Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen Kruidje en Mai. 
Ja Mai, dat zonnetje is een stukje prettiger dan die somberheid van gisteren hè? 
Ben je nu in je eigen huisje? 
Even een dikke knuf voor jou meis ((:heart:))

Geplaatst
58 minuten geleden zei bolletje:

Fleurie laat meneer schildpad zelf z'n gang gaan en grijp niet in. Het is een ouwe wijze schildpad en weet al heel veel jaren wat ie moet doen. Sommige mensen doen ze in de koelkast.

Dan wordt je als schildpad toch knettergek.. de hele winterslaap lampje aan, lampje uit, lampje aan, lampje uit.... :angry:

Geplaatst
4 minuten geleden zei Kohtje:

Dan wordt je als schildpad toch knettergek.. de hele winterslaap lampje aan, lampje uit, lampje aan, lampje uit.... :angry:

hahaha.... schitterend Koh, ik zie het helemaal voor me.... 

Geplaatst

Nou wat een opkomst. Wat een verschil in mensen. De 1 intresse de ander doet of wij allemaal gek zijn. Moet je kijken Kees die mevrouw heeft nagellak op zal ze dat zelf wel willen? Een ander stelde de vraag mogen de bewoners ook los lopen? 

Geplaatst

Vandaar dat het goed is om zulke open dagen te organiseren, Kan de vooroordelen van mensen wegnemen. Zou hier ook weleens goed zijn, hier hebben wij als bewoners ook bij menigeen een stempel.

Geplaatst
49 minuten geleden zei Sheila:

Ja, ik vind het wel een grappig iets. Als mensen heel wat moeilijker, maar het is wel makkelijk om dan niet te drinken als je toch slaapt.... :lol:

Daarom, Sheila, slapen doorgewinterde alcoholisten zo slecht. Dan kunnen ze niet drinken... :(

Geplaatst

Mag ik even tussendoor? Zit heerlijk buiten, bijna te warm, pet op, de bijlage van de Volkskrant te lezen. Bijna geheel gewijd aan alcohol en alles wat daarmee samenhangt. Zeer interessant en ook nog aangenaam leesvoer, zeker voor de bezoekers van dit forum, lijkt mij. (je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met invullen voor anderen) Dus............wie geïnteresseerd is geraakt, heeft nog gelegenheid om het te kopen, vandaar dat ik me heb weggerukt uit het zonnetje en de pc aangezet.

De SRV man was zeer vroeg, heb de (lichte) verleidingen weerstaan dus dat gaat goed komen dit weekend.

Geplaatst

Bij de Appies hier (meerdere) zijn ze altijd aan het vakken vullen. Vooral die waar ik bij moet.
Bij de Jumbo's ook trouwens. Bij Dirk niet zo.. daar zijn veel vakken leeg. Vooral die waar ik bij moet.
Liddl doet 't zo gek nog niet. Maar die is weer verder weg.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...