fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik keek net buiten. Er parkeerde zich een bmw pal tegen mijn fiets. De trapper zit onder de bumper. De fiets geklemt tussen de bumper en de boom. Kan er niet mee lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 2 minuten geleden zei jopie: Wat jij wilt fleurtje Gebakken lucht noem ik dit. Als je op deze manier wil afblokken doe dan in eerste instantie niet de moeite me aan te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Tinto, hoop dat je ok bent. Moest je meelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei fleurtje: Gebakken lucht noem ik dit. Als je op deze manier wil afblokken doe dan in eerste instantie niet de moeite me aan te spreken. Nogmaals: wat jij wil fleurtje. Wie ben jij? God? Dat je denkt te weten wat wel of niet goed Is? Ik weet t niet. Ik ken alleen mijn eigen intenties. Ja, ik Had op een andere reactie gehoopt. Klopt. Hier kan ik weinig mee. Ik zou niet weten wat in ieder geval. Tips welkom. Je beticht me van betutteling. Doet me pijn. Want (misschien Had jij dat niet door) ging over waar ik precies nu inzit. Zoals meestal als ik reageer: wat ik schrijf schrijf ik voor 90%aan mezelf 5 oktober 2017 bewerkt door Gast Ernstige taalfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Impliciet schrijf ik dat dagelijks: ik heb geen drama, ik maak t. Ik ben niet instabiel door de omstandigheden, -maar door mezelf. De trucs die ik gebruik, de handigheden waarmee ik mezelf goedpraat..... die herken ik bij herstel. Dus reageer ik. En jij.....pts. boem. Knal. "Betutteling" Wat denk jij? Dat dat niet zeer doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 En..... Dt had je kunnen weten! Na al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Wat is je probleem eigenlijk? Dat ik vond dat t suggeren dat herstel haar berichten eens achter elkaar moest zetten, zodat ze kon begrijpen en leren hoe ze op een ander overkwam, betuttelend vond? T was lars zijn probleem. Door jouw en bors suggestie bevestigde je t zogenaamde probleem dat herstel zou hebben. Je hoeft niets met mijn berichten. Ik wil jou niet perse iets leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ok. Duidelijk. En pijnlijk. Mijn probleem weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik mag jou heel graag. Dat zou je moeten weten. Ik wou je niet opzettelijk pijn doen. Naar mijn gevoel.was t drie tegen één. Misschien was t niet zo.bedoeld en ben ik gewoon overgevoelig. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Nu voel ik me slecht. Ik ben soms een t ut..niet opzettelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik heb ook gezegd dat het mijn probleem was. Herstel heeft het ook niet helemaal goed begrepen. Dat zij mij leeg zuigde dacht ze nee absoluut niet. Ik zuig mijn maatje wel eens leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) En laat helder zijn.... Voor mij Is het in ieder geval een gigantisch probleem dat ik dingen groter maak, erger-zie, zelf opzoek. Het maakt voor mij het leven bijna onleefbaar. En dat doe ik zelf. En dat zie ik pas, kan ik pas anders doen, als ik een neutrale ingang heb. Mijn postings hier op een rij zetten bijvoorbeeld. 5 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Oh dat zuigen staat ook wel een beetje raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Lars toch Ik ga op deze noot afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Je hoeft je niet * te voelen fleurtje. En dat je mij mag weet ik en is wederzijds. Daarom schrijf ik dit. Bij ieder ander zou ik zwijgen en wegwezen. In iedere posting zit vreugde pijn kracht verdriet angst beves t iging..... bij mij Is het stabiliteit en bevestiging. Dat zoek ik hier. Ik probeer iets te betekenen voor een ander terwijl ik zelf iets vind. Dat steunt mij, he lpt mij. Die morieven zette jij op scherp. Dat deed pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Kijk! Now we getting "somewhere" Zo kan het dus ook Ik ben vandaag de lieve stiefmoeder Gister ook trouwens, meestal wel eigenluck Vandaag verwen ik hem een klein beetje (meer) Zoon van lief (24), die eindelijk de wereld in durft weer (druk bezig met het maken van zijn eerste scriptie, na einde-lijk weer een studie aan te durven) En mij zned opzettelijk uitdaagt (waar ik dan wel weer mee kan lachen) We hebben een goede band, kunnen tegen een stootje Openheid staat bij mij voorop En dat weet hij (ook al denkt ie soms zelf van niet) Aan de kook nu! Alles gaat door Totdat het stopt 5 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Gefeliciteerd met je zoon Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Dank Lars idd ook (beetje) Mijn zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ach wat! Ik kan gewoon niet lang boos blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Op wie ben jij nu boos dan? Ik snap er allemaal niets meer van. Ik ga nog maar even naar de huiskamer wat drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ach, wellicht wat verwarrend Ik ben wel eens boos om zijn gedrag Dat uit ik dan (eerder) bij lief, omdat ik anders "te kwaad" uit de hoek kan komen Vraag, en je kan van mij alles krijgen. Openheid dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ben blij voor jou lars Je eigen plek! Mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik ook niet. Ik kan niets met boos. Niet geleerd. Maar ik kan wel heel lang denken:"ok, jij dus niet" of "ok. Hier dus niet". En uiteindelijk, nu dus, blijft erdan wel heel weinig leefruimte over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Dan kun je door met weinig Of de ruimte opzoeken, of pakken Net als hier Voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Vandaag heb ik mijn ruimte gepakt mai. Meestal zoek ik mijn ruimte. De ruimte die over Is. Op mijn manier. Ongetwijfeld armoedig. Maar vandaag heb ik dat gedaan. Ik denk voor het eerst. Ik mag zijn wie ik ben. En zolang ik niemand opzettelijk (!) pijn doe mag ik hier zijn. Zoals ik ben. Dat Was de 1e keer. Nog geen feestje, moet ik zeggen. Vooralsnog bevestigt t eerder andere gedachten. 5 oktober 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden