Spring naar bijdragen

Donderdag 5 oktober


Gast

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei fleurtje:

Gebakken lucht noem ik dit. Als je op deze manier wil afblokken doe dan in eerste instantie niet de moeite me aan te spreken.

 

Nogmaals: wat jij wil fleurtje.  

Wie ben jij? God? Dat je denkt te weten wat wel of niet goed Is? Ik weet t niet.  Ik ken alleen mijn eigen intenties.

Ja, ik Had op een andere reactie gehoopt. Klopt. Hier kan ik weinig mee. Ik zou niet weten wat in ieder geval.  Tips welkom. 

Je beticht me van betutteling. Doet me pijn. Want (misschien Had jij dat niet door) ging over waar ik precies nu inzit. Zoals meestal als ik reageer: wat ik schrijf schrijf ik voor 90%aan mezelf

 

bewerkt door Gast
Ernstige taalfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Impliciet schrijf ik dat dagelijks: ik heb geen drama, ik maak t. Ik ben niet instabiel door de omstandigheden,  -maar door mezelf. De trucs die ik gebruik, de handigheden waarmee ik mezelf goedpraat..... die herken ik bij herstel. Dus reageer ik. 

En jij.....pts. boem. Knal. "Betutteling"

Wat denk jij? Dat dat niet zeer doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je probleem eigenlijk?

Dat ik vond dat t suggeren dat herstel haar berichten eens achter elkaar moest zetten,  zodat ze kon begrijpen en leren hoe ze op een ander overkwam,  betuttelend vond? 

T was lars zijn probleem. Door jouw en bors suggestie bevestigde je t zogenaamde probleem dat herstel zou hebben. 

Je hoeft niets met mijn berichten. Ik wil jou niet perse iets leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laat helder zijn....

Voor mij Is het in ieder geval een gigantisch probleem dat ik dingen groter maak, erger-zie, zelf opzoek. 

Het maakt voor mij het leven bijna onleefbaar.  

En dat doe ik zelf. 

En dat zie ik pas,  kan ik pas anders doen, als ik een neutrale ingang heb. Mijn postings hier op een rij zetten bijvoorbeeld. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft je niet * te voelen fleurtje.  En dat je mij mag weet ik en is wederzijds. Daarom schrijf ik dit. Bij ieder ander zou ik zwijgen en wegwezen. 

In iedere posting zit vreugde pijn kracht verdriet angst beves t iging..... bij mij Is het stabiliteit en bevestiging. Dat zoek ik hier. Ik probeer iets te betekenen voor een ander terwijl ik zelf iets vind. Dat steunt mij, he lpt mij. 

Die morieven zette jij op scherp.  Dat deed pijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk! Now we getting "somewhere"

Zo kan het dus ook

 

Ik ben vandaag de lieve stiefmoeder

Gister ook trouwens, meestal wel eigenluck

Vandaag verwen ik hem een klein beetje (meer)

Zoon van lief (24), die eindelijk de wereld in durft weer

(druk bezig met het maken van zijn eerste scriptie, na einde-lijk weer een studie aan te durven)

En mij zned opzettelijk uitdaagt (waar ik dan wel weer mee kan lachen)

We hebben een goede band, kunnen tegen een stootje

Openheid staat bij mij voorop

En dat weet hij

(ook al denkt ie soms zelf van niet)

 

Aan de kook nu!

Alles gaat door

Totdat het stopt

 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook niet. Ik kan niets met boos.  Niet geleerd. 

Maar ik kan wel heel lang denken:"ok, jij dus niet" of "ok. Hier dus niet". 

En uiteindelijk,  nu dus, blijft erdan wel heel weinig leefruimte over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik mijn ruimte  gepakt mai. Meestal zoek ik mijn ruimte. De ruimte die over Is. 

Op mijn manier. Ongetwijfeld armoedig. 

Maar vandaag heb ik dat gedaan. Ik denk voor het eerst. 

Ik mag zijn wie ik ben. En zolang ik niemand opzettelijk (!) pijn doe mag ik hier zijn. Zoals ik ben.

Dat Was de 1e keer. Nog geen feestje, moet ik zeggen. Vooralsnog bevestigt t eerder andere gedachten. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...