar even afleiden met een hondenwandelingetje en dan wat haken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik snap het hier wel vaker niet @Herstel Ik laat het maar voor wat het is. Ik lees wat mij aanspreekt, leef graag mee en probeer er niet teveel over na te denken. Sommige mensen denken hier zo anders dan dat ik doe. Ik hoef niet iedereen te begrijpen en niet iedereen hoeft mij te begrijpen. That's life denk ik maar. Veel plezier met het wandelingetje,het weer is wat beter. Die olie lijkt me een goede stap voor jou, van al die paracetamol word je ook niet vrolijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Lieve Jane,kkkanmet mijn “padje” geen plaatjes toevoegen, dus deze moet je maar groter denken Gefeliciteerd, ik wens je een goed nieuw levensjaar. Adam, ook jij gefeliciteerd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden