Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 September 2017


toine

Aanbevolen berichten

Hahahaha wat ben je toch een lekker scheetje Fleurie.:lips:

Precies Lars, en niet alles voorkauwen maar de cliënt zelf laten bepalen, eigen verantwoording laten houden. Heb het er gisteren nog over gehad dat ik zie bij ons dat alles gehaald wordt voor de cliënt. Hij hoeft maar te roepen. Heeft hij geen zin om op te ruimen geeft niet hoor dan doen wij het wel.

Van de week zei iemand tegen mij, warm hier  hé? Doe het raam eens open? Ik dacht je bent dan wel ziek maar je mankeert toch niets aan je handen?

Ik heb het maar gedaan maar de volgende keer mag ze het zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei bolletje:

Fleurie laat meneer schildpad zelf z'n gang gaan en grijp niet in. Het is een ouwe wijze schildpad en weet al heel veel jaren wat ie moet doen. Sommige mensen doen ze in de koelkast.

Dan wordt je als schildpad toch knettergek.. de hele winterslaap lampje aan, lampje uit, lampje aan, lampje uit.... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier samen beetje pech. Hondje heeft weer probleem met dr pootje. Dan kan ze ineens niet lopen en heeft pijn. Ikzelf sinds gister ziek hier op mn vakantieadres. Nu maar weer met paracetamol mn bed in en hopen dat vanmiddag strand ff kan. Anders beetje haken in de zon bij het huisje. Tis niet anders, maar wel beetje balen. Ik voel me uiterst belabberd en hondje dus ook. Lekker stel wij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gek berichtje onde die van Jopie. Niet bedoeld als klaagzang, maar ik baal best wel een beetje. Lang voor gespaard. En naar uitgekeken. Maar goed, het valt niet te veranderen. Dus accepteren. Tot later ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Suikertje. Ik moet leren te accepteren wat ik niet kan veranderen. Ach en wie weet vanmiddag beetje bij het huisje genieten van het zonnetje. Is ook goed. Nu maar ff rusten, want van slapen is niet veel gekomen door de pijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, helaas niet. Baalde ik ook erg van, want morgenochtend ga ik weer naar huis. En tja, poos voor gespaard. Maar ja, feiten liggen er. Inmiddels zit wat in het zonnetje te puzzelen. Ja de EDS kan soms enorm oplaaien en dan kan ik niet veel. Maar goed, het is prachtig weer en ik hoef helemaal niks, dus daar maar van genieten. En genieten van de rust en prettige omgeving, mooie tuin etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...