Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 @jopie Ja, iedereen vat opmerkingen anders op, een ieder door eigen omstandigheden en karakter. Het is aan iedereen zelf om eruit te halen wat je kan gebruiken en wat je niet kan gebruiken te laten liggen. Verder kijken waarom sommige berichten je raken en sommige niet. Leren, we blijven leren. @Herstel Balen dat jullie ziek zijn. Probeer van het mooie weer te genieten met een kamillethee ofzo. Het is beter daar te zitten dan in jouw eigen huis met die buren, moet je maar denken.... Misschien daarom ook wel ziek, juist omdat je nu toch wat rust hebt, ondanks de situatie met jouw moeder. Nog nieuws trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Als je niet eet en drinkt zal dat ook niet nodig zijn Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ja, ik vind het wel een grappig iets. Als mensen heel wat moeilijker, maar het is wel makkelijk om dan niet te drinken als je toch slaapt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Uiteraard @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Nou wat een opkomst. Wat een verschil in mensen. De 1 intresse de ander doet of wij allemaal gek zijn. Moet je kijken Kees die mevrouw heeft nagellak op zal ze dat zelf wel willen? Een ander stelde de vraag mogen de bewoners ook los lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 O jee Lars... dat klinkt als niet echt helemaal geslaagd. Degene met interesse wel, maar die anderen waren dus echt aan het aapjes kijken..... Jammer! Maar wel genoten van de mensen die wel interesse hadden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Jawel was best gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ah, gelukkig dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik ga in de tuin zitten denk ik of een ijsje kopen kan ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Gelijk heb je! Heerlijk weer! Hier is alvast een ijsje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mag je dan wel los lopen Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Zojuist zei Suikertje: Mag je dan wel los lopen Lars Ja, maar alleen met nagellak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Grapjassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Vandaar dat het goed is om zulke open dagen te organiseren, Kan de vooroordelen van mensen wegnemen. Zou hier ook weleens goed zijn, hier hebben wij als bewoners ook bij menigeen een stempel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mensen laten zien dat wij ook maar gewone mensen zijn. Ik merk dat sommigen ons niet eens rechtstreeks durven aan te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 49 minuten geleden zei Sheila: Ja, ik vind het wel een grappig iets. Als mensen heel wat moeilijker, maar het is wel makkelijk om dan niet te drinken als je toch slaapt.... Daarom, Sheila, slapen doorgewinterde alcoholisten zo slecht. Dan kunnen ze niet drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dan kunnen ze wél drinken, natuurlijk. Ik bedoel dat ze niet kunnen drinken als ze góed zouden slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mag ik even tussendoor? Zit heerlijk buiten, bijna te warm, pet op, de bijlage van de Volkskrant te lezen. Bijna geheel gewijd aan alcohol en alles wat daarmee samenhangt. Zeer interessant en ook nog aangenaam leesvoer, zeker voor de bezoekers van dit forum, lijkt mij. (je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met invullen voor anderen) Dus............wie geïnteresseerd is geraakt, heeft nog gelegenheid om het te kopen, vandaar dat ik me heb weggerukt uit het zonnetje en de pc aangezet. De SRV man was zeer vroeg, heb de (lichte) verleidingen weerstaan dus dat gaat goed komen dit weekend. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Bij de Appies hier (meerdere) zijn ze altijd aan het vakken vullen. Vooral die waar ik bij moet. Bij de Jumbo's ook trouwens. Bij Dirk niet zo.. daar zijn veel vakken leeg. Vooral die waar ik bij moet. Liddl doet 't zo gek nog niet. Maar die is weer verder weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ja Borretje meis. Je grote boodschap is hier goed aangekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Ik word ook nog steeds achtervolgd met een stigma in mijn flat. Een dame wist van mijn kliniekopname en heeft dat toen lekker lopen doorkwebbelen. Daarom vond iemand het ook weer nodig wat " bemoedigends" te zeggen in de trant van dat ik niet moet terugvallen hoor... Schattig gezegd, niet schattig bedoeld. Net als op dagen dat ik wat slechter loop en met moeite de treden bij de ingang loop en "men" het nodig vindt om dat als alcoholgerelateerd te zien. En opmerkingen te plaatsen. Gelukkig wordt het wel wat minder, maar wennen doet het nooit. Niemand is oordeelvrij maar soms mag het wel wat minder van mij. net effe wat persoonlijks op mijn eigen draadje gezet. Beetje mijmering, weerspiegeling. 23 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Me even weggerukt uit de tuin, waar ik met dit prachtige weer, een geschenk, zo voelt het, de bijlage van mijn proefabonnement van de Volkskrant zit te lezen. Speciaal om jullie te attenderen op het onderwerp, "alcohol" , dat van alle kanten belicht wordt. Interessant en vlot geschreven. Nu kun je hem nog kopen, vandaar mijn actie. De SRV man was erg vroeg en heb ik voorbij laten gaan zonder in de verleiding voor wat dan ook. Dat gaat dus goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Net een heel stuk gelezen in die bijlage . Er lag een exemplaar bij bar en receptie. Het hotel zit bomvol. De verschillende terrassen ook. En jeempie wat wordt er veel geschonken en genuttigd. Lekker terug naar mijn eigen tijdelijke stekkie. Ik ga een goede mok thee maken. 23 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 O,o,o, jullie kletsen wat af, ik zag mijn stukje niet en had het idee dat ik op de verkeerde knop had gedrukt, kon het ook niet meer terughalen, dus maar opnieuw geschreven. Kun je zien wat ik over heb voor de goede zaak. En ook dat elke keer zo'n stukje weer anders uitpakt, net als (vroeger) vakantiekaarten. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Jouw boodschap is ook binnen, lidia. Dubbel en dwars. Dank je wel voor de tip. En geniet nog maar lekker van 't zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden